Oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi, että kaikki sivilisaatiot, joita ihmiskunnan historiassa on koskaan ollut, ovat pyörineet ensisijaisesti pillun ympärillä?
Vaikka populaari käsitys varsinkin nykyisissä länsimaissa on se, että koko ihmiskunnan historia on ollut lähinnä patriarkaatin valtaa ja naisten alistamista, niin todellisuudessa ihmiskunnan historia on ollut aikojen alusta saakka paljolti myöskin pillun palvelemisen ja pillulle alistumisen valtaa.
Uskaltaisin jopa väittää, että kärjistetysti naisen sukuelin se kaikkein perimmäisin ja keskeisin alullepanija, miksi sivilisaatioita ja sivistystä on ylipäätään ollut ja tulee olemaan.
Kommentit (14)
Ai jaa, mä kun luulin että navan ympärillä. Pohjoispillu? Magneettinen pohjoispillu?
Minun mielestäni taas pillu on lapsentekoväline. Tosimies yhtyy miehekäästi ainoastaan peräsuoliin seksuaalisessa tyydytystarkoituksessa. Johan ne jo antiikin ajan suuret filosofit tiesivät ja kokivat, miten tiukalta pyllynreikä tuntuu kyrvän ympärillä.
Miehet sitä pillua ovat halunneet, pelänneet sen valtaa heihin ja siksi myös sitä kontrolloineet.
Naiset ovat olleet tässä miesten kohteita.
Kirjoitin tästä samasta aiheesta eri muodossa vaan. Eli onko kukaan tajunnut paljon naisilla on valtaa miehiin nähdän. Voin sanoa aika paljon, koska ensinäkin miehet tekevät mitä vaan naisten eteen. Miehillä on fyysinen voima isompi, mutta naiset pystyy kontrolloimaan meitä ja satuttamaan henkisesti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä pillua ovat halunneet, pelänneet sen valtaa heihin ja siksi myös sitä kontrolloineet.
Mutta myös naiset ovat halunneet mieheltä pillua, resursseja ja kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta myös naiset ovat halunneet mieheltä pillua, resursseja ja kontrollointia.
Anteeksi, siis "mieheltä kullia"
Näinhän palstamammat ja feministit haluavat itselleen uskotella. Alkusiemen lähtee aina miehestä ränniinne.
Syntyvyys laskee ja MGTOW-aate kasvaa.
Pillu ja pullo, ei raavas mies muuta kaipaa. Onni on yksinkertaisia asioita.
No ei kyllä kauaa pyöri pillun ympärillä. Kasvava trendi on miesten keskinäiset pyllyleikit.
Mä oon monesti miettinyt kun olo tuntuu luuserilta, että tosiasiassa olen vuosimiljoonia kestäneen esi-isieni selviytymistaistelun tulos. Niinkuin on jokainen muukin teistä luusereista.
No joo, ja naisten taas miesten ympärillä.
Mainitsin täällä taannoin, että biologiselta kannalta olemassaolon perimmäinen tarkoitus on suvunjatkaminen. Se kaikilla muillakin nisäkkäillä on. Ne kikyt ja sotet vaan sekoittaa. Ilmiselvästihän tuo on juuri se elämän tarkoitus omista kiinnostuksen kohteista sun muista huolimatta. Se on se mitä meistä jää jäljelle.
Kummastelin saamiani alapeukkuja ja sitten tajusin, että ns. kolmannen aallon feministeillä on jonkinsortin agenda lisääntymistä vastaan nykyään. No se pitäisi päättää kuuluuko meitä olla 3, 5 tai 10 miljoonaa ja siihen ei taida mitään oikeaa vastausta edes löytyä. Jos vaihtoehto kuitenkin on ottaa kymmeniä- tai satojatuhansia muista kulttuureista tulevia (sanotaan nyt vaikka romaneja) niin ihan yhteiskunnallisen koheesion kannalta olisi hyvä lisääntyä vaikka ihan itse.
Se lisääntyminen kun on nykyään osa patriarkaatin suunnitelmaa alistaa naista. Unionin Facebook-sivuilla on linkki tällaisiin ystävänpäiväkortteihin. I rest my case.
https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/w6x4Cy0YsAE3ZqgPCVyK_hW-YIY=/800x0/fil…()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/6037123/valentines_birthcontrol_480.0.jpg
Seksirobotit ovat tuloillaan, fleshlight ja oma käsi on keksitty. Maksulliset hoitaa aktit ja naisten hypergamia on kaikkien tiedossa. Mitään syytä pimpin perässä juoksemiselle ja nykynaisen marionettina toimimiseen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No joo, ja naisten taas miesten ympärillä.
Mainitsin täällä taannoin, että biologiselta kannalta olemassaolon perimmäinen tarkoitus on suvunjatkaminen. Se kaikilla muillakin nisäkkäillä on. Ne kikyt ja sotet vaan sekoittaa. Ilmiselvästihän tuo on juuri se elämän tarkoitus omista kiinnostuksen kohteista sun muista huolimatta. Se on se mitä meistä jää jäljelle.
Kummastelin saamiani alapeukkuja ja sitten tajusin, että ns. kolmannen aallon feministeillä on jonkinsortin agenda lisääntymistä vastaan nykyään. No se pitäisi päättää kuuluuko meitä olla 3, 5 tai 10 miljoonaa ja siihen ei taida mitään oikeaa vastausta edes löytyä. Jos vaihtoehto kuitenkin on ottaa kymmeniä- tai satojatuhansia muista kulttuureista tulevia (sanotaan nyt vaikka romaneja) niin ihan yhteiskunnallisen koheesion kannalta olisi hyvä lisääntyä vaikka ihan itse.
Se lisääntyminen kun on nykyään osa patriarkaatin suunnitelmaa alistaa naista. Unionin Facebook-sivuilla on linkki tällaisiin ystävänpäiväkortteihin. I rest my case.
https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/w6x4Cy0YsAE3ZqgPCVyK_hW-YIY=/800x0/fil…()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/6037123/valentines_birthcontrol_480.0.jpg
Unionin toiminta on muutenkin yksi iso vitsi.
Näinhän se asia on.