Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lupasi pestä kylpyhuoneen ja saunan tällä viikolla... Vielä ei ole mitään tapahtunut.

Sara'
14.02.2017 |

Loppuviikko miehellä muutenkin kiireisempi eli mitenköhän ajatteli ehtiä? Olen yrittänyt vihjailla, että hanskat voisi laittaa hiljalleen heilumaan, mutta mies tiuskaisi vain: "ehdin kyllä myöhemmin." Jääkö tämäkin nyt minun harteilleni? En tiedä, jaksanko enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ,nyt on vasta tiistai.huolestu vasta sunnuntaina

Vierailija
2/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tiistai. Siis TIISTAI eli viikon TOINEN päivä. Älä vielä kitise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla, ja sinä alat jo TIISTAINA valittamaan!? 2/7 päivää vasta mennyt. Kuulostat ihanalta naiselta.

Palataanpa viikon päästä asiaan

Vierailija
4/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta tiistai. Mitenkäs kiireinen mahdat muuten noin yleensäkään itse olla? Nalkuttamalla ja uhriutumalla kyllä pääset miehestä helposti eroon.

Vierailija
5/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua iniset, nyt on vasta tiistai!!

Vierailija
6/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mun mies lupasi pestä kylpyhuoneen ja saunan jouluksi. Siis viime jouluksi, ei tulevaksi. Eipä ole vieläkään pessyt. 

Vierailija
7/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syksyllä minä lupasin itselleni pestä lattiat ennen joulua. En ole vielä siivonnut. Milloinkahan tapahtuu? Ei ollut puhetta vuodesta. (En asu missään läävässä, vaan ihan perussiistissä asunnossa.)

Vierailija
8/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on suunnitelmissa kylppärin ja saunan perusteellinen pesu tällä viikolla. En ole vielä edes miettinyt aloittavani. Nythän on vasta tiistai!

Vierailija
9/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset isommat projektit pitäisi aikatauluttaa paperille, muuten käy länsimetrot.

Vierailija
10/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,sunnuntai klo 24 asti aikaa,joten kitise sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi