Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et tiennyt tai saanut koskaan selville ilman av-palstaa?

Vierailija
15.02.2017 |

Tää on ollut täällä ennenkin mutta nää on aina yhtä hyviä. Otetaan uusiks 😊

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä mielipidettä.

Elän kuplassa, niinkuin me kaikki. Täällä näen mitä muut tuumivat asioista. Välillä yllätyn, ja se on hyvä.

Vaikuttaa siltä, että yleinen mielipide on huomattavasti tiukkapipoisempi ja vanhoillisempi kuin kuvittelin. Kiitos kaikille, jotka ilmaisevat täällä itseään!

t. suvakkineitsyt

Vierailija
2/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kammottavia ihmisperseitä suomalaiset naiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että munamaito on out.

Sinkkumies

Vierailija
4/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kammottavia ihmisperseitä suomalaiset naiset ovat.

Minä taas opin saman asian miehistä =(

Vierailija
5/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että +50kg on lihava, pituudesta riippumatta.

Vierailija
6/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minkälaista mun elämä olisi ollut ilman av:tä, mitä kaikkea olisin saanut aikaan? Vielä pahempi: kuinka hyvä ihminen olisin ollut ilman av:n negatiivista vaikutusta...

Vierailija
7/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kyykkyvatkaus

-JSS

-HÖÖ

Vierailija
8/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on olemassa kansanosa jota kutsutaan nimellä white trash.

Ja että suurin osa päiväkodin ja koulujen henkilökunnasta vihaa ja haukkuu lapsia ja niiden vanhempia. Oon alkanut jotenkin vihaamaan takaisin

Vierailija
9/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten loputtomasta miesvihasta, ja oman edun häikäilemättömästä tavoittelemisesta, mistään muusta viis.

Vierailija
10/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalaisilla miehillä ei ole ihmisoikeuksia parisuhteessa. Ovat orjia.

Vierailija
11/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ilkeitä ihmiset voivat olla. Ainakin ajatuksissaan ja kuinka jotkut jankkaavat ja jankkaavat.

Vierailija
12/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että 99,9 % ihmisistä vihaa opettajia riippumatta siitä, kuinka kauan omista kouluajoista on ja onko tällä hetkellä omia lapsia kouluiässä. Nautin ennen työstäni, mutta kyllä on hiukan hohto himmennyt, kun vanhempainilloissa ja vanhempainvarteissa tulee mieleen, että noistakin varmaan moni on tänne kirjoittanut vihapuhetta opettajia kohtaan, vaikka nyt ollaan nokikkain niin mairealla ilmeellä.

Vierailija
13/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että suurin osa suomalaisista on todella pienissä piireissä pyöriviä yksinkertaisia ihmisiä, jotka haaveilevat omakotitalosta järven rannalla.

Itse en tunne omakotitalohaaveilijoita ollenkaan ja siksi olen aina ihmetellyt, miksi kaikki haluavat jonnekin korpeen yksinään kuolemaan. 

Asun itse eteläisessä Helsingissä onnellisena kerrostalossa, enkä täältä lähde mihinkään.

Vierailija
14/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mitään uinoja tai värikkäitä pipsoja. 

Mä en seuraa blogeja, en ole kiinnostunut minulle tuntemattomien ihmisten elämästä niin paljoa. Täällä vasta oon tajunnut miten joillekin joittenkin blogistien tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat iso asia.

Vierailija
15/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt ennen tänne tuloa, että hyvin monet ihmiset ovat ilkeitä, outoja ja/tai sairaita.

Vierailija
16/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että suurin osa suomalaisista on todella pienissä piireissä pyöriviä yksinkertaisia ihmisiä, jotka haaveilevat omakotitalosta järven rannalla.

Itse en tunne omakotitalohaaveilijoita ollenkaan ja siksi olen aina ihmetellyt, miksi kaikki haluavat jonnekin korpeen yksinään kuolemaan. 

Asun itse eteläisessä Helsingissä onnellisena kerrostalossa, enkä täältä lähde mihinkään.

Minä ainakin kuolisin sinne kaupunkikoppiin nopeasti. Joka paikka ihmisiä ja meteliä täynnä. Täällä metsässä saa olla rauhassa ja vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi