Muita punastujia?
Pakko tulla tänne avautumaan tämän ongelmani kanssa! Minua suututtaa niin että olen varmaan nytkin naama punaisena...punastun todella helposti! Ei auta meikkivoiteet enkä sellaisia nykyään halua enää käyttää (iho ärtyy ja tulee finnejä).
Punastun lämpötilan vaihteluista mutta vähemmän kuin esim sosiaalisissa tilanteissa. Enkä niissäkään aina. Jos puhun tai edes näen jonkun hyvännäköisen miehen, punastun :( En voi sille yhtään mitään! Olen perheellinen 27 v ja hyvännäköinen (vaikka nyt itse sanonkin), monet luulleet malliksi.
Häiritsevää esimerkiksi kaupungilla liikkuessa sillä toisinaan punastun yhtäkkiä ilman syytä. Töissäkin minulle on sanottu "ei tarvitse punastella"...ihan kuin sille itse jotain voisin tehdä! Yksi mies saa minut sekunnin sadasosassa aivan punaiseksi ja hän hymyillen jää aina katsomaan silmiini. Nolottaa niin paljon tämä...muita?
Kommentit (7)
I feel you!
Mutta mieti asiaa tältä kantilta: jos jollakulla olisi tuo ongelma, mitä hänestä ajattelisit? Pitäisitkö typeränä tai nolona? Vai kenties hetken säälisit, ja sitten ajattelisitkin jo jotakin ihan muuta?
Tuo ongelma on iso vain henkilökohtaisesti meille, jotka siitä kärsimme.
Ja olen sitäkin kuullut, että se on suloista!
Sama täällä. Eikä auta yhtään kun joku sanoo "ei tartte punastua, no nyt se punastuu tms" Todella hirveää, eikä voi itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
I feel you!
Mutta mieti asiaa tältä kantilta: jos jollakulla olisi tuo ongelma, mitä hänestä ajattelisit? Pitäisitkö typeränä tai nolona? Vai kenties hetken säälisit, ja sitten ajattelisitkin jo jotakin ihan muuta?
Tuo ongelma on iso vain henkilökohtaisesti meille, jotka siitä kärsimme.
Ja olen sitäkin kuullut, että se on suloista!
Kiitos sanoistasi! Puhut aivan asiaa...ehkä itse suurentelen tätä ongelmaa. Olen nähnyt jonkun toisenkin punastelevan helposti mutten ole asiaan oikeastaan kiinnittänyt mitään huomiota. Mieheni sanoo juurikin sitä että suloistahan se vain on :) En kuitenkaan haluaisi olla muidenkin miesten mielestä niin suloinen...ymmärtävät vielä väärin. Maailmassa lienee isompiakin huolia :) AP
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Eikä auta yhtään kun joku sanoo "ei tartte punastua, no nyt se punastuu tms" Todella hirveää, eikä voi itse mitään.
Sanos muuta! Se vasta ärsyttääkin kun asialle ei mahda mitään eikä moinen kommentointi muuta kuin suututa. Tekisi mieli mottasta :D
Etipä eilinen ketju samasta aiheesta..
Vierailija kirjoitti:
Etipä eilinen ketju samasta aiheesta..
Ai eilen oli samasta juttua, en tiennyt :) AP
I can feel your pain.