Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: sinulla on maaliskuu lomaa ja rahaa on - mitä teet?

Vierailija
17.02.2017 |

Jos lähtisit jonnekin reissuun, niin minne menisit? Jos olisit Suomessa, niin mitä tekisit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin omalle mökilleni, ostaisin paljon hyvää ruokaa ja viiniä. Ulkoilisin, saunoisin, liikkuisin, lukisin kirjoja ja nauttisin iltaisin takkatulen ääressä hyvästä ruoasta.

Vierailija
2/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa 2 viikoksi Dominikaaniseen tasavaltaan. Siitä on hyvä aloittaa. Sitten 5pv kotona ja Englantiin 3 pväksi. Sitten 2 pv kotona ja Romaniaan 6 pväksi kylpylään tutustumaan. Siinähän se kuukausi meneekin:)

Vierailija
4/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ylimääräistä olisi esim. 300 000 niin lähtisin johonkin lämpöiseen.

Vierailija
5/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos ei ole niin paljoa, niin säästän rahat.

Vierailija
6/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen menossa 2 viikoksi Dominikaaniseen tasavaltaan. Siitä on hyvä aloittaa. Sitten 5pv kotona ja Englantiin 3 pväksi. Sitten 2 pv kotona ja Romaniaan 6 pväksi kylpylään tutustumaan. Siinähän se kuukausi meneekin:)

Kuulostaa ihanalta, pidä hauskaa ja nauti! :)

Vierailija
7/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Lappiin Pallaksen maastoihin hiihtämään kuukaudeksi.

Vaihtoehtoisesti voisin mennä pariksi viikoksi Miamiin ja sitten pariksi viikoksi Pallakselle - tai toisin päin. :)

Vierailija
8/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin jonkun ostamaan kaikki Suomen kaupat tyhjäksi karmeista kånken-repuista, tekisin niistä ison kokon, videoisin sen ja laittaisin videon av:lle.

Vierailija
9/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Vuokraisin esim. Kolilta tai Leviltä hyvin varustetun mökin.

*Nukkuisin ja hiihtäisin niin paljon!! Söisin laadukasta ruokaa.

*kävisin jalkahoitajalla, kampaajalla, kuumakivihieronnassa ja erilaisissa kylvyissä.

Ja joo todellakin vain päiväunissa.

Koskaan ei ole niin paljon rahaa ,et pystyisin nuo toteuttamaan.

Vierailija
10/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt koko maaliskuu olis lomaa ja ihan reippahasti rahaa nii varmaan 3 viikkoa reissaisin jossain Aasiassa ja ehkä viikon verran olisin kotosalla ja tekisin kaikkia rästiin jääneitä kotihommia ja poikkeisin vanhemmilla viikonlopun verran :)

Vierailija
11/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin enemmän psykoterapiassa. Rahoitusta en saa siihen yhteiskunnalta, vaikka sairaus vienyt työkyvyttömäksi.

Vierailija
12/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin enemmän psykoterapiassa. Rahoitusta en saa siihen yhteiskunnalta, vaikka sairaus vienyt työkyvyttömäksi.

Mä sain 2 vuoden terapian maksettuna?? Mulla on myös muu sairaus aiheuttanut masennuksen ja uupumuksen sekä uniongelmia ja puhuin siitä ensin tk:ssa, sieltä lähete akuuttipsykan klinikalle ja edelleen psykoterapiaan Valtava rahoituksella. Vieläpä yksityiselle koska kyseessä on uniongelmat joita ei perusterapeutit hoida.

Vierailija
13/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin johonkin lumivarmaan paikkaan hiihtämään. Rauhallisia, helpohkoja maastohiihtolatuja eikä laskettelurinteitä lähistöllä.

Vierailija
14/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin laatikollisen gomlulleneita ja natustelisin niitä yksikseni.

Vierailija
15/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian valtameri kutsuisi. Joko uusintakeikka Reunionille tai tutustumismatka Seychelleille.

Vierailija
16/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin amsterdamin "kahviloissa".

Vierailija
17/17 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 2 vuoden terapian maksettuna?? Mulla on myös muu sairaus aiheuttanut masennuksen ja uupumuksen sekä uniongelmia ja puhuin siitä ensin tk:ssa, sieltä lähete akuuttipsykan klinikalle ja edelleen psykoterapiaan Valtava rahoituksella. Vieläpä yksityiselle koska kyseessä on uniongelmat joita ei perusterapeutit hoida.

multa lopetettiin rahoitus kesken, vaikka terapia toimivaa ja lääkärin näkemys on se, että terapiaa tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän