Voiko nainen olla onnellinen ilman miehen kosketusta?
Vaikea uskoa. Mies on loppupeleissä se joka saa naisen polvet tutisemaan ja antaa tälle merkitysen.
Kommentit (18)
Voi. Miehen kosketus on kuin tupakointi: alkuun tekee paljonkin mieli, mutta mitä pidempään on ilman, sitä vähemmän koko asia käy enää edes mielessä.
Täällä myös 13 vuotta yksin ollut. Onnellisena elelen ilman ukkoa ja kosketusta. En kaipaa miehistä yhtään mitään.
Miehen kosketuksen korvaa vibraattori.
Jos on lesbo niin varmaan ihan huvin?
Ainakin aseksuaalit ja lesbot voi, loppuja auttaa vibraattori ;) Eli loppujen lopuksi, riippuu naisesta ja kosketuksesta.
Sinkkuna olen ollut jo monta vuotta, kun alkoi ne kosketukset kyllästyttää. Viimeaikoina mieleen hiipinyt ajatus, jos viettäisinkin elämäni vaan sinkkuna ilman mitään riippakiveä, saisi mennä ja tehdä mitä mieli halajaa kun ei ketään tukahduttamassa. Ainoa plussa miehessä olisi talouden ja kulujen jakaminen, sekä se, että olisi joku jonka kanssa syödä. Kaupan ruokapakkaukset kun ovat monesti niin isoja, että niitä pitää välillä vähän väkisin syödä tyhjäksi ennen kuin menevät huonoksi. Tulisi siis ostettua ja laitettua monipuolisemmin ruokaa. Tällä hetkellä työn alla on mm. päivä päivältä ikääntyvä, melkein täysi kurkkusalaattipurkki. Toistaiseksi ainakin tästä koituu vähemmän vaivaa, kuin arjen pyörittämisestä kahden pään mukaan.
Voi. 15 vuotta takana. Saan uskomatonta nautintoa rauhasta, saunasta ja puhtaista lakanoista.
Miehen kosketus alkoi tuntumaan siltä, että se tehdään vain siksi, että haluttiin jotain itselle.
En kaipaa. :)
Minä tarviin elävää munaa, sitä ei dildo korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös 13 vuotta yksin ollut. Onnellisena elelen ilman ukkoa ja kosketusta. En kaipaa miehistä yhtään mitään.
Olet unohtanut miltä tuntuu kun mies on kullinsa kanssa sisälläsi ja levittää pimpin seinämiä.
Y-Ö-K. Täähän on samaa sarjaa kikkelikuvien kanssa – mies itse on ainoa, jossa herää muitakin kuin voimakkaan kuvotuksen tuntemuksia.
Tylsään elämään tottunut ei osaa kaivata mitään.
Meidän AKKA ei ainakaan tykkää mistään kosketuksesta.
En naisena kyennyt elämään ilman miehen kosketusta. Ex mies taas tunneköyhän lapsuutensa aikana ei ollut kosketukseen tottunut, ei sitä halunnut. Erohan siitä tuli. Nyt onnellisesti naimisissa miehen kanssa joka kaipaa kosketusta yhtä paljon kuin minä, nukumme kiinni toisissamme joka yö ja silittelemme toisiamme päivällä. Ihmiset ovat erilaisia - ja kosketus on paljon muutakin kuin yhdyntä.
Ihan hyvin pystyy elämään. Silloin tällöin joku mies änkeää koskettamaan, siitä vaivaudun.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu tiedä, mikä siihen työntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu tiedä, mikä siihen työntyy.
Jos koko, kovuus ja lämpötila ovat suunnilleen samat.
Voi. Mulla 13 vuotta semmoisista miehen kosketuksista enkä kaipaa ollenkaan. Olen aseksuaali.