VOIsitko seurustella 169 cm pitkän miehen kanssa? (Kysely)
Kommentit (36)
Olen 185 senttinen heteromies, eli en voisi.
Menin vielä naimisiinkin ja tein lapsiakin, miksei sitä ollut vaihtoehtona?
No onhan tuo lyhyehkö, mutta ihan normaalin pituinen aikuinen ihminen.
Kyllähän tuo on 9 vuotta vierähtänyt yhdessä. Itse olen 170cm nainen.
Helposti. Ei sen tarvis mua niska kipeenä killitellä. Olen 152 cm.
En voisi. Siinä missä toiset ihailee lihaksikasta miestä, toiset tummapiirteistä miestä ja joku tykkää pitkätukista, niin minut sytyttää iseäni pidempi mies. Ei se seurustelu pitkälle kantaisi, jos mies ei sytytä seksuaalisesti minua.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo lyhyehkö, mutta ihan normaalin pituinen aikuinen ihminen.
No kuka on väittänyt, ettei olisi?
Nyt kysyttiinkin ihan eri asiaa!
Olen itse 163,5 cm pitkä nainen joten aika sopusointunen pari oltais vielä silloinkin jos mulla olis korkkarit jalassa. Vastaan siis voisin ja etenkin noin todella pilkuntarkan miehen kanssa.:D
Mä rakastan kaikessa täsmällisyyttä.:)
Olisi siinä rajalla. Välillä tullut vastaan miehiä, joilla kompleksi pituudestaan, eivätkä siksi halua itseään pidempiä naisia. Olen 175 cm.
Todennäköisesti en. Jotenkin vaan itseäni pitemmät miehet vetävät enemmän puoleensa. Jos olisin 165 cm, en näkisin varmaan mitään ongelmaa.
N 174
Lyhyt mies voi olla tosi seksikkään näköinen jos hänellä on kapea, lihaksikas takamus. Minusta pitkät miehet ovat jotenkin kolhon näköisiä. Ainakin, jos on oikein pitkät jalat.
Voisin kyllä jos en olisi jo varattu :) itseasiassa mieheni onkin vain 170 cm ja itse olen 167 cm.
Suoraan sanoen en, valitettavasti. Lieventävänä asianhaarana voidaan pitää, että olen itse 182cm, vaikka ei kai sen oikeastaan pitäisi vaikuttaa. Oma raja menee n. 175, paino oikeastaan kriittisempi. Pitää painaa minua enemmän.
Tottakai voisin. Itsehän olen lähes kääpiö 169 cm hujoppi-miehen rinnalla!! Eli olen 162 cm siro nainen. Jos olisin syntynyt mieheksi, niin olisin ehkä nippa nappa 165 cm. Eli tavallaan haaveilisin sinunkaltaisesta pitkästi miehestä, koska tuntisin oloni turvalliseksi sinun kainalossa.
Kuitenkaan en voi tuhota ihmiskuntaa, en salli sitä itselleni!! Eli haluan lisääntyä, mutta en samanaikaisesti halua kuitenkaan tuhota ihmiskuntaa! Koska jos minä naisena tekisin niin kuin lähes kaikki muutkin naiset eli naisin ylöspäin ja pidempää, niin ihmiset olisivat muutaman tuhannen vuoden päästä keskimäärin 3 metriä pitkiä ja painaisivat 200 kg ja energian kulutus 3 kertainen. Tähän kun lisätään väestömäärän tuplaantuminen maapallolla, niin tälläinen yhtälö ei vain toimi. Ihmiskunta tuhoutuu, kun lyhyiden ihmisten geenit degeneroituvat pois. Eli minun mies saa olla korkeintaan noin 165 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voisin. Itsehän olen lähes kääpiö 169 cm hujoppi-miehen rinnalla!! Eli olen 162 cm siro nainen. Jos olisin syntynyt mieheksi, niin olisin ehkä nippa nappa 165 cm. Eli tavallaan haaveilisin sinunkaltaisesta pitkästi miehestä, koska tuntisin oloni turvalliseksi sinun kainalossa.
Kuitenkaan en voi tuhota ihmiskuntaa, en salli sitä itselleni!! Eli haluan lisääntyä, mutta en samanaikaisesti halua kuitenkaan tuhota ihmiskuntaa! Koska jos minä naisena tekisin niin kuin lähes kaikki muutkin naiset eli naisin ylöspäin ja pidempää, niin ihmiset olisivat muutaman tuhannen vuoden päästä keskimäärin 3 metriä pitkiä ja painaisivat 200 kg ja energian kulutus 3 kertainen. Tähän kun lisätään väestömäärän tuplaantuminen maapallolla, niin tälläinen yhtälö ei vain toimi. Ihmiskunta tuhoutuu, kun lyhyiden ihmisten geenit degeneroituvat pois. Eli minun mies saa olla korkeintaan noin 165 cm pitkä.
Sama täällä. Itse olen tosin vain 160 cm. 169 senttinen mies on liian pitkä minulle.
Sehän riippuu ihan siitä miehestä. Millainen hän on, pituus ei ratkaise. Eli voisin, mutten kenen tahansa.
Voisin. Mieluummin lyhyehkö mies kuin hirveän pitkä kun itsekin olen vain 160cm.
Olen itsekin vain 60 cm pitkä eli ei olisi mitään ongelmaa.