Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen iso mies enkä voi sietää pieniä miehiä

Vierailija
14.02.2017 |

ne pilaavat meidän oikeiden miesten maineen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain  iso ISOTTELEVA provoillija av- palstalla. Lähdehän sinäkin nyt vain   siitä ja sen hyväksymisestä tosiasiaksi , että ihmiset nyt vain ovat ovat sen mittaisia kuin ovat ja että tuskin kukaan heistä  pituudelleen sinun kommentointiasi siitä tarvitsee, tai on sen tarpeessa, eli mitään et siis voi tehdä ihmisten pituuden muuttamiseksi.

Et kenenkään heistä.

Mietit siis aivan turhia,opettele mielummin vain  tulemaan toimeen maailmassa sellaisena kuin  se on ja jossa ihmiset ovat mm. sen mittaisia kuin ovat ja muiltakin fyysisiltä ominaisuuksiltaan kukin yksilöllisiä.

Näin opit elämään sinäkin  todellisuudessa ja tulemaan ulos noista  vahingollisista (...'kaikkivoipaisuus'- ) harhoistasi .

Vierailija
42/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko sitten vain pienet naiset oikeita naisia ja pilaavatko isot naiset heidän maineensa?

naiset ovat todella harvoin isoja

ap

Missä sinulla menee iso- ja pienikokoisen ihmisen raja?

180-senttiset ja sitä pitemmät ovat isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on autisti.

Ja sinä taidat olla kääpiö :D

No en, mutta keskimittainen.

Vierailija
44/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet pitkät miehet ovat päässeet johtaville paikoille (Koivisto, Ollila, Lipponen, Vanhanen) vain siksi, että ovat pitkiä. Onko järkee vai ei?

Vanhasesta ei varmasti olisikaan pääministeriä koskaan tullut, ellei Jäätteenmäki olisi joutunut eroamaan.

Mutta olihan hän puolustusministeri Jäätteenmäen hallituksessa.

Vierailija
45/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole. Me isot miehet EMME VÄLITÄ moisista asioista. Nostatko edes 200 kg:a penkistä? Meikä nostaa. 203/240/280 ja ilman  kumikortsua.  Reiden ymp mitta 79 cm. 

PS:kukaan ei oo nauranu, kun olen miettinyt ruusunpunaisten korkokenkien ostoa. 

Vierailija
46/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 177 cm pitkä ja minua ottaa päähän, kun noin 165-senttinen jätkä on sanonut, että minä olen mieheksi pienikokoinen. Mitä helvettiä hän minulle sen tulee sanomaan ja hänhän on itse vielä pienempi. Hän on myös sanonut, että en voi tietää, onko 177 cm tavallisempi pituus miehellä vai 165 cm. Aivan varmasti minun kokoisia on enemmän.

Vierailija
47/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 177 cm pitkä ja minua ottaa päähän, kun noin 165-senttinen jätkä on sanonut, että minä olen mieheksi pienikokoinen. Mitä helvettiä hän minulle sen tulee sanomaan ja hänhän on itse vielä pienempi. Hän on myös sanonut, että en voi tietää, onko 177 cm tavallisempi pituus miehellä vai 165 cm. Aivan varmasti minun kokoisia on enemmän.

Mutta siis tuo 165cm mies voittaisi sinut tappelussa mennen tullen. Sitä et maininnut tuossa äsken.

Vierailija
48/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaisi sinut tappelussa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis tuo 165cm mies voittaisi sinut tappelussa mennen tullen. Sitä et maininnut tuossa äsken.

Ei voittaisi.

Vierailija
49/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voittaisi.

En tosin rupeaisi tappelemaan hänen kanssaan. Voimiaan voi käyttää paljon hyödyllisemminkin.

Vierailija
50/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi, sen korkeammalta kaatuu.

T: Piäni miäs

Vierailija
51/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoiset idiootit olivat koulussa pahimpia kiusaajia. Niin kuin pienet koiratkin ovat ärsyttävimpiä räkyttäjiä. Pitää kompensoida mitättömyyttä.

Minä kompensoin sitä mieluummin taidoillani ja älylläni jos jotain kompensoitavaa on. Jokseenkin järjettömältä kuulostaa, että pienikokoiset olisivat pahimpia kiusaajia, eikä näin ainakaan yhdessäkään koulussa ollut, jossa minä olin. Kiusaaja oli aina vahvempi kuin kiusattu. 

Vierailija
52/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voittaisi.

Ei ainakaan kannata ottaa sellaista riskiä että häviäisit sille. Saattaisi luulla olevansa pidempi ja voimakkaampi kuin sinä.

Mikään ei ole nolompaa kuin iso pitkä mies joka häviää tappelussa 160cm nallekarkille.

Jo siitäkin syystä ei kannata ottaa riskiä. Voi aika nopeasti olla taju poissa ja sitten hävettää.

Vierailija
53/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voittaisi.

Ei ainakaan kannata ottaa sellaista riskiä että häviäisit sille. Saattaisi luulla olevansa pidempi ja voimakkaampi kuin sinä.

Mikään ei ole nolompaa kuin iso pitkä mies joka häviää tappelussa 160cm nallekarkille.

Jo siitäkin syystä ei kannata ottaa riskiä. Voi aika nopeasti olla taju poissa ja sitten hävettää.

Päiväkoti-ikäisetkö  hiekkalaatikolla, päiväkodin pihalla itseään toisilleen  kehuskelemassa ?...Vähän siltä nämä tämänkertaisen ketjun jutut nyt vaikuttavat.

Vierailija
54/54 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on isompi muna kuin sulla, ja sitähän sun surkea itsetunto ei kestä.