Syöttekö aina samaa aamiaista?
Millainen se on ja kuinka kauan olette syöneet rutiiniaamiaistanne?
Kommentit (20)
Omena, banaani, kahvia, kahdeksan desiä vettä.
Puuroa, raejuustoa, banaania, mehukeittoa, kahvia. Paljon vettä.
Tummaa kahvia ja lidlin 4.3% rasvaista rahkaa, rahkassa manteleita ja seesaminsiemeniä, se mitä hilloa laitan rahkaan vaihtuu kyllä.
Croissantteja, patonkia, leivoksia...PALJON kahvia tai espressoa. Seurustelin ranskalaisen kanssa, joka opetti minut aamuherkuttelemaan, enkä ole päässyt tavasta eroon. Onneksi en liho kovin helposti!
Joka aamu sama setti, mustikoita, pähkinöitä ja kreikkalaista jogurttia, kahvia. Näin on menty ainakin 5 vuotta. Toki joskus on jotain poikkeuksia.
Pari mukillista maitokahvia, banaani, kourallinen pähkinöitä, pari lasillista vettä, porkkana, lasillinen rasvatonta maitoa. Tällainen aamiainen ollut nyt pari vuotta. Muu voi vaihtua tai jäädä pois, mutta kahvi ei.
Juon aina noin puoli litraa vettä aamulla ensimmäiaeksi. Sitten puuro ja kuppi kahvia. Syön joka arkiaamu kaura tai 4 viljan puuroa.
Siis mitä Ap paskoo lautaselle aamiaisen ja syö se uudelleen ja uudelleen wtf.
Kaurapuuro, banaani ja 1% viili. 3 kuppia maitokahvia.
Kuppi kahvia ja menox. Ei ihminen muuta tartte. Viikonloppuisin sitten pitkän kaavan mukaan aamiainen kera pekonin ja munien.
No en todellakaan. Harvoin edes 2 päivää viikossa samaa. Joskus puuroa, joskus paistettuja munia, erilaisia leipää, pannareita, munakasta, croisantteja, vohveleita... Olisi kauheaa syödä aina samaa kun maailmassa on niin paljon hyviä aamiaisvaihtoehtoja!
Kyllä oikeestaan, pois lukien vklp.
4,3%lidlin rahka
Banaani
Bonne mangososetta
2 rkl raejuustoa
Chiasiemenistä/kookosöljyä
Kahvia 3dl kauramaidolla, vettä ja vitamiinit
Kananmunia, pekonia, paistettua makkaraa, paahtoleipää, kahvia
Lähes sama noin 30v.
Olen vuosikaudet jättänyt aamiaisen väliin mutta olin vuodenvaihteessa viikon sairaalassa jonka aikana pääsin lievästi "laitostumaan" ja opin syömään aamiaisen.
Kotona olen syönyt nyt n. 1,5kk aamuisin 2 viipaletta leipää (yleensä ruispalaa), juustolla, kevyt-meetwurstilla ja kurkulla.
Lisäksi mahdollisesti jogurtti/vanukas/mehukeittoa ja 0,5l vissyä + sokeritonta mehukattia johon lisätty biotiinia (hiusten ja kynsien kasvuun).
Hittoako te tuota vettä kittaatte jopa litran aamussa? Aivan älytöntä touhua.
Vakioaamiainen ollut usean vuoden gefiluspiimään tehty marjasmoothie. Viikonloppuna sitten munakas tms
Joka aamu sama: iso kuppi kahvia.
Joo, varmaan n. 30 vuotta olen syönyt aina aamupalaksi jugurttia, saattaa mennä pitkiä aikoja että syön jotain tiettyä, ja sit kyllästyn ja vaihdan. En saata aamulla syödä mitään mitä pitäisi pureskella tms. jugurtti on ainoo joka menee alas.
Mies syö aina aamulla kaurapuuroa, kaks settiä ruispaloja ja kahvia, 16 vuotta mun nähden tehnyt niin, myös iltapala on aina sama, viili, juotava pikkujugurtti ja activia jugurtti.
Vierailija kirjoitti:
Hittoako te tuota vettä kittaatte jopa litran aamussa? Aivan älytöntä touhua.
Mikä siinä on sun mielestä älytöntä?
Aika lailla joo. Yleensä se on kolme kaurasämpylää kinkulla ja juustolla + omenamehua.