Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, nyt on mitta lopultakin täynnä! Teemme maanantaina häätöön johtavan ilmoituksen naapureistamme.

Vierailija
18.03.2006 |

Tämä pelleily saa vihdoin riittää. Yli vuoden kestänyt valituskierre, jolla ei ole ollut yksinkertaisesti mitään vaikutusta. Naapurin nulikat pitävät bileitään viikosta toiseen, huutaen, kiroillen ja möykäten. Valituksia on tehty ties kuinka monta ja lappusia on laitettu luukusta ilman MINKÄÄNLAISTA vaikutusta. Kun viime yönä heräsin kolmatta kertaa tällä viikolla yöllisiin juhliin, päätin että nyt teen lopulta sen viimeisen valituksen enkä sääli noita kusipäitä enää lainkaan. Isännöitsijän mukaan vielä yksi valitus ja kusipäät lentävät pihalle.

Ette voi kuvitella, mikä möykkä yläkerrasta nytkin kuuluu. Telkkaa on pakko huudattaa, että kuulee mitä siellä puhutaan. Minulla on karmea päänsärky valvomisen takia ja hermo on TODELLA kireällä. Nyt saa riittää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli alakerrassa nuori pari joilla n ½v lapsi myös asunnossa. 2kk saivat tätä rappua terrorisoida joka päiväisellä musalla ja muulla huudolla. kuulin sen naisen kiroilevan lapselle useampaan otteeseen ja muutenkin..mulla omat tytöt oli ihan paniikissa ja pelkäs kulkea portaita jne. niillä kävi kokoajan kylässsä porukkaa jotka oli tukka silmillä, jonku kerran melkeen törmäsin sellasiin tos oman oven takana. nyt ollaan saatu olla rauhassa pari vkoa ja koti tuntuu taas omalta. kyl kiitän vuokranantajaa siitä et vuoden aikana on 2 purku porukkaa rapusta lähteny tosi nopeesti..2kk kuluessa valitusten jätöstä

Vierailija
22/22 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap: hyvä häädä ne pois!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän