Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jatkaa suhdetta millä ei näe pitkäntähtäimen tuleaisuutta mutta on kuitenkin muuten täydellinen?

Vierailija
17.02.2017 |

Olen ollut nykyisen miesystäväni kanssa muutaman vuoden ajan muuten täydellisessä suhteessa, mutta en näe kyseistä miestä kuitenkaan loppuelämän kumppaninani enkä tulevaisuuden aviomiehenäni. Suhde on muuten kyllä aivan täydellinen, minun on hyvä olla hänen kanssaan, rakastamme toisiamme ja kaikki menee muuten loistavasti. Minä en vain koe, että tämä mies kuitenkaan on se, kenen kanssa viettäisin loppuelämäni. En kuitenkaan tahtoisi erota, koska suhde on muuten täydellinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy ettet halua sitoutua?

Aiheuttaa varmaan ristiriitaisia tunteita, että suhde tulee päättymään. Kuitenkin kun olette yhdessä, kiinnytte lisää hormonien takia ym.

Vierailija
2/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sie nyt vikiset? Siul on kakki hyvin mutta et näe lopun elämän kumppanina? Tässä on nyt jokin ristiriita.

Etkä luota itseesi? Kuvitteletko jossain olevan jonkun paremman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt. Teillä on hyvä suhde, rakastatte toisianne, ei mitään erityisiä vastoinkäymisiä jne ja silti olet päättänyt ettet voi/halua/pysty viettämään hänen kanssaan loppuelämääsi. Mitä suhteestanne vielä puuttuu?

Vierailija
4/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärtänyt. Teillä on hyvä suhde, rakastatte toisianne, ei mitään erityisiä vastoinkäymisiä jne ja silti olet päättänyt ettet voi/halua/pysty viettämään hänen kanssaan loppuelämääsi. Mitä suhteestanne vielä puuttuu?

Minusta vain tuntuu siltä että hän ei ole se mies, kenen kanssa tulen vanhenemaan onnellisesti elämäni loppuun asti :/ Ja on hänessä vähän sellaisiakin piirteitä joita en haluaisi loppuelämän kumppanissani olevan. AP

Vierailija
5/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne sellaiset piirteet ovat ettei loppuelämää yhdessä voi kuvitella ?

Vierailija
6/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee varmasti miljoona alapeukkua, mutta olen ollut tuossa samassa tilanteessa. En ole siitä elämänvaiheestani ylpeä, mutta kaikelle oli syynsä, näin jälkikäteen katsoen.

Sen verran haluaisin oikaista, ettei nykyinen suhteesi suinkaan ole täydellinen. Ei se mitään, et ole sinäkään.

T. Nykyään loppuelämäkseen sitoutunut.

Vierailija
7/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne sellaiset piirteet ovat ettei loppuelämää yhdessä voi kuvitella ?

Tämä. Ja miksi olet jatkanut suhdetta?

Vierailija
8/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta tuo, että kaikki on täydellistä mutta ei sitten kuitenkaan. Sinulla taitaa olla ongelmia itsesi kanssa tai sitten miehessä on oikeasti ongelmia, joita et halua myöntää ääneen, koska olet rakastunut.

Joka tapauksessa vastauksen tuohon kysymykseen tiedät vain itse. Onko se sinulle ok, että tuo päättyy jossain vaiheessa? Toki olisi reilua kertoa tuo myös miehelle, mikäli hän kuvittelee viettävänsä loppuelämän kanssasi.