Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kanssaihmisten tuottamia ääniä inhoatte?

Vierailija
16.02.2017 |

Joskus elo kanssaihmisten rinnalla on sietämätöntä tai hetkittäin ärsyttävää. Esim kanssaihmisten tuottamat äänet, jatkuva rykiminen, korostetun kovaääninen nauru toimistolla, ruuan maiskutus juurikin omalla työpisteellä, toimiston vessassa asiointi lorottaen tajuttoman äänekkäästi.. you name it..

En voi sietää!!!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäillä kävely ja muutenkin kova ääninen kävely.

Vierailija
2/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se että itsestä tehdään numero äänillä. Näppiksen kovaääninen hakkaaminen, niin että pöytäkin heiluu. Huutaminen toimistossa toiseen huoneeseen / työpisteeseen, ei viitsitä kävellä ja puhua normaalilla äänellä lähempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rään vetäminen sisään

Vierailija
4/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan mässytys suu auki.

Vierailija
5/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri rykii/selvittää kurkkua koko ajan kun puhuu puhelimessa, ei pysty enää kuuntelemaan.

Vierailija
6/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lihava nainen työskentelee viereisesä toimistokopissa. Hän paukuttelee tuoliaan ja tavaroitaan uskomattoman äänekkäästi pitkin päivää. Lisäksi hän huokailee hyvin kovaan ääneen ja yskii sellaista merimiesyskää jatkuvasti. Välillä käyttää myös korkokenkiä, joista hänen massallaan kuuluu aivan järkyttävän kova ääni. Lisäksi hänen henkiläkohtainen puheliomensa on jatkuvasti pöydällään äänet täysillä varustettuna maailman ärsyttävimmällä soittoäänellä. Tämän läskin naisen lapset soittelevat tälle useita kertoja päivässä ja puhelin rupeaa rääkymään hirvittävää soittoääntä. Sitten tämä läski vielä vastaa puheluihin ja kailottaa yliinnokkaalla ja kovalla pasmattavalla äänellä lapsilleen ohjeita läksyjentekoon ja välipalan syöntiin ja riitojen selvittelyyn ymym.

Hermot ovat riekaleina työpäivän jälkeen tämän läskin naisen takia, joka ei osaa ottaa työkavereita huomioon vaan elämöitsee sietämättömästi toimistolla.

T. mies 30 v

Muuten voin samaistua täysin mutta tuo läskiksi puhuttelu on hieman asiatonta vaikka asia näin olisikin että ylipainoa olisi. Useimmiten nämä metelöijät vielä älähtävät jos joku muu päästää äänenkään, että ovat niin ääniyliherkkiä. XD Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
7/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavani puhuu koko ajan hiljaa jotain englanniksi, siis ihan kuiskaten. Päästelee myös välillä sellaisia "öörgh" ääniä ja lässyttää. Hänellä on TS, joten ymmärrän ettei niille voi mitään. Silti ne ärsyttävät joskus.

Vierailija
8/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun hengittäessä nenä viheltää

Vierailija
9/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkayskä.

Vierailija
10/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lihava nainen työskentelee viereisesä toimistokopissa. Hän paukuttelee tuoliaan ja tavaroitaan uskomattoman äänekkäästi pitkin päivää. Lisäksi hän huokailee hyvin kovaan ääneen ja yskii sellaista merimiesyskää jatkuvasti. Välillä käyttää myös korkokenkiä, joista hänen massallaan kuuluu aivan järkyttävän kova ääni. Lisäksi hänen henkiläkohtainen puheliomensa on jatkuvasti pöydällään äänet täysillä varustettuna maailman ärsyttävimmällä soittoäänellä. Tämän läskin naisen lapset soittelevat tälle useita kertoja päivässä ja puhelin rupeaa rääkymään hirvittävää soittoääntä. Sitten tämä läski vielä vastaa puheluihin ja kailottaa yliinnokkaalla ja kovalla pasmattavalla äänellä lapsilleen ohjeita läksyjentekoon ja välipalan syöntiin ja riitojen selvittelyyn ymym.

Hermot ovat riekaleina työpäivän jälkeen tämän läskin naisen takia, joka ei osaa ottaa työkavereita huomioon vaan elämöitsee sietämättömästi toimistolla.

T. mies 30 v

Sinua selkeästi häiritsee naisen paino enemmän kun mikään muu. Toki sinua ei nuo muut häiritsisi jos kyseessä olisi simpsakka povipommi

Vierailija
11/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioiden kolisteleminen esimerkiksi kun ottaa tiskikoneesta ne pois

Vierailija
12/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan maiskuttaminen, rään syöminen (mieheni imee sen sormesta, hyi oksennus), huokailu istahtaessa sohvalle/penkille, kaikenlainen turha ääntely itsekseen.

Vierailija
13/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyräily silloin kun se on sellaista itse keksittyä ininää.

Vierailija
14/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun rykimään puhuessa varsinkin, jos olen vasta syönyt. Refluksi tekee limaa kurkkuun ja ääni lähtee, niin on pakko. Ärsyttää itseänikin.

Ällöttävintä on piereskely ruokapöydässä ja yökkäysäänet.

Vierailija
15/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulihousujen kahina

Vierailija
16/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun rykimään puhuessa varsinkin, jos olen vasta syönyt. Refluksi tekee limaa kurkkuun ja ääni lähtee, niin on pakko. Ärsyttää itseänikin.

Ällöttävintä on piereskely ruokapöydässä ja yökkäysäänet.

Sama minulla. Lisäksi siihen vielä astma, niin koko ajan saan olla rykimässä. Todella ärsyttävää.

Vierailija
17/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisäänet ja ehkä vähä asian vierestä mut toisen kävely talvella! Siis se ku lumi narskuu kengissä nii saa mun niskavillat pystyy ja joskus oon jopa tupakilla ollessa huutanu miehelle ettei kävelin kokoaikaa (ei oikee jaksa pysyä paikallaa) ku en taho kuunnella sitä kamalaa ääntä.

Vierailija
18/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betoniseinän poraaminen samassa talossa, varsinkin naapurin.

Vierailija
19/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oman elämänsä muusikon on pakko koko ajan naputella jotain rytmikkäästi. Aaaaarrrghhh

Vierailija
20/59 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän niiskutus. Arggh, kun joutuu bussissa istumaan tällaisen vieressä puolikin tuntia. Tekisi niin mieli kaivaa nenäliina ja komentaa toinen niistämään.