Mitä antaisit lahjaksi saksalaiselle vauvalle?
Saksalainen ystäväperhe saa nyt keväällä lapsen ja haluaisin lähettää jotain kivaa ja suomalaista vauvalle. Esim. Ainu ensipupua olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona, mitä olette mieltä? Millaisista lahjoista itse olette pitäneet?
Kommentit (12)
Jotain, mikä on oikeasti tehty Suomessa, ei vain suomalaista merkkiä.
Rupesi jotenkin naurattamaan tuo "saksalainen vauva".
Ainu ensipupun ja Marimekon Unikko ruokalapun :)
Makkaramaan kansalaiselle pötkö mustaa makkaraa ja puolukkahillo purkki.
Antaisin saksalaiselle vauvalla jotain mitä ihan minkämaalaiselle vauvalle tahansa. Vaatteen tai vauvanlelun luultavimmin. Tekisin lahjan itse.
Bratwurstia ja sauerkrautia. Molemmat tietysti suomalaisia. Meillä nämä osataan.
Marimekko body ja sukat pienokaiselle.
Villasukat, muumipyyhe, muumi aterimet tai reinot
Nanson tai muun suomalaisen brändin potkuhousut. Suomalaiset ei kai enää itse valmista mitään sellaisia, eikö Marimekkokin valmisteta nykyään jossain kaukana? Tai kutoisin itse villapuseron, tumput, pikkumyssyn ja sukat.
Vierailija kirjoitti:
Nanson tai muun suomalaisen brändin potkuhousut. Suomalaiset ei kai enää itse valmista mitään sellaisia, eikö Marimekkokin valmisteta nykyään jossain kaukana? Tai kutoisin itse villapuseron, tumput, pikkumyssyn ja sukat.
Etsikääpä pieniä paikallisia tuottajia. Esim. Punainen norsu tekee lastenvaatteita. Osa tuotteista valmistetaan Suomessa. Toinen on turkulainen Kui design.
Saksalaiset ystäväni ovat ostaneet Suomenreissuillaan aina Muumimukeja. Eikö niitä uusia saa aina pahvilaatikkoon pakattuina settejä, joissa murokulho ja muki?