Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävänpäivä ja ystävyssuhteet

Vierailija
14.02.2017 |

Näin ystävänpäivänä olen ajatellut paljon todennäköisesti menettämääni ystävyyssuhdetta. Loukkasin ystäväni miestä tahtomattani eikä hän ymmärtääkseni halua, että olemme enää tekemisissä. Voikohan tilanteelle tehdä mitään? Kannattaako yrittää vai luovuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a eihän mies voi päättää puolison puolesta? :/

Minä olen myös pattitilanteessa.

Naapuriin muutti puolituttu äiti, jonka kanssa olemme treffailleet ja lähentyneet viime aikoina todella paljon. Lapsemmekin viihtyvät hyvin yhdessä.

Tämä puolituttu äiti on sukulaiseni paras ystävä ja sukuvikana meillä on ääretön kateus ja mustasukkaisuus kaikesta.

Sukulainen on todella tuohtunut siitä, että olemme lähentyneet hänen ystävänsä kanssa ja minä kun en todellakaan tahdo kenenkään väliin mennä (en uskonut enää aikuisuudessa tällaista olevan, mutta meidän suku on vähän tämmöinen..)

Sukulainen on mm. pistänyt sanoja suuhuni mukamas tälle yhteiselle tutullemme ja vääristellyt kaikkea sanomaani. Tällä hetkellä tämä sukulainen ei edes puhu minulle mitään.

Tekisi mieli kertoa puolitutulle, ettei kaikkea kannata uskoa, mutta en haluaisi mennä väliin. Toisaalta taas minulla ei ole yhtä ainutta ystävää ollut vuosikausiin ja tuntuu mukavalta, kun on joku kelle soittaa, joku joka haluaa tavata minua. Sellaiset on harvassa.

Ihan aikuisia tässä ollaan 30 v pian mittarissa kaikilla.

Kamala tilanne :/ ovatko naiset tällaisia vielä aikuisinakin vai vain minun sukulaiseni?

Vierailija
2/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus täysin samanlainen tilanne. Emme ole ystäviä enää. Jos olisin selvittänyt tilanteen paremmin, esim pyytämällä anteeksi ja vilpittömästi katunut sanomisiani, saattaisimme olla vielä tekemisissä. Tai sitten ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sitten oot tehny?

Vierailija
4/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa? No niinpä tietenkin"vahingossa". Pakkoko sun oli kaveris miestä haukkua.

Vierailija
5/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ystävyysyhteet tulevat vain päätökseen ehkä se olisi päättynyt ilman tätä episodiakin. Mutta jos kaipaat ystävää niin voithan laittaa hänelle viestiä ja tunnustella tilannetta.

Vierailija
6/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a eihän mies voi päättää puolison puolesta? :/

Minä olen myös pattitilanteessa.

Naapuriin muutti puolituttu äiti, jonka kanssa olemme treffailleet ja lähentyneet viime aikoina todella paljon. Lapsemmekin viihtyvät hyvin yhdessä.

Tämä puolituttu äiti on sukulaiseni paras ystävä ja sukuvikana meillä on ääretön kateus ja mustasukkaisuus kaikesta.

Sukulainen on todella tuohtunut siitä, että olemme lähentyneet hänen ystävänsä kanssa ja minä kun en todellakaan tahdo kenenkään väliin mennä (en uskonut enää aikuisuudessa tällaista olevan, mutta meidän suku on vähän tämmöinen..)

Sukulainen on mm. pistänyt sanoja suuhuni mukamas tälle yhteiselle tutullemme ja vääristellyt kaikkea sanomaani. Tällä hetkellä tämä sukulainen ei edes puhu minulle mitään.

Tekisi mieli kertoa puolitutulle, ettei kaikkea kannata uskoa, mutta en haluaisi mennä väliin. Toisaalta taas minulla ei ole yhtä ainutta ystävää ollut vuosikausiin ja tuntuu mukavalta, kun on joku kelle soittaa, joku joka haluaa tavata minua. Sellaiset on harvassa.

Ihan aikuisia tässä ollaan 30 v pian mittarissa kaikilla.

Kamala tilanne :/ ovatko naiset tällaisia vielä aikuisinakin vai vain minun sukulaiseni?

Kamala tilanne 😓 Toivottavasti selviää jotenkin. Jotkut ihmiset ovat vain tuollaisia. Ei se aina riippu sukupuolestakaan.

Vierailija
7/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli joskus täysin samanlainen tilanne. Emme ole ystäviä enää. Jos olisin selvittänyt tilanteen paremmin, esim pyytämällä anteeksi ja vilpittömästi katunut sanomisiani, saattaisimme olla vielä tekemisissä. Tai sitten ei. 

Haukuitko ystäväsi miestä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
8/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ystävyysyhteet tulevat vain päätökseen ehkä se olisi päättynyt ilman tätä episodiakin. Mutta jos kaipaat ystävää niin voithan laittaa hänelle viestiä ja tunnustella tilannetta.

Saman neuvo antaisin. Joitain asioita ei vaan kannata surra liikaa.

Vierailija
9/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista saumatonta lapamatoo voikin haukkua.