Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, valitsetteko naislääkäriksenne mieluummin kauniin kuin tavallisen näköisen lääkärin?

Vierailija
17.02.2017 |

Itse valitsen. Jostain syystä minulla vain on sellaisia kokemuksia, että kauniit lääkärit ovat myös mukavampia. Ei tämä tietenkään aina päde, sillä tavallisen näköisissä on ollut kivoja. Todennäköisesti myös esteettinen luonteeni vaikuttaa siihen, että kauniin naislääkärin luona on mukavampi asioida. :)

Kommentit (7)

1/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä asettanut lääkäreille ulkonäkövaatimuksia.

Vierailija
2/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei olen AV trolli ja haluan ilmoittaa että olen pinnallinen" 

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sairaalassa syöpähoidoissa. Lääkärin ulkonäöllä ei ollut minulle yhtään mitään merkitystä. 

Vierailija
4/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätevä ja mukava, siinäpä ne minun vaatimukset tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
5/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä kun käyn tuossa kunnan terveyskeskuksessa, niin sanon aina että minulle ei sitten kelpaa asuinalueeni ruma lääkäri, vaan minulle on kutsuttava naapurikunnan kaunis lääkäri tänne paikan päälle. Onneksi saa itse valita lääkärinsä.

Vierailija
6/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sukupuolesta riippumatta sellaisen lääkärin, jonka kanssa tulen juttuun. Aika monella varsinkin vanhemmalla mieslääkärillä on sellainen asenne, että potilas ei voi tietää mistään mitään ja ovat todella väheksyviä ja yrittävät sanella hoitoa ns ylhäältä alas. Yleensä naislääkärit ulkonäöstä riippumatta viitsivät esim. kuunnella oireet ensin ja heidän kanssaan voi keskustella.

Vierailija
7/7 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole minulle minkäänlaista merkitystä. Yritän löytää lääkärin, jolla on suomalainen nimi. Haluan tulla ymmärretyksi ja haluan myös ymmärtää mitä lääkäri puhuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi