Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotiaat, millainen elämäntilanne teillä on?

Vierailija
16.02.2017 |

Tunnetko itsesi jo vanhaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön kahden pienen lapsen äiti... mieleltäni olen edelleen nuori, olemus vanhentunut hirvittävästi viimeisten vuosien aikana kun elämä on ollut rankkaa 😔 Asiat hyvin työttömyyttä lukuunottamatta. Lapset alkaa olla jo sen verran isoja ja omatoimisia että helpottaa elämää.

Vierailija
2/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Lapset vielä pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha olen. En kelpaa töihin, jo 2 v työttömänä (akateeminen koulutus). Kaikenlaista kremppaakin jo on :(

Vierailija
4/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v pojan yksinhuoltaja. Hyvä vakityö omalla alalla. Ryhmälikuntaa harrastan ja voin ihan hyvin. Muutama ylikilo ja ihan nuorekas olemus. Kauheesti vaan väsyttää ja viikonloput menee palautumiseen työviikosta ja hyvä että jaksaa pakolliset kotityöt silloin tehdä. Ei kremppoja. Tai no virtsankarkailua vähän ja joskus öisin särkee lonkkia.

Vierailija
5/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä mieheni kanssa. Kaksi lasta, 19- ja 13-vuotiaat. Vakityö omalla alallani, akateeminen koulutus. Omistusasunto, mutta velkaa vielä useita vuosia. Asumme pk-seudulla kerrostalossa. Mies on myös työelämässä. Ihana pieni koira löytyy myös. Sanotaanko niin, että en tunne itseäni enää nuoreksi. 

Vierailija
6/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku. Työssä menestynyt hyvin ja elämä aineellisesti hyvää. 

Kroppa alkanut ottaa osumaa eletyistä vuosista, etenekin niistä, jolloin ei ole ehtinyt pitää itsestään huolta ikävuosien 35 jälkeen. 

Vierailija
7/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi niin, etten hetkeen muistanut omaa ikääni. Piti oikein miettiä että oonko mä 42 vai 43. Olen töissä, opiskelen amk-tutkintoa, lapset on teini-ikäisiä. En todellakaan tunne olevani vanha, vaan iloinen elämänkokemuksistani.

Vierailija
8/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, lapseton. Talous ja fyysinen terveys sentään kunnossa. Elämä vain meni ohi, joten siinä mielessä tunnen itseni vanhaksi.

Vierailija
9/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän niin nuorelta, että paprut kysytään Alkossa käydessä. Mutta tunnen itseni tosi vanhaksi ja väsyneeksi :( Nuorempi lapsi on vuoden ikäinen ja järkyttävän meneväinen ja kaiken (etenkin kielletyn) heti huomaava - huoh!

Vierailija
10/10 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni 'en enää niin nuoreksi'. Välillä väsyttää ja työpäivät vievät mehut. Sinänsä elämäntilanne on hyvä. Rakas pitkäaikainen aviopuoliso, teini-ikäiset lapset, koira ja velaton talo, sekä mielekäs ja haastava työ. Liikuntaa harrastan muutaman kerran viikossa samalla kavereita nähden. Lasten harrastuskuskaukset ja kisat vievät myös vapaa-aikaa.

Tällä hetkellä olen terve, vaikka jotain pientä kremppaa on ollut, sekä välillä myös mystistä vaivaa. Nyt olen siinä iässä että pitäisi kiinnittää kunnolla huomiota terveellisiin elämäntapoihin. Perhe on myös saanut olla melko terveenä, tosin jotain huolta on aiheuttaneet lasten haaverit ja vaivat. Tuo perheen terveys vaikuttaa todella paljon jaksamiseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän