Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; rakastumisesta

17.02.2017 |

On tunnettua että nainen haluaa miehen, joka saisi monta erilaista naista ja vähiten nainen haluaa miehen, joka tarvitsee läheisyyttä eniten ja on kaikista janoisin ja haikein.

Yksi helppo selitys tähän on tietysti se tunnettu oletus, jonka mukaan suositun miehen huomio yksinkertaisesti hivelee naisen itsetuntoa, mikä ei varmaan sinänsä ole epätotta.

Voiko asiassa kuitenkin olla kyse (myös) siitä, että nainen ei ehkä luota omaan tasoonsa ja omaan kykyynsä puolisona jos miehellä ei ole etuoikeutta valita häntä suuremmasta joukosta? Voisiko nainen sittenkin kiinnostua hylkiömiehestä, vaikka tietäisi että hänelle kelpaisi melkein nainen kuin nainen, mutta epäilee ehkä miehen kykyä arvioida naisen soveltuvuutta itsensä puolisoksi? Eli nainen jollain tavalla pelkäisi tuottavansa miehelle pettymyksen, koska mies on rakkaudettomuutensa takia ikään kuin alentuneissa järjen ja sielun voimissa ja näin ollen yhteiselon toimivuus olisi hyvin kyseenalaista, kun mies yrittää nähdä naisen sellaisesissa raameissa, joita nainen ei omasta mielestään pysty täyttämään.

Naisella voi olla vaikka mitä epäviehättäviä ominaisuuksia elämänhallinnan puutteista lähtien, mutta epätoivoinen mies voi ainakin aluksi väheksyä kaikkia näitä ongelmia. Alfauros taas ei suo naiselle toista ajatusta, vaan pyrkii täydellisyyteen tiedostaessaa naisen viat. Mutta jos alfauros iskee silmänsä hyvin "vialliseen" naiseen tai ylipäänsä mihin tahansa epävarmaan (tavis)naiseen, voi nainen ajatella tai epätietoisesti kokea että tämä tasomies näkee naisessa jotain, mitä nainen ei itse omilla aivosillaan pysty näkemään ja se jokin mahdollistaa onnellisen yhteiselon. Nainenhan kuitenkin perinteisen käsityksen mukaan hakee miehestä enemmän suuntaa ja ohjausta elämälleen kuin mies naisesta ja ihan hyvin tähän ylöspäin katsomiseen ja älykkyyden toivomiseen ynnä muuhun voisi liittyä kyky nähdä naisen sisimpään paremmin kuin nainen itse.

Toki ihmisiä kun ollaan voi naisen itsekriittisyys silti saada voiton ja nainen torjuu miehen pelätessään pettymyksen tuottamista ja miehen sydäntä särkevää vetäytymistä.

Kommentit (10)

1/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pohdiskeluja! Olet fiksu mies. Itse olen tutkinut jo monta vuotta miesten ja naisten välistä kemiaa. Olen tavannut Varmaan kaikkiin muotteihin meneviä naisia. Se mikä on hassua. Aina siinä vaan käy niin ne ketkä haluisin ei halua minua ja toiste päin.

Itse asiassa ulkonäkö ei vaikuta näissä asioissa sillä olen saanut pakkeja niin kauniilta kuin vähemmän kauniilta. Hengailussakaan ei ole ollut vikaa. Olemme eläneet kuin normaalit pariskunnat. Käyneet syömässä, leffassa viettäneet ihania koti iltoja. Muistutan vielä olen herrasmies teen tätä kaikille eli tää esimerkki ei koske vaan yhtä naista vaan monia.

Se mikä on oudointa vaikka tekisin mitä niin silti asia ei vaan toimi. Parin kk päästä nainen soittaa et tää ei vaan toimi. Kysymys onki mikä sit oikeen toimii?... Itseni kohdalla hyvä esimerkki oli taas kun kaikki meni muuten hyvin, mutta nainen ei vaan avautunut mulle asioista se ärsytti mua suunnattomasti. Mainitsin asiasta, että voisitko puhua mulle enempi. Ei suostunut, joten juttu loppu siihen mun osalta.

En menisi myöskään sanomaan kummasta tykätään enemmän Alfa uroksista vai syvällisistä miehistä sillä olen molempia

Vierailija
2/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että et joko ole koskaan ollut rakastunut, kukaan ei ole ollut rakastunut sinuun tai molempia.

Surullista sinänsä, mutta koska jo pelkät teoreettiset pohdintasi aiheen suhteen ovat noin vinksallaan (ja misogynistisia) voi hyvinkin olla, että saat olla yksin jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaile sinä vaan niitä eläinkuosipaitojasi, siinä olet hyvä.

Vierailija
4/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes haluaisi alfaurosta kun ne on ylimielisiä öykkäreitä. Onneksi ne ei kovin usein ole tulleet vonkaamaan.

Vierailija
5/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miksi sinulla ei ole tuuria naisten kanssa, johtuu siitä, että olet todella creepy ja jopa naisvihamielinen.

Vierailija
6/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tosiaan jätä kiveäkään kääntämättä yrittäessäsi löytää keinon joko osoittaa että se että et kelpaa naisille johtuu naisen huonoudesta ja heikkoudesta eikä siitä että olet Asperger ja vuorovaikutuskykysi ovat puutteelliset. Tämä outo tarina oli taas yksi osoitus siitä. Kerta kaikkiaan sun pohdinnoista puuttuu kokonaan ne seikat joiden takia ja avulla ihmiset oikeasti pariutuu.

Vierailija
7/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni mies haluaisi naisen, jolle kelpaa ihan kuka tahansa? Eikös sellaisella naisella ole tyypillisesti takana runsaasti miessuhteita, ja miehet tuppaavat nimittelemään sellaista naista h*oraksi..?

Vierailija
8/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitustäti kirjoitti:

Kuinkakohan moni mies haluaisi naisen, jolle kelpaa ihan kuka tahansa? Eikös sellaisella naisella ole tyypillisesti takana runsaasti miessuhteita, ja miehet tuppaavat nimittelemään sellaista naista h*oraksi..?

Minulle on kelvannut melkein kuka tahansa ja olen kelvannut myös heille. Nykyinen fwb-mies on sanonut että on suorastaan toivottavaa että olisin mahdollisimman monen muun miehen kanssa.

Vierailija
9/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä aloittajan ongelma edes oli? En jaksanut tiivistää. Sen mitä ymmärsin (meni ehkä pieleen) niin osa naisista ei varmaan koe asiaa niin, että pelkäisivät ettei tasonsa riitä vähään tyytyvälle ja osa varmaan saattaa tiedostamattaan kokeakin. Mitä sitten?

Vierailija
10/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan päinvastoin. Mies hakee naisesta suuntaa elämälleen, ja on hukassa ilman parisuhdetta. Pätee kuitenkin jo lapsuusiän ohittaneisiin vasta, eli jos olet alle 30v, niin olet vielä ehkä "menevä" mies, ja tyytyväinen eämään ilman parisuhdetta. mutta kyllä se sieltä tulee. Komea mies saa seuraa kyllä myöhemminkin, ja voi jatkaa sinkkuilua, mutta 30 jälkeen ihminen alkaa kaipaamaan muuta kuin vaihtelevaa sänkyseuraa, mikäli kehittyy normaalisti, eikä jää teinitasolle koko elämäksi.

Toinen tuo, että nainen voisi ottaa hylkiön jolle käy kuka tahansa toinenkin. Kokemukseni mukaan kukaan, ei mies eikä nainen halua olla kumppanilleen kuka tahansa, jonka voi korata kellä tahansa.

Alfauroksella voidaan tarkoittaa niin montaa eri asiaa, mutta käsitän tässä alfauroksen lapselliseksi joka hameen perässä juoksijaksi, jolla ei ole periaatteita, selkärankaa, eikä mitään muuta ajavaa voimaa kuin oman erinomaisuutensa harhainen pohdinta, ja  se montako naista saisi kellistettyä. En todellakaan ottaisi tällaista miestä, vaikka tyrkyllä noitakin on ollut.

Minulla on mies, eikä mikään tissiposkimikkihiiri kumppanina. Suoraselkäinen, sanansa mittainen, suojeleva, kestää tuulet ja myrskyt,  hellä, tunteikas, keskusteleva ja pohtiva, sängyssä kestävä ja maskuliininen, himokas. herkkä, mutta todella vahva sellaisilla mittareilla joiden puitteissa "alfat" notkahtavat itkuisina polvilleen ja perääntyvät peloissaan, ja vässykät masentuvat syrjäytymiseen saakka.

Mieheni tarvitsi vain oikean naisen rinnalleen jotta nämä hänen ominaisuutensa pääsivät toteutumaan kokomittaisina. Mieheni siltikin selkeästi tarvitsee minut, eli naisen rinnalleen ollakseen laumansa (perheen ja muiden läheisten) täysivaltainen jäsen. Minä taas en häntä tarvitse tähän asiaan, mutta moneen muuhun kyllä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän