Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan mennyt maistraatissa naimisiin eikä pitänyt mitään juhlia sen jälkeen?

Vierailija
18.03.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lahjoja ja kukkasia eri kaupoista, oltiin niin onnesta sekasin että ei mitään rajaa, oltiin tavattu kuukautta aiemmin. 25 vuotta myöhemmin ollaan edelleen yhdessä, ja aina välillä kun tullaan muiden häistä muistellaan meidän omia, ja ne oli hauskat, vaikka ei ehkä häät kenenkään muun mittapuun mukaan.

Vierailija
2/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin maistraatissa ja sen jälkeen vietiin todistajat läheiseen kahvilaan kiitokseksi kakkukahveille. Sopi meille todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käytiin kaljalla ja kerrottiin kaikille sattumalta tavatuille tutuille, että mentiin muuten just naimisiin :D

Vierailija
4/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla reissuun, josta laitoimme viestit perheille ja ystäville.

Vierailija
5/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitolla on meille vain juridinen merkitys, mitä sitä paperilappua juhlimaan. Ja muutenkin, meillä on yhteistä elämää niin pitkästi takana, että tuntuisi vähän hassulta alkaa pitää sen kunniaksi isoja pippaloita. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta minä näen häät yhteiselämän alkamisen juhlana.

Vierailija
6/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en edes ajatellut muunlaista tapaa - en tainnut haluta olla päivää prinsessana kun ikää melkein 30 ja elettyä elämää takana.