Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeasti, minkälainen nainen kuvittelee et mä kyttään sen miestä koska mun verhot on auki??

Jokurotimustakkaisuuteen
17.02.2017 |

Siiis ei jumalauta, kyllä. Nyt mulla menee hermot naapurin rouvaa. Ihan lopullisesti. Kyllä kyseinen ämmä väittää kiivasti että minä yritän kaikin tavoin iskeä tämän miestä. Pitämällä päivisin verhoja auki! Kun vaihdan lapsen vaippaa, olen kuulema nokka kiinni ikkunassa, jos leikin lapsen kanssa silloinkin olen nokka niiden asuntoon! Minkälainen ihiminen oikeasti kuvittelee tämmöisiä? Siis onko tuo jo kotirauhanhäirintää? Enhän minä sille mitää voi jos saakeli satun vilkaisee ikkunasta ulos ,katsomaan minkälainen ilma ulkona on? Sehän ei ole tietääkseni kiellettyä? Asia ois aivan toinen jos olisi kiikarit. Mutta vittua mä niillä teen? En yhtään mitään! Mulla on oma mies jota rakastan, jonka kanssa olen naimisissa. Se että mulla on verhot auki päivisin ei ole mikää isku yritys jotain toista kohtaa!!! Tää tosi rasittavaa, ahdistavaa, ettei omassa kotona saa olla rauhassa!!! Voiko tälläisestä mennä jo poliisille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität?

Vierailija
2/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi välität?

En aijo ees välittää enää. Ahdistavaa. Tietää et joku tuijottaa syyttävästi meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
4/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi välität?

En aijo ees välittää enää. Ahdistavaa. Tietää et joku tuijottaa syyttävästi meille.

Mitä väliä?

Vierailija
5/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös uhata antaa hänen miehelleen pimpsalooraa, jos ei tuijottelu lopu. Luulisi toimivan.

Vierailija
6/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pientä jäynää ja ala liikuskella kotona alusvaatteissa valot päällä ilman verhoja.

Vierailija
7/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pientä jäynää ja ala liikuskella kotona alusvaatteissa valot päällä ilman verhoja.

Joo ehkä en nyt kuiteskaa toho ala !:D en ole mikään itsensä paljastaja!

Vierailija
8/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paljastelua, jos on vaatteet päällä. Valitset tietysti sopivalla tavalla istuvat vaatteet.

Vierailija
9/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paljastelua, jos on vaatteet päällä. Valitset tietysti sopivalla tavalla istuvat vaatteet.

Jaa.a

Vierailija
10/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14730627/se-vanha-narsistikurppa

Noniiii!! Oikein ikävä palstalle kirjoitettu!! Mukamas kyyläilystä! Näinhä se olikii!!! Vittu et ottaa päähän naapurin rouva!

Vierailija
11/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota poliisille tirkistelystä, itsehän hän sun ikkunasta sisään tuijottaa etkä sinä!!

Vierailija
13/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmota poliisille tirkistelystä, itsehän hän sun ikkunasta sisään tuijottaa etkä sinä!!

Pakko tälle on jotain keksiä, kyllä omassa kotona kuuluisi rauhassa saada olla! Ilman että joku jatkuvasti epäilee jotain.

Vierailija
14/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys AP:lle...

Mistä tiedät että nuo Suomi24-jutut on tarkoitettu sinulle?

Vierailija
15/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys AP:lle...

Mistä tiedät että nuo Suomi24-jutut on tarkoitettu sinulle?

Veljeni tietää tämän idiootti naapurin rouvan. Vinkkas et kannattais mennä kattoo ikäväpalstalle mitä susta kirjoitetaa. Minäpä menin, samalla selvis vähän muutakin.

Vierailija
16/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko juttu alkoi haiskahtaa siinä vaiheessa kun laitoit noi linkit......

Vierailija
17/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko juttu alkoi haiskahtaa siinä vaiheessa kun laitoit noi linkit......

Totta on usko tai älä.

Vierailija
18/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama muikkeli, joka väitti minun aikoinaan iskevän hänen miestään. Olin 16, hänen miehensä päälle 60, joka kaiken lisäksi yritti "iskeä" minua. Hiplaili omalla jalallaan pöydän alla jalkaani tai reittäni. Perhetuttu kyseessä. Meinasi tehdä lasun, kun olen niin läpinäkyvä iskutoimissani. Enkä ikinä kertonut että kyseinen mies yritti hipelöidä, yritin vain väistellä silloin, pari kertaa kielsin muttei tepsinyt. Olisi pitänyt kertoa heti.

Että kyllä niitä hulluja akkoja piisaa.

Vierailija
19/19 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätät mieheni rauhaan sinä senkin Babylonin portto! T. Naapurin rouva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme