Mikä herkku on salainen paheesi?
Semmonen minkä tiedät olevan todella epäterveellinen mutta silti syöt aina joskus?
Itse teen esimerkiksi karjalanpiirakan niin että laitan tuorejuustoa, kinkkua ja juustoa ja pistän mikroon. Ei ehkä kaikista pahin mutta eka mikä tuli mieleen. Tai että miehen ollessa poissa vaikka pari päivää, en jaksa aina tehdä ruokaa vaan syön vaan sipsejä tai muuta :D
Kommentit (34)
Ei ole salaisia paheita. (420 vähän) Oma sellainen herkku jota en saa syödä lähellä on savusimpukka leivät. Haisee muka niin paljon. Höpsis kun tuoksuu ehkä hieman voimallisemmin? Koittakaapa syödä savusimpukoita jos kissa on samassa talossa. Otus änkee osingoille kuin pummi attila.
Vaniljakiisseli mansikoiden kera
Riisimurot, maito ja banaaniviipaleet
Luumurahka kerman kera (torttutäytepurkki, rahkapurkki, 2 dl kermaa vatkattuna, vaniljasokeria ja tilkka sitruunamehua) ja päälle kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Juusto, käyn mieheltä salaa kaapilla napostelemassa muutaman juustosiivun päivässä :D
Miksi mieheltä salaa? Itse teen tätä ihan avoimesti.
Sipsit, voisin syödä vaikka joka päivä. Mikään muu herkku ei aiheuta samaa riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pakastepizzat, varsinkin sellaiset missä salamia. Päälle lisään viel aurajuustoo, jos siltä tuntuu. Sit paistan sopivan rapeaksi, ei missään nimessä saa jäädä lötköksi.
Esim. pizzerian lötköt pizzat on ällöjä.
Mun mielest just pakastepizzat on ihan hirveitä 😂 mut makuasioita..
Viina. Tule juotua 5-6 päivää viikossa. Röökiä poltan kans vajaan askin päivässä
En kyllä syö kovin usein, mutta nolottaa tunnustaa, että raaka taikina on ihanaa, siis esim. keksi- ja piparitaikina ja jotkut kakkutaikinat. En edes kauheasti tykkää pipareista paistettuna, mutta sitä taikinaa voisin vetää paketillisen.
Mä syön ihan surutta tunnissa sellaisen kokonaisen Aino - maitosuklaajäätelöpaketin. Miten joku voikin olla niin hyvää 😛