Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin lupaamaan miehelle etten jätä häntä vaikka mietin kokoajan eroa

Vierailija
16.02.2017 |

Mies sanoo, että hänellä on tunne, että olen jättämässä hänet. No hänhän on ihan oikeassa. En uskalla jättää häntä. En halua satuttaa häntä (tai itseäni). Ja nyt menin lupaamaankin vielä :( eroon on "hyvät syyt" mm. Pahoinpitely ja kontrollointi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika lapselliselta tuo touhu.. Senkus otat eron vai haluatko jatkaa suhdetta onnettomasti ja katkeroitua.

Vierailija
2/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano vaikka sille että lupasit ettet jätä ja se lupaus pitää vain niin kauan kuin mies kohtelee sinua hyvin. Jos pahoinpitelee fyysisesti tai henkisesti, pettää tai muuten käyttäytyy huonosti sinua kohtaan perut lupauksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä jätit minut kun löit."

Vierailija
4/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Lupasin kirkon alttarilla ja monta vuotta olen jo sitä lupausta katunut.

Mutta jos mies olisi väkivaltainen, niin silloin unohtuisi kaikki lupaukset heti. Älä tuollaisen luo jää. Se ei ole ollut hyvä sulle, niin miksi sinäkään olisit hyvä sille pitämällä lupauksesi?

Vierailija
5/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sellaista olet luvannut? Eikö tuossa olisi ollut hyvä tilaisuus puhua omista tunteista. "Minusta todella tuntuu että haluaisin lopettaa suhteen kun kohtelet minua kokoajan huonosti".

Vierailija
6/6 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä sellaista olet luvannut? Eikö tuossa olisi ollut hyvä tilaisuus puhua omista tunteista. "Minusta todella tuntuu että haluaisin lopettaa suhteen kun kohtelet minua kokoajan huonosti".

jätä tuosta pois se 'koko ajan' niin sitten on hyvä.