Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkaa miehelle? Vai mitä ostaisi lahjaksi...?

Vierailija
18.03.2006 |

Miehellä olisi synttärit, ja jotain pitäisi keksiä... On hyvin kiireinen, eikä ehdi käymään hieronnassa tms jota ensin mietin. Vaatteita ja partavesiä on yllinkyllin. Mietin jotain ihonhoitoon, miehelläni on aika kuiva ja herkkä iho. Käyttääkö teidän miehet ja mitä käyttävät? Kokemuksia hyvistä tuotteista??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies käyttää tooosi paljon kosmetiikkaa. Biothermin tuotteet ovat olleet parhaimpia ja niitä on vaikka mitä ja ovat laadukkaitakin :)

Vierailija
2/2 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pähkäillyt ihan samaa asiaa tässä viime päivät, kun mieheni syntymäpäivät lähestyvät. Päätin sitten tänään ostaa hänelle hugo bossin Skin-tuotesarjan partabalsamin, jota muistelen miehenikin joskus katselleen. Tuoksuu aivan äärettömän hyvälle! Eli samalla ajattelin ehkä hieman itseänikin kun pääsen nauttimaan hyvän tuoksuisesta miehestä ;) Hintapuoli kyllä hieman mietitytti, mutta kun en sitten muutakaan keksinyt. Itse asiassa miehelläni onkin tätä nykyä paljon kalliimmat ihonhoitotuotteet kuin minulla!

Ja varsinaiseen kysymykseesi, niin uskoisin, että nykyään miehet käyttävät ihonhoitotuotteita aika rohkeasti. Oma mieheni ei niistä ennen paljoa piitannut, eikä yksin ilmeisesti kehtaa mennä kauppaan tutkimaan pakkauksia, mutta yhdessä ollaan ostettu sille jo muutamia rasvoja ja kuorinta-aineita. Eli kun nainen vähän rohkaisee niin mieskin kyllä kehtaa ihoaan hoitaa. Ja minun mielestäni se on kyllä tosi hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan