Lue keskustelun säännöt.
Porrassiivoojan työ ja palkka?
15.02.2017 |
Onko kellään kokemuksia porrassiivojan työstä? Mikä mahtaa olla palkkaus nykyään, jos on siis ihan kokopäivätyössä (37,5H/vko)? Millaista työ on käytännössä? LassilaTikanojalla olisi paikkoja vapaana, mutta olen kuullut paljon negatiivista tästä firmasta. Kannattaako välttää? Kaikki kokemukset kiinnostaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla