Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänioikeutetuissa on enemmän naisia kuin miehiä eli naiset voisivat halutessaan päättää omista asioistaan itse

Vierailija
16.02.2017 |

Ja sitten feministinainen äänestää miehen ajamaan miesten asioita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole naista äänestänyt Tarja Halosen jälkeen, enkä äänestä. Monet naiset ajattelevat ja tekevät päätöksiä enemmän tunteella kuin järjellä ja eivät asiat hoidu, jos aina vain lässytetään ja luvataan ottaa velkaa, että kaikkien ihanat toiveet saadaan toteutettua. Naiset on vähän niin kuin pikavippien ottajia, ei huolta huomisesta ja kuka maksaa heidän hyvyyttä ja rakkautta henkivät päätöksensä. Poikkeuksia toki on.

Naiset ovat onnistuneet sörssimään jo tasa-arvolait ja asenteet niin hyvin, että tervejärkinen mies ei uskalla enää niille päivää sanoa, saati perustaa perhettä, kun tietää valmiiksi olevansa se sika, joita tälläkin forumilla muistetaan vihata joka päivä.

Mieskin on ihminen, ja päättävissä elimissä usein järkevämpi ja tosiasiat tunnustavampi kuin moni nainen.

Vierailija
2/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen äänestää itseään vastaan ja se on miesten vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki äänioikeutetut naiset kävisivät äänestämässä, niin voisihan sillä olla jonkin verran vaikutusta vaalien tulokseen. pääkaupunkiseutulla nuorehkot ihmiset äänestää vihreitä. kun kaikki keski-iän ylittäneet helsinkiläisrouvat ja kaiken ikäiset maalaisnaiset kävisivät äänestämässä, niin vihreät saisivat tuon jälkeen suhteellisesti vähemmän ääniä. tuon tarkemmin en osaa sanoa, miten äänet jakautuisivat puoluetten kesken.

Vierailija
4/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koska kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla ja kaikki miehet ajavat vain miesten asioita. Ap mee nukkumaan.

Vierailija
5/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koska kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla ja kaikki miehet ajavat vain miesten asioita. Ap mee nukkumaan.

Nukkuvat naisäänestäjät pelaavat miesten pussiin.

Vierailija
6/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään miesten asioita. Paitsi ehkä jollain sovinistijunteilla saattaa olla "naiset keittiöön"-vaaliohjelma. En minä heitä äänestä.

Vierailija
7/7 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään miesten asioita. Paitsi ehkä jollain sovinistijunteilla saattaa olla "naiset keittiöön"-vaaliohjelma. En minä heitä äänestä.

Naisvaltaisille aloille luvattu palkka-ale vahingoitti Suomen taloutta ihan kivasti. Siinä naisten äänestyskäyttäytymisen hedelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme