Jahas, nyt on mitta lopultakin täynnä! Teemme maanantaina häätöön johtavan ilmoituksen naapureistamme.
Tämä pelleily saa vihdoin riittää. Yli vuoden kestänyt valituskierre, jolla ei ole ollut yksinkertaisesti mitään vaikutusta. Naapurin nulikat pitävät bileitään viikosta toiseen, huutaen, kiroillen ja möykäten. Valituksia on tehty ties kuinka monta ja lappusia on laitettu luukusta ilman MINKÄÄNLAISTA vaikutusta. Kun viime yönä heräsin kolmatta kertaa tällä viikolla yöllisiin juhliin, päätin että nyt teen lopulta sen viimeisen valituksen enkä sääli noita kusipäitä enää lainkaan. Isännöitsijän mukaan vielä yksi valitus ja kusipäät lentävät pihalle.
Ette voi kuvitella, mikä möykkä yläkerrasta nytkin kuuluu. Telkkaa on pakko huudattaa, että kuulee mitä siellä puhutaan. Minulla on karmea päänsärky valvomisen takia ja hermo on TODELLA kireällä. Nyt saa riittää.
Kommentit (22)
Jos niille ei pysty ite huutaa, joskus semmonen auttaa ja turvat menee tukkoon. Mut ei nyt ihan kaikille uskalla mennä huutelee ;)
että vaan kuuntelet ja kuuntelet ja tupiset jossain av-palstalla?? Miksi et soita poliiseille???
Samalla saat dokumentoitua häiriköinnin eikä ole vain heidän sanansa sinun sanaasi vastaan.
Olen itse pari kertaa hiljentänyt naapuribileet aamuyöstä. Poliisi on ilman muuta tullut paikalle, olen vain avannut alaoven heille. Meteli on loppunut kuin seinään!
Toi nyt rupee kuulostamaan jo liian kiltiltä touhulta, ettet tee asialle mitään. Ehdottomasti poliisit paikalle!
ja mäkin soitin poliisit asiasta vuosia kärsittyäni. Jotenkin arastelin tarttua puhelimeen ja nolotti, mutta puhelimeen vastannut päivystäjä totesi, että ehdottomasti tulevat, hetki vain. Menin alaovelle vastaan, päästin poliisit sisään ja osoitin ongelma-asunnon. Poliisit totesivat että mennäänpä lopettamaan bileet ja marssivat sisään. Melu loppui kuin seinään eikä ole sen jälkeen jatkunut, naapuri kävi itse asiassa pyytämässä henkilökohtaisesti anteeksi, ei ollut tajunnut, että melu kuuluu niin hyvin. Jotain hämärää siellä kämpässä muuten oli tekeillä koska poliisit veivät yhden tyypin mukanaan.
olet todellinen lammas. Yleensä virkavalta saa pahimmankin porukan kuriin. Ja nyt on kyse vielä jatkuvasta häirinnästä. Et taida ymmärtää, että sinun EI TODELLAKAAN tarvitse kärsiä tuollaisesta.
koska olen itsekin vielä nuori. Mutta nyt on kärsivällisyys koetuksella, perkele!!
Soita poliisit ja saat nukkua yösi rauhassa. Itsepähän ovat ongelmansa aiheuttaneet. He ovat valituksista kuitenkin tietoisia, joten minusta poliisien kutsuminen olisi todellakin nyt paikallaan. Kuten yllä joku totesikin, saatte samalla todistusaineistoa häätöä varten.
erään yhdistyksen omistamassa kiinteistössä niin, että vasta kun kolme kertaa oli virkavalta(poliisi tai palokunta) käyny häiriköinnin takia paikalla,silloin vasta sai häädön.
Joten poliisille ei " kannata" soittaa jos haluaa ihmesen pihalle talosta ainoastaan
eli jää todiste häiriköiinnistä ja se todiste painaa myöhemmässäkin vaiheessa.
T. eräs jonka naapuri popitti kerrostalossa täysillä 2 v ennenkuin saatiin se ulos.
Meillä oli kans ongelmia yhden yläkerran naapurin kanssa. Bilettivät kans miten huvitti ja ongelmahan oli sitten meidän kun ei heitä ymmärretty.. Soitin poliisit vaimentamaan metelin ja naapuri väitti mua tiukkapipoksi. Isännöitsijä (kaupungin vuokrakämppä) oli vähän nihkeä ilmoitukselleni, kun ko naapuri sattui olemaan vielä asukastoimikunnassa.. Muutettiin pois itse. Oli helpompi ratkaisu.
Pari ekaa kertaa kuuntelimme ärsyyntyneenä meteliä ja bieltystä keskellä yötä/jatkoja baarista tulon jälkeen.. Sitten laitoimme muutaman lapun heidän luukustaan - ei vaikutusta. Nyt olemme tehneet muutaman ilmoituksen isännöitsijälle ja viime kerralla soitimme poliisit. Aiomme tästä lähtien joka kerta soittaa poliisit, sillä meteli on aivan törkeää: musiikki kuuluu niin kovaa että biisin sanat erottaa, ihmiset huutavat kännissä musiikin yli, eikä meillä nuku kukaan.
Tietääkö kukaan, voiko yhden asunnon valitusten perusteella saada häätöä? Asuvat nimittäin ylimmässä kerroksessa päätyhuoneistossa, ja seinänaapuri on viikonloppuisin todella paljon poissa.
Ap, mun mielestä sun on aivan turha ruikuttaa, että " voivoi, saankohan ensi yönäkään nukuttua" jos et ole valmis tekemään asialle mitään! Soita ihmeessä ne poliisit!
... tuli ne pirjot lastenvaunuihin yläkerran bileistä?
Sit kans teet sen vaöituksen ettet vihan laannuttua epäröi yhtään. Jooko?
Voi tosiaan käydä, niin, että kun nulikat viettävät hiljaista krapulapäivää, niin kiukku laantuu. Heti pökköä pesään. Onko muuten kaupungin asunto. Ei silti, ettei hulttioita riittäisi joka taloon.
Soittakaa poliisit jos yöllä tai myöhään illalla kuuluu meteliä.
toivoa sopii ettemme joudu siitä kärsimään (paskaa luukusta tms). Mutta pojat ovat mahdollisuutensa saaneet, eikä melu ole hiljentynyt pätkän vertaa. Edes mitään seesteisiä jaksoja ei ole ollut, huuto ja kiroilu on jatkunut koko vuoden tasaisesti viikolla, lomilla ja viikonloppuisin. Viime yönä itkin, kun jouduin heräämään kolmelta ja kuuntelin sitä huutoa ja melua ja yritin saada korvatulpat korvissa unen päästä kiinni, mutta ei onnistunut kun melu tuli tulppien läpi. Vasemmasta korvastani tulee jo verta pitkäaikaisen korvatulppien käytön johdosta.
:( ap
asukkaat kuuluu ottaa huomioon. Ei tuo ole mitään nipottamista eikä sun tarvitse sitä hävetä vaikka niistä valituksen teet, niin mäkin toimisin jos naapurissa olisi samanlainen meno kerta toisensa jälkeen.
ja huudot kuuluu erittäin selvästi huoneistoomme. Joudumme huudattamaan omaa televisiotamme vain kuullaksemme sen äänet.
Saankohan mä edes nukuttua ens yönä? Porukalla kun on tapana remuta ensin kahteen saakka tuolla kämpässään ja baarissa käytyään järjestävät vielä jatkot neljän, viiden aikaan.
VITTU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ap