Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa lisää itsevarmuutta?

Vierailija
15.02.2017 |

Haluaisin olla itsevarma, vahva nainen, mutta jotenkin aina vaan päädyn masistelemaan 🙄

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tähän asti tehnyt saadaksesi lisää itsevarmuutta, ap?

Vierailija
2/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niitä asioita joista oikeesti nautit ja yritä tuntea ylpeyttä siitä, että just ne asiat tekee sinusta sinut! Pikkuhiljaa opit rakastamaan itseäsi just semmosena kun olet ja siitä se itsevarmuus tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tähän asti tehnyt saadaksesi lisää itsevarmuutta, ap?

Hyvä ruoka (en ole läski tai ylipainonen) ja liikunta.

Ap

Vierailija
4/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niitä asioita joista oikeesti nautit ja yritä tuntea ylpeyttä siitä, että just ne asiat tekee sinusta sinut! Pikkuhiljaa opit rakastamaan itseäsi just semmosena kun olet ja siitä se itsevarmuus tulee.

En oikein tiedä, mistä asioista nautin.

Vierailija
5/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla huomiota miehiltä ja saamalla sitä. Ala pukeutumaan seksikkäämmin. Loppuu se synkistely kun saat olla miesten huomion keskipisteenä.

Vierailija
6/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemalla huomiota miehiltä ja saamalla sitä. Ala pukeutumaan seksikkäämmin. Loppuu se synkistely kun saat olla miesten huomion keskipisteenä.

Ulkonäössä mulla ei koskaan ole ollut mitään vikaa. Ainoa asia, joka on kunnossa.

Vierailija
7/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla yksityiskohtaisesti mikä sun ongelma on, ap. Hienoa että syöt kunnolla ja liikut. Se on hyvä lähtökohta. Missä tilanteissa sun itsevarmuuden puute ilmenee? 

1

Vierailija
8/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka kaipaa vinkkejä.

Itsetunto on niin surkea, että estää minua elämästä elämääni ja tavoittelemasta haaveitani. Roikun surkeassa suhteessa ja työssä vai siksi, koska en olemattomalta itsetunnoltani usko saavani parempaakaan :(

Vierailija
9/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkimalla onnistumisenkokemuksia. Eli asettamalla itselleen sopivan kokoisia tavoitteita, haasteita, joista selviäminen vaatii ponnisteluja mutta ei ole mahdotonta. Ne voivat liittyä niin työhön, opintoihin kuin harrastuksiinkin (esim. liikunta). Kokeile "ylittää itsesi" jossain asiassa, oli se sitten puolimaratonin juoksu, ensimmäinen ulkomaanloma yksin tai sukan kantapääkavennusten oppiminen.

Vierailija
10/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun uskoo vahvasti olevansa hirveän ruma ja epäkiinostava? Vaikka ei välttämättä edes ole niin kovin ruma ja tylsä.. Miten minäkuvaa voi "oikaista" ja vahvistaa? Vai tapahtuuko se samalla, kun itsetunto kohoaa?

Vierailija
11/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisen kokemuksilla, keskittymällä hyviin puoliin!

Vierailija
13/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella epävarma itsestäni koko elämän ajan. Nyt olen ensimmäistä kertaa sinut ja onnellinen itseni kanssa. Tämän saavuttaminen vaati paljon työtä ja tutustumista itseeni.

Ensinnä pääsin opiskelemaan sitä mistä haaveilin.  Se oli iso asia, koska pidin itseäni tyhmänä, mutta ahkeruus palkittiin. Näin ollen olen ylpeä itsestäni.

Ulkonäkö: Lihoin, vihasin itseäni niin paljon että itkin peilin edessä. VIHASIN. -> Laihdutin -> olin silti onneton ja ruma. Eli tämä on myös niille ketkä on dieetillä 24/7 ja odottavat sitä päivää kun ovat laihoja ja onnellisia. Se onnellisuus on korvien välissä eikä vartalonmuodoissa.

Täytyy hyväksyä se että mediassa näkee melkein vain photoshopattuja vartaloita ja naamoja, ja että minä kelpaan tällaisena kuin olen. Jos en jollekkin kelpaa, se ihminen ei ole arvoiseni.

En pukeudu tai meikkaa muodin mukaan, puen mistä pidän ja mikä tuntuu hyvältä. Sama meikin kanssa. Sitten katson itseäni peilistä ja totean että olenpa kaunis :) Vau! Näytän tosi hyvältä näissä farkuissa! (niin kliseistä kun se onkin)

Olen myös alkanut parantamaan omaa käytöstä ja suhtautumista muihin ihmisiin. En arvostele tai tuomitse. (vaikka olen aina ollut muutenkin se joka puolustaa kiusattua) Olen alkanut pitämään ihmisistä. Haluan oppia heistä ja heidän mielipiteistään. Kaiken puolin olen opetellut avoimuutta ja positiivisuutta. Olen lopettanut ne ajatukset että "mitähän toiki nyt aattelee musta". Koska ei enää kiinnosta.

Ja sen on todellakin huomannut muiden ihmisten käyttäytymisessä minua kohtaan, kun olen ollut itsevarma. Näytän lähestulkoon samalta ja olen sama ihminen kun ennen, mutta asenne on täysin uusi. Saan paljon positiivista huomiota miehiltä ja naisilta. Olen alkanut saamaan kavereita. Tuntuu että ihmiset jopa pitävät minusta ja minun seurasta :) Ja tämä kaikki oli vain uuden positiivisen asenteen ansiota.

En oikeastaan tiedä miten olen onnistunut tässä kaikessa, mutta kuten sanoin se on ollut pitkä prosessi.

Kaikkea hyvää sinulle ja uskon että sinunkin on mahdollista jonain päivänä hyväksyä ja rakastaa itseäsi sellaisena kuin olet! Olet arvokas ja kaunis.

Vierailija
14/14 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut todella epävarma itsestäni koko elämän ajan. Nyt olen ensimmäistä kertaa sinut ja onnellinen itseni kanssa. Tämän saavuttaminen vaati paljon työtä ja tutustumista itseeni.

Ensinnä pääsin opiskelemaan sitä mistä haaveilin.  Se oli iso asia, koska pidin itseäni tyhmänä, mutta ahkeruus palkittiin. Näin ollen olen ylpeä itsestäni.

Ulkonäkö: Lihoin, vihasin itseäni niin paljon että itkin peilin edessä. VIHASIN. -> Laihdutin -> olin silti onneton ja ruma. Eli tämä on myös niille ketkä on dieetillä 24/7 ja odottavat sitä päivää kun ovat laihoja ja onnellisia. Se onnellisuus on korvien välissä eikä vartalonmuodoissa.

Täytyy hyväksyä se että mediassa näkee melkein vain photoshopattuja vartaloita ja naamoja, ja että minä kelpaan tällaisena kuin olen. Jos en jollekkin kelpaa, se ihminen ei ole arvoiseni.

En pukeudu tai meikkaa muodin mukaan, puen mistä pidän ja mikä tuntuu hyvältä. Sama meikin kanssa. Sitten katson itseäni peilistä ja totean että olenpa kaunis :) Vau! Näytän tosi hyvältä näissä farkuissa! (niin kliseistä kun se onkin)

Olen myös alkanut parantamaan omaa käytöstä ja suhtautumista muihin ihmisiin. En arvostele tai tuomitse. (vaikka olen aina ollut muutenkin se joka puolustaa kiusattua) Olen alkanut pitämään ihmisistä. Haluan oppia heistä ja heidän mielipiteistään. Kaiken puolin olen opetellut avoimuutta ja positiivisuutta. Olen lopettanut ne ajatukset että "mitähän toiki nyt aattelee musta". Koska ei enää kiinnosta.

Ja sen on todellakin huomannut muiden ihmisten käyttäytymisessä minua kohtaan, kun olen ollut itsevarma. Näytän lähestulkoon samalta ja olen sama ihminen kun ennen, mutta asenne on täysin uusi. Saan paljon positiivista huomiota miehiltä ja naisilta. Olen alkanut saamaan kavereita. Tuntuu että ihmiset jopa pitävät minusta ja minun seurasta :) Ja tämä kaikki oli vain uuden positiivisen asenteen ansiota.

En oikeastaan tiedä miten olen onnistunut tässä kaikessa, mutta kuten sanoin se on ollut pitkä prosessi.

Kaikkea hyvää sinulle ja uskon että sinunkin on mahdollista jonain päivänä hyväksyä ja rakastaa itseäsi sellaisena kuin olet! Olet arvokas ja kaunis.

Kuulostat mukavalta ihmiseltä :)