Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Universal stone alessa, kannattaako ostaa?

Vierailija
14.02.2017 |

Oli kaupassa -50% alessa, kannattaako ostaa? Onko monikäyttöinen ja mihin käytätte?
Muistan joskus vuosia sitten jotain hehkutuksia lukeneeni aineesta mutta oliko joku hetken trendijuttu vai onko oikeasti hyvää tavaraa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvää ainetta. Ostaisin.

Vierailija
2/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen putsannut lavuaarit, hanat, hopeaesineitä, messinkikynttelikköjä, kaakeleita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aine myös keraamisen lieden puhdistamiseen. Ostaisin!

Vierailija
4/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ja todella riittoisa puhdistusaine.

Vierailija
5/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä, missä? Ehdottomasti ostaisin. Loistava puhdistusaine. Pinttynyt kylpyhuoneen laattalattia lähti sillä puhtaaksi, mikään muu ei tehonnut.

Vierailija
6/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, vaikka minulla onkin varastossa kaksi täyttä käytössä olevan lisäksi. Riittää vuosiksi eteenpäin. Myrkytönkin vielä. Muut "puhdistuaineet", jotka ovat ympäristölle vaarallisia, voitaisiin jättää pois kauppojen valikoimista ja olisin täysin tyytyväinen.  

Tarvitsen toki myös mäntysuopaa räsymatoille ja sappisaippuaa tekstiilitahroille sekä etikkaa. Hammastahnalla voi myös puhdistaa kylpyhuoneen kaakelisaumoja, jos oikein ovat pinttyneet. Univerasl Stonella puhdistan samoja kuin 2. Uunikin puhdistuu hyvin!

Vierailija
7/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa ostaa. Riittoisa tuote, mulla on ollut tuo purkki vuosia. Olen putsannut sillä puutarhakalusteet, Lavuaarit, kuulakärkikynätahrat pöydästä... myrkytön ja uskomaton puhdistusteho. Loistotuote!

Vierailija
8/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota, sanotaan näin että mun piti poistaa vähän nokea ja netin perusteella US on hyvä aine. Kävin ostamassa, kokeilin, ja totesin että toimii - kokeilin viel miten keraamisen lieden putsaaminen onnistuu, toimii siinäkin, täs vaiheessa innostuin ja tuli koko kämppä siivottuu samalla. Jopa jääkaappi :-D

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän