Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä uudistettu Reittiopas on jotenkin parempi kuin vanha?

Vierailija
15.02.2017 |

Reittiopas on oletussivuna ja huomasin että tämän päivän aikana tuo uusi versio on tullut käyttöön. Oma mielipiteeni näin alkuun on että se on ihan surkea. Ensimmäisellä 'sivulla' voi syöttää vain lähtöosoitteen, eikä sivun paikannustoiminto edes toimi vaikka gps on päällä. Minun kännykälläni seuraavat 'sivut' ovat tyhjiä ja viimeisessä kysytään osoitetta mihin haluaa, mutta sarakkeeseen ei edes pysty kirjoittamaan mitään. Mikä vika oli siinä, että samalla sivulla pystyi ilmoittamaan niin lähtö- kuin saapumisosoitteen, kellonajan ja vielä päivämääränkin tarvittaessa? Kenen toiveisiin tämä uusi palvelu vastaa? En yhtään ihmettele, että joku oli kommentoinut uuden palvelun olevan huono näkövammaisille, kun näkevänkin mielestä se on epäkäytännöllinen.

Jos jonkun mielestä uusi Reittiopas on parempi kuin vanha, olkaa ystävällisiä ja kertokaa miksi, koska minä en ainakaan näe siinä mitään hyvää tällä hetkellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla teillä kyseinen palvelu varmasti siis toimii paremmin kuin minun laitteellani, mutta ei se siitä vielä hyvää tee. Vanha Reittiopas toimi loistavasti tässäkin, mutta uusi takkuaa. Oliko vanha pakko poistaa käytöstä kokonaan?

Vierailija
2/4 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii uusi hyvin ja tuntuu tosi näppärältä. Ilahduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi susi. Epäkäytännöllinen, kauttakulku haku totaalisesti rikki. Täysi floppi, vanha takaisin kiitos!

Vierailija
4/4 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan Reittioppaan täältä! :)

http://classic.reittiopas.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä