Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät matkarattaat vauva ja 1v2kk

Vierailija
15.02.2017 |

Meille on syntmässä vauva ja nykyisen kuopuksen ikä on silloin noin 1v2kk. Nyt jo kahden lapsen kanssa todettu että yhdistelmävaunut jää meillä käyttämättä, joten ajattelin hankkia pelkät tuplamatkarattaat. Haluaisin sellaiset sateenvarjorattaat alas laakeutuvulla selkänojilla. Siihen saa vauvakin kantokassissa ja toimii myös matkoilla lentokentillä jne. Mostä niitä Suomesta saa ja mikä merkki olisi hyvä? Olen netistä niitä etsinyt, mutta ne ainoat jotka löytyy maksaa melkein 300e kun ulkomailta saa jo alkaen 100€, mutta tiedä sitren niistä onko kestäviä jne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ozbaby.fi/tuote/tuplarattaat-baby-jogger-citymini-double-bl…

Varmasti hyvät, mutta tosi isot kasattuna. Liikun välillä myös lentäen yksin lasten kanssa ja ei houkuta roudata kentällä noin isoa rattaita kolmen lapsen.

Ne rattaat mitä nyt haen on mentävä mahdollisimman pieneen tilaan. Tuplaraissa sellaisia ovat vain sateenvarjomalliset. Jos joku tietää muuta saa vinkata :)

Vierailija
22/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 10-v vanhat esikoisella päivittäin paljon käytetyt ja silti hyvässä kunnossa olevat yhden lapsen Maclaren satenvarjorattaat. Kakkosen kanssa käytetty lähinnä kaupoissa. Meillä on myös vauva ja taapero nyt ja olen ajatellut hankkivani vastaavat tuplat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyjoggerit saa kasaan vauva sylissä ja kuljetuskassissa kulkeutuu näppärästi lennot. Myös muita hyviä matkarattaita löytyy muilta merkeiltä.

Mutta joo, sateenvarjorattaista (pilipalirattaista) en osaa sanoa. Kuka edes hankkii sellaisia? Huono työntöasento, tärisee, huonot pyörät, eivät ole suojaisat ja vielä tuplina? Viikon sellaisia työsin lomareissulla (saimme hotellista sellaiset lapselle) ja ei enää ikinä!! Jos vähänkin epätasainen tie tai hiekkaa, ei päässyt eteenpäin. Kaatuivat, jos vähänkin painoa työntöaisalla. Miinus lista pitkä!! Minulla ollut lapsilla (3kpl) paljon eri rattaita ja kamalimmat olleet tuollaiset työnrösarvista työnnettövät pilipali sateenvarjorattaat. Ainoa hyvä puoli, että menevät tosiaan pieneen tilaan. Muuta hyvää niistä en löytänyt.

Vierailija
24/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 10-v vanhat esikoisella päivittäin paljon käytetyt ja silti hyvässä kunnossa olevat yhden lapsen Maclaren satenvarjorattaat. Kakkosen kanssa käytetty lähinnä kaupoissa. Meillä on myös vauva ja taapero nyt ja olen ajatellut hankkivani vastaavat tuplat.

Noita Maclareneita kehuttiin jo esikoisen aikaan paljon, joten ehkä päädyn niihin.

Vierailija
25/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Babyjoggerit saa kasaan vauva sylissä ja kuljetuskassissa kulkeutuu näppärästi lennot. Myös muita hyviä matkarattaita löytyy muilta merkeiltä.

Mutta joo, sateenvarjorattaista (pilipalirattaista) en osaa sanoa. Kuka edes hankkii sellaisia? Huono työntöasento, tärisee, huonot pyörät, eivät ole suojaisat ja vielä tuplina? Viikon sellaisia työsin lomareissulla (saimme hotellista sellaiset lapselle) ja ei enää ikinä!! Jos vähänkin epätasainen tie tai hiekkaa, ei päässyt eteenpäin. Kaatuivat, jos vähänkin painoa työntöaisalla. Miinus lista pitkä!! Minulla ollut lapsilla (3kpl) paljon eri rattaita ja kamalimmat olleet tuollaiset työnrösarvista työnnettövät pilipali sateenvarjorattaat. Ainoa hyvä puoli, että menevät tosiaan pieneen tilaan. Muuta hyvää niistä en löytänyt.

Kiitos mielipiteestä, mutta niitä sateenvarjorattaitakin on useita eri merkkejä niin kuin muitakin rattaita. Harmi että sinulla on ollut niistä huonoja kokemuksia. Itselläni, ja niin kuin täältäkin saa lukea, myös monella muulla hyviä kokemuksia. Kiitos vinkistä, mutta isoille Baby joggereille meillä ei nyt kuitenkaan ole tarvetta.

Ap

Vierailija
26/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kuin kaikkea, on olemassa hyvä ja huonolaatuisia sateenvarjorattaita. Usein näkee sellaisia nukenrattaiden näköisiä. Nuo meidän Maclarenit ovat sateenvarjorattaat taittumismekanismiltaan, mutta silti laadukkaat.

Vierailija
27/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo, sateenvarjorattaista (pilipalirattaista) en osaa sanoa. Kuka edes hankkii sellaisia? Huono työntöasento, tärisee, huonot pyörät, eivät ole suojaisat ja vielä tuplina? Viikon sellaisia työsin lomareissulla (saimme hotellista sellaiset lapselle) ja ei enää ikinä!! Jos vähänkin epätasainen tie tai hiekkaa, ei päässyt eteenpäin. Kaatuivat, jos vähänkin painoa työntöaisalla. Miinus lista pitkä!! Minulla ollut lapsilla (3kpl) paljon eri rattaita ja kamalimmat olleet tuollaiset työnrösarvista työnnettövät pilipali sateenvarjorattaat. Ainoa hyvä puoli, että menevät tosiaan pieneen tilaan. Muuta hyvää niistä en löytänyt.[/

Ohis mutta ei tupla Baby Joggereita millään saa kasaan vauva sylissä. Siihen tarvitaan kaksi kättä. Meiltä ne löytyy arkikäytöstä, mutta en minäkäön niitä matkarattaiksi ostaisi. Autoillessakin täyttää takakontista ison osan.

Vierailija
28/29 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Hauck merkkiset tuplat. Sateenvarjo malli. Olen ollut tyytyväinen ja saa aika pieneen tilaan.

Vierailija
29/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi. Itse olen miettynyt saisikohan kaksi Yoyo ratasta yhdistettyä kätevästi niin että ne olisi myös välllä irroitettavissa omiksi rattaikseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi