Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tätä miestä vaivaa?

Vierailija
14.02.2017 |

Olen viestitellyt erään miehen kanssa nyt toista viikkoa. Emme ole vielä tavanneet, koska asumme eri paikkakunnilla, emmekä ole saaneet aikatauluja sovitettua. Ensi kuussa olisi tarkoitus nähdä. En tosin enää taida uskaltaa.

Mies ilmoitti alkuunsa etsivänsä vakavaa parisuhdetta. Mikäpä siinä, niin minäkin. Myönsi olevansa kontrolloiva, mutta ajattelin, että ehkä tästä selvitään. Noh, lyhyesti alla lista minua vaivaavista asioista:

-alle viikon juttelemisen jälkeen mies "kielsi" minua lähtemästä ulos kavereideni kanssa
-haluaa minun hankkivan itselleni fuckbuddyn siksi aikaa kun emme voi nähdä
-soittelee/tekstailee joka yö n. klo 4 asti aamulla
-pahimmillaan jatkaa aamulla heti herättyään n. 7-8 aikaan
-jos en vastaa viesteihin, tulee esto, jonka purkaa muutaman tunnin kuluessa
-nimittelee
-kiristää muilla naisilla, jos esim. mainitsen puhuneeni miespuoliselle kaverille
-vihjailee väkivallalla

Tässäpä näitä. Tosiaan alle parin viikon jutustelusta on kysymys. En oikeastaan tiedä, miksi edes jatkan tätä juttua, koska en todellakaan aio tavata tuollaista sekopäätä todellisuudessa. Kiinnostaa vain tietää, että mikähän tuolla mahtaa mättää. On "korkeassa asemassa ja hyväpalkkaisessa työssä". En usko.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta. Itse en jatkaisi enää päivääkään.

Ethän ole antanut kotiosoitettasi hänelle? Noilla spekseillä kannattaa olla hyvin varovainen siinä, mitä itsestäsi kerrot. Voi olla, että eron jälkeen joudut vaihtamaan puhelinnumerosi. Laitta uusi numero salaiseksi.

Vierailija
2/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut osoitettani. Hänellä on tosin puhelinnumeroni, josta osoitteeni näkee. Pitääkö vaihtaa salaiseksi?

Tässä on myös sellainen tosi vahva seksuaalinen aspekti tuon vallankäytön kanssa, johon en ole koskaan aiemmin törmännyt. Jankuttaa koko ajan sitä samaa fantasiaa, vaikka olen sanonut, ettei minua kiinnosta. Liittyy juurikin tuohon fuckbuddy-toimintaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkat jutustelua, koska...?

Oletko oikeasti noin tyhmä, että hankit pahimmillaan ongelmia koko loppuelämäksi? Kaikista sekopäistä ei niin vain eroon pääsekään vaikka haluaisi.

Vierailija
4/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Vierailija
5/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin "narsisteista" lukiessani ajatellut, että se aivopesu on todella hienovaraista, eikä sitä huomaa ennenkuin on liian myöhäistä. Alussa on kaikki ihanaa ja ruusunpunaista, mies on täydellinen unelma. Tämä tapaus tekee kuitenkin ihan selväksi alusta pitäen, että on kontrolloiva, narsistinen sekopää, eikä millään tavalla yritä edes peitellä sitä. Tulee mieleen, onko tämä ihminen jotenkin vähäjärkinen? Kyseessä siis kuitenkin on oikeasti korkeakoulutettu ihminen, joten älliä on yliopistotutkinnon vaatimusten verran. 

Kaikki hänen yrityksensä manipuloida minua ovat täysin läpinäkyviä. Hän jää myös ihan jatkuvasti kiinni valheista, mutta yrittää valehdella mustan valkoiseksi. Kun olen kyseenalaistanut hänen sanomisiaan, olen epätasapainoinen hullu, idiootti, tai sitten minut blokataan.

Olen ehkä jäämässä koukkuun tähän sekoiluun. 

Vierailija
6/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin tyhmä, että hankit pahimmillaan ongelmia koko loppuelämäksi? Kaikista sekopäistä ei niin vain eroon pääsekään vaikka haluaisi.

Ehkä mä oikeasti olen just näin tyhmä. Tai sitten vähintääkin yhtä narsistinen, koska haluan saada sen myöntämään ne valheensa. Jotenkin paljastaa sen huijariksi. Kaikki hälytyskellot soivat alusta lähtien todella lujaa, mutta tämä kiehtoo mua jotenkin todella sairaalla tavalla. 

Miten voi joku ihminen puhelimen päässä aiheuttaa näin suurta ahdistusta ja mielipahaa? Ja miksi mä haluan jatkaa tätä kuviota? Ahdistaa ihan helvetisti tämä kuvio.

Vierailija
7/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti, psykopaatti... mitäpä sillä on väliä kun tuntuu olevan pelottavia lepakoita vintti pullollaan.

Vierailija
8/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä oikeasti olen just näin tyhmä. Tai sitten vähintääkin yhtä narsistinen, koska haluan saada sen myöntämään ne valheensa. Jotenkin paljastaa sen huijariksi. Kaikki hälytyskellot soivat alusta lähtien todella lujaa, mutta tämä kiehtoo mua jotenkin todella sairaalla tavalla. 

Miten voi joku ihminen puhelimen päässä aiheuttaa näin suurta ahdistusta ja mielipahaa? Ja miksi mä haluan jatkaa tätä kuviota? Ahdistaa ihan helvetisti tämä kuvio.

50 shades fantasiaa :D

Vierailija
9/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä spekseillä on hyvät tsäänssit löytää itsensä matkalaukusta. Siis useista. Terveet ihmiset osaavat juosta. Heikot lenkit voi jäädä tällaisten kidutettavaksi ja vielä nauttia. Kunnes tulee totaalinen sekoaminen.

Vierailija
10/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 shades fantasiaa :D

En lukenut kirjaa, mutta olen melko varma, että se päähenkilö siinä ei soittele ja tekstaa päivittäin ja kysele, kuinka monen miehen kanssa olen tänään pannut. 

Ohis, mutta Tinderissä muuten on nyt jollain vähän vanhemmilla miehillä sellainen Mr. Grey-buumi päällä. Se on aika hassua.

Vierailija
11/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä spekseillä on hyvät tsäänssit löytää itsensä matkalaukusta. Siis useista. Terveet ihmiset osaavat juosta. Heikot lenkit voi jäädä tällaisten kidutettavaksi ja vielä nauttia. Kunnes tulee totaalinen sekoaminen.

Itse haluaisin tarkastella itseäni lähinnä sosiaalisena tutkimusmatkailijana. :D 

Vierailija
12/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest run.

Vierailija
13/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta tällaisesta tapauksesta?

Vierailija
14/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti? 

Vierailija
15/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, koska muut ovat älynneet lopettaa ajoissa.

Vierailija
16/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijähän on täysin psyko - hankkiudu eroon, jollet halua kuolla ennen aikojasi.

Vierailija
17/17 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen jännämies kirjoitti:

Äijähän on täysin psyko - hankkiudu eroon, jollet halua kuolla ennen aikojasi.

Uskaltaisinkohan tavata sen? Olen varannut hotellin kyseiseltä paikkakunnalta vierailun ajaksi, vaikka mies kutsui minut alunperin luoksensa.