Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa kun jossain etelässä kutsutaan vaaleanruskeatukkaisia blondeiksi :D

Vierailija
15.02.2017 |

Hahhah. siis tyyliin jossain etelä-amerikassa esimerkiksi. jos joku on värjännyt tukkansa mustasta esim. keskiruskeaksi niin heti se onkin blondi... tietävätkö poloiset mitä blondi edes tarkoittaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa osaisin nauraa asialle. Miksi mua ei naurata yhtään.

Vierailija
2/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mua kutsuttiin blondiksi Kreikassa vaikka mulla on tällainen tyypillinen suomalainen maantienruskea tukka (lapsena olin blondi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heikäläiset myös nauravat, kun meillä päin aivan tummanruskeaa kutsutaan mustaksi.

Vierailija
4/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oppia nauramaan kaikelle vähäpätöiselle? Voisin antaa vaikka yhden aivosoluni, jos se mahdollistuisi.

Vierailija
5/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuule kutsuksi blondiksi ulkomailla, vaikka oli keskiruskeatukka. Mutta se on vaan fakta, että suurin osa maailman väestöstä on mustatukkaisia. Et sinäkään varmaan erota mustan eri sävyjä, vaan toteat kaikkien mustatukkaisten omaavan mustan tukan. Ja siihen mustaan verrattuna monet värit on vaaleita. Puhdas blondi on harvinainen väri, joka tulee tulevaisuudessa poistumaan geenipoolista.

Vierailija
6/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista.

Kutsutaanhan Suomessakin täkäläistä hailiskoa maantienruskeaa blondiksi, vaikka maassa on olemassa ihan aitojakin blondeja. Eteläsuomalainen opiskelukaveri aikanaan suuttui, koska pohjoissuomalainen opiskelukaveri oli tällainen aito blondi lähes valkoisine hiuksineen, kulmakarvoineen ja ripsineen.

Vierailija
7/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oppia nauramaan kaikelle vähäpätöiselle? Voisin antaa vaikka yhden aivosoluni, jos se mahdollistuisi.

En tarvitse aivosoluasi, mutta ratkaisu on tässä: juo viinaa.

Vierailija
8/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväritkin nimetään muiden kuin suomalaisten hiusten mukaan, vaalean ruskeaakin voitaisiin meillä kutsua keskiruskeaksi tai jopa tummaksi.

Vierailija
9/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla halvat huvit ja idiootilla ilmaiset, vai miten se nyt menikään.

Vai lienenkö itse jotenkin tosikko kun asia ei aiheuta minussa minkäänlaista nauramisen tarvetta?

Vierailija
10/12 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauretaan nyt kaikki yhdessä tälle asialle. Jos ei oikeasti naurata niin vaikka tekonaurua. Hoh Hoh hoo.

Vierailija
11/12 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut suomalaisittain tummanvaaleana henkilönä ihmisiä ulkomailla jotka on ihan voi waude kun oot vaalea. En sanoisi että se on hauskaa, lähinnä hämmentävää. Todella blondi opiskelukaverini meni vaihtariksi Kaukoitään, pyysi katsomaan koulukuvasta että löydänkö hänet, ei ollut vaikea tehtävä sillä hän oli ainoa vaalea noin 500 sadasta oppilaasta.

Vierailija
12/12 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... naurattaa niiiiiin paljon...