Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulen hulluksi, mieheni salaa varmasti minulta asioita....

Vierailija
14.02.2017 |

Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa jo kolme vuotta. Nykyään minusta tuntuu, että avioliittomme on menossa huonompaan suuntaan - mies on valehdellut ja jäänyt kiinni salajuopottelusta, luvannut ettei asia toistu jne. Pari kuukautta sitten meillä oli paha riita, jonka aikana hän haukkui minut laiskaksi ja aikaansaamattomaksi (koska olen työtön ja haen paraikaa töitä) ja seksi ei kanssani kiinnosta, koska minulla on vatsamakkaroita....? Otin itseäni niskasta kiinni, kuntoilin ja kiinteydyin, ja muutoksesta sain kuulla myös ystäviltäni.

Okei, vatsamakkarat häipyivät, mutta mies jatkaa kuitenkin samaa rataa. Seksiä meillä tuskin on kerran viikossa, vedoten aina siihen, että häntä väsyttää. Alkoholia kuluu stressin lievennykseen hyvinkin paljon. Hän on hyvin salamyhkäinen, piiloittelee kännykkäänsä ja läppäriänsä vedoten toistuvaan mantraansa, että kaikilla on oikeus yksityisyyteen. Työ on hänellä hyvin stressaavaa, ja on sen vuoksi käynyt mm. lääkärissä. Näistä lääkärireissuista olen saanut kuulla vasta paljon myöhemmin... miksi, eikö puoliso ole se henkilö, jolle kerrotaan melkein kaikki asiat maan ja taivaan päällä? Olen useaan otteeseen epäillyt häntä uskottomuudesta, mutta kiistänyt asian toteamalla, että hän ei koskaan minua pettäisi.

En tiedä, voinko uskoa enää miestäni. Tulen jo pelkästä ajatuksesta hulluksi, koska olen miettinyt asioita mielessäni aivan liikaa. :( :( :( Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että ei hyvältä kuulosta. Selvästi salailee sinulta jotakin. Kannattaa puhua suoraan tästä miehesi kanssa, se auttaa....tai joskus ei

Vierailija
2/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tilanne kyllä hyvältä näytä. Miehen kanssa puhuminen ei myöskään ole auttanut, koska on vain sanonut ettei ole ongelmia tai salattavaa... käytös on kyllä hyvin erilaista kuin esimerkiksi vuosi sitten.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita.

Vierailija
4/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeita.

Perusteluita? 

-AP

Vierailija
5/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin. Jää vähemmän aikaa tohon vatvomiseen.

Vierailija
6/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käyttäytyy kuin persereikä ja haukkuu sinun ulkonäköäsi, suhde on huono ja sinulla huono olla, niin tarvitsetko tosiaan jonkun syyn vielä eroon? Vaan ei, mies on saatava kiinni pettämisestä ja senkin jälkeen varmaan annettava anteeksi, lähteä ei voi?

Vierailija
7/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa jo kolme vuotta. Nykyään minusta tuntuu, että avioliittomme on menossa huonompaan suuntaan - mies on valehdellut ja jäänyt kiinni salajuopottelusta, luvannut ettei asia toistu jne. Pari kuukautta sitten meillä oli paha riita, jonka aikana hän haukkui minut laiskaksi ja aikaansaamattomaksi (koska olen työtön ja haen paraikaa töitä) ja seksi ei kanssani kiinnosta, koska minulla on vatsamakkaroita....? Otin itseäni niskasta kiinni, kuntoilin ja kiinteydyin, ja muutoksesta sain kuulla myös ystäviltäni.

Okei, vatsamakkarat häipyivät, mutta mies jatkaa kuitenkin samaa rataa. Seksiä meillä tuskin on kerran viikossa, vedoten aina siihen, että häntä väsyttää. Alkoholia kuluu stressin lievennykseen hyvinkin paljon. Hän on hyvin salamyhkäinen, piiloittelee kännykkäänsä ja läppäriänsä vedoten toistuvaan mantraansa, että kaikilla on oikeus yksityisyyteen. Työ on hänellä hyvin stressaavaa, ja on sen vuoksi käynyt mm. lääkärissä. Näistä lääkärireissuista olen saanut kuulla vasta paljon myöhemmin... miksi, eikö puoliso ole se henkilö, jolle kerrotaan melkein kaikki asiat maan ja taivaan päällä? Olen useaan otteeseen epäillyt häntä uskottomuudesta, mutta kiistänyt asian toteamalla, että hän ei koskaan minua pettäisi.

En tiedä, voinko uskoa enää miestäni. Tulen jo pelkästä ajatuksesta hulluksi, koska olen miettinyt asioita mielessäni aivan liikaa. :( :( :( Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Älä ole noin creepy. Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen. Ei kukaan kaikkea kerro kenellekään toiselle, eikä varsinkaan yhdelle ja samalle ihmiselle. Hui puistatus :(

Vierailija
8/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen suoritus häivyttää vatsamakkarat parissa kuukaudessa.

Vierailija
9/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole noin creepy. Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen. Ei kukaan kaikkea kerro kenellekään toiselle, eikä varsinkaan yhdelle ja samalle ihmiselle. Hui puistatus :(

Oletkohan sinä se creepy. Sinusta on varmaan ihan ok, jos puolisosi salaa juomistaan ja sairauksiaan? Ja kyllä, meillä jokaisella on oikeus yksityisyyteen, myös parisuhteissa. Kaikkea ei tarvitse kertoa, siksi sanoinkin, että eikö MELKEIN kaikki asiat jaeta puolison kanssa. 

-AP