Mies vei multa ainoan hauskuuden
Eli perjantaisin pari lasia viiniä ja kerran vuodessa lapset yökylään ja me bilettämään. Ei kuulemma halua ja voi käyttää enää yhtään alkoholia.
Ne oli mun ainoat valopilkut mun elämässä.
Kommentit (13)
Ei kai se sulta voi kieltää vaikka itse ei enää ottaisi.
Mikä sua estää? Tarviiko sitä kaikkea yhdessä tehdä? Kysy jotakin kaveria bilettämään!
No jos noi oli ainoat valopilkut sun elämässä niin miehen alkoholinkäytön lopettaminen on kyllä pienin sun ongelmistas :o
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua estää? Tarviiko sitä kaikkea yhdessä tehdä? Kysy jotakin kaveria bilettämään!
Se kun uhkaa ottaa eron jos yksin menen. Me ollaan taloudellisesti niin sidoksissa että erossa joutuisin sillan alle.
aika heikosti menee jos alkoholi on ainoa valopilkku elämässä. Ja vaikka mies ei käytäkään niin miten se sua estää lasia tai kahta ottamasta.
Vierailija kirjoitti:
aika heikosti menee jos alkoholi on ainoa valopilkku elämässä. Ja vaikka mies ei käytäkään niin miten se sua estää lasia tai kahta ottamasta.
Joo heikosti menee tiedän sen itsekkin. Ja uhkailullahan se estää sen ottamisen.
Mikään taloudellinen tilanne ei ole tuollaisen arvoista. Elämä on todella kurjaa, jos ainoa ilo elämässä on alkoholi.
Noh, jokainen meistä arvottaa oman elämänsä hinnan. Köyhä ja vapaa on oikeasti parempi, kuin rikas ja vanki. Eikä se rahattomuus niin kauheaa ole, suomessa kun ei jätetä tyhjän päälle.
Mene yksin bilettämään?