Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Peskää vessanpönttö kerran kuukaudessa

Vierailija
15.02.2017 |

Tai peskää se edes kunnolla muuttaessanne.
T. Nuori nainen, joka on nyt tunnin kuurannut vessanpönttöä edellisen asukkaan jäljiltä, eikä vieläkään ole saanut sitä täysin puhtaaksi

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa! Siis viikossa, kerran kuussa ei riitä! Ja vähintään kerran viikossa.

Vierailija
2/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa vähintään pesen vessan ja muutenkin kuuraan Wc-pöntön kauttaaltaan. Naiset kun tuppaavat olemaan aikaslailla epäsiistejä näissä vessa-asioissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerran kuussa?

Kurkkaan joka käynnin jälkeen pönttöön ja harjaan roiskeet ja jarrutusjäljet pois. Viikon tai kahden välein sitten kunnon peru aineiden kanssa.

t.mies

Vierailija
4/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, vetäkää pönttö kerran kuukaudessa!

Vierailija
5/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli reilu vuosi sitten sama tilanne. Suurinpiirtein koko pönttö ihan paskanruskeana ja tuntui että ei saa millään puhtaaksi. Lopulta sain sen taas valkoiseksi Harpic Power Plus aineen avulla (esim https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/harpic-power-plus-original-wc-t…)

Purkissa lukee että minuutissa vaikuttaa mutta itse annoin sen olla ainakin 4-5 tuntia reilulla annostuksella. Sitten hirveällä hankaamisella sain suurimman osan pois ja myöhemmin käytin vielä muutamia kertoja siivouksen yhteydessä samaa tököttiä ja pikkuhiljaa se puhdistui. Inhottava haju tuossa aineessa mutta tuntuu toimivan.

Vierailija
6/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat sopii myös sinkkutytöillekin. Monelle vessaharja ja vessanpuhdistusaine ovat uusia tuttavuuksia.

En ikinä unohda sen vessanpöntön siivoa jonka näin eräässä tyttöjen kimppakämpässä.

Vierailija
7/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vessaharjan pelolle olemassa latinankielinen nimi? Phobia cratis lavatorium? Suositan kognitiivista käyttäytymisterapiaa ko. vaivasta kärsiville.

Vierailija
8/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä tärkeämpääkin tekemistä, eli ei ehdi.

Vierailija
9/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta kenenkään kanssa joka pesee pönttönsä vain kerran kuukaudessa.

Vierailija
10/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ei pese wc-pönttöä ikinä.

Vierailija
11/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisin että asunto voi usein olla puoli vuottakin tyhjänä (vaikka remontti)kunnes se annetaan seuraavalle asukkaalle että kyllä siinä ajassa pönttöön jäänyt vesi kalkkeutuu ym 

Vierailija
12/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ja uudessa asunnossa vessanpönttö ei lähde oikein puhtaaksi ja sen puhdistaminen on vaikeampaa. Varmaankin pönttö päässyt pinttymään. En todellakaan ole mikään himosiivooja ja eikä tule kerran viikossa siivottua pönttöä mutta vessanpöntön ja altaan kuitenkin siivoan säännöllisesti eivätkä pääse kauhean pinttyneiksi. Se myös vaikutti että jätin usein vessanpönttöön pesuaineen vaikuttamaan yön yli. Nykyistä pönttöä saa hangata harjalla eikä tunnu lähtevätn puhtaaksi, pönttö on ehkä kukunut tai sitten siihen on päässyt niin pahoja pinttymiä että siihen tarttuu lika helposti.

Vierailija
13/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla sopii vetää kaakelit rätillä pöntön läheltä. Ja pestä lavuaari. Kerran viikossa, kiitos. Minä siivoan sen toisen kerran viikossa.

Vierailija
14/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta kenenkään kanssa joka pesee pönttönsä vain kerran kuukaudessa.

Pönttö pysyy kuitenkin kunnossa jos ei kovin vatsaongelmainen ole vaikka sen pesisi vaik kerran kuukaudessa. Vessaharjaa voi käyttää välillä jos tulee pahoja sotkuja. Olisi se Junonkin kämppä pysynyt vähän paremmassa kunnossa.

Vierailija
15/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nuori nainen, joka on nyt tunnin kuurannut vessanpönttöä edellisen asukkaan jäljiltä, eikä vieläkään ole saanut sitä täysin puhtaaksi

Miksi minun pitää harventaa vessanpöntön pesukertoja?

Vierailija
16/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitää harventaa vessanpöntön pesukertoja?

Tuli joku ajatuskatko, kun tunnin hengitin niitä myrkkyjä joilla yritin saada pönttöä puhtaaksi, tosin kerran kuukaudessa pesukin olisi huomattava parannus joidenkin vessanpesurutiineihin, kun tuota pönttöä ei oltu varmaan pesty vuosiin.

Ap

Vierailija
17/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, aloittaja tietää siis varmaksi, että edellinen asukas oli mies? Niinkö?

Pesen muuten omani vähintään kerran viikossa, lapsiperheissä kotona makaavat äitylit eivät taas saa pönttöjään pestyä laisinkaan, mitä niitä olen nähnyt.

Vierailija
18/18 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, aloittaja tietää siis varmaksi, että edellinen asukas oli mies? Niinkö?

Pesen muuten omani vähintään kerran viikossa, lapsiperheissä kotona makaavat äitylit eivät taas saa pönttöjään pestyä laisinkaan, mitä niitä olen nähnyt.

Vaatekaapeissa oli miesten vaatteita, kusiroiskeita oli pöntön ulkopuolella ja sitä paitsi näin entisen asukkaan aina kouluun mennessäni.

Ap