Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut myyvät tori.fissä käyttämättömiä tuotteita samaan hintaan kuin kaupassa?

Vierailija
14.02.2017 |

Ymmärrän että harmittaa jos on jäänyt etenkin hyvin kallis tuote käyttämättä, mutta miten nämä ihmiset kuvittelevat kenenkään haluavan maksaa tuotteesta täyttä hintaa, kun kaupasta tai netistä saisi samaan hintaan täysin korkkaamattoman tuotteen.

Itselle ei ainakaan tulisi mieleen pyytää sitä hintaa minkä itse maksoin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä tämä varsinkin naisille tyypillinen vinkuminen hinnoittelusta.

Jos joku katsoo, että on valmis luopumaan tuotteesta hintaan X ja jos se ei sillä hintaa mene kaupaksi, haluaa pitää sen itsellään, mikä siinä on väärin?

Todellinen ärsytys kuitenkin tulee termistä "kirpparihinnat"

Vaimoni oli ystävänsä kanssa viemässä tavaraa johonkin suurempaan kirpputoritapahtumaan ja kysyi olisiko minulla jotakin tavaraa jota haluaisin antaa mukaan?

Muistin samassa, että minulla on tarpeettomana huippulaadukas käyttämätön pieni hylsysarja. Sarja maksaa tänäpäivänä kaupassa 200-250€ Ajattelin että se menee siellä hyvin kaupaksi, koska ostaja voi katsoa itse kunnon jne. toisin kuin nettitorilla.

Kun kerroin hinnan 120€ Muija alkoi hymistellä kaverinsa säestyksellä, että "tuo nyt ei oikein ole mikään kirpparihinta"

Mikä helvetin "kirpparihinta"? Eikö kirpparilla voi myydä mitään muuta kuin 3€ Itse tunteella kudottuja villasukkia?

Ymmärrän että kirpputori ei ole se paras foorumi kaupata työkalusarjaa, mutta se periaate, että tavara on "liian kallis" kirpputorille, jossa kuitenkin kehutaan käyvän ihmisiä laidasta laitaan, eikä pelkästään reikäinen vihreä maihari päällä kulkevia rastatukkia?

M40

Mikä on t a r p e e t o n huippulaadukas hylsysarja? miten se huippulaadukkuus ilmenee ja mitä sillä tehdään? Miksi siitä pitäisi maksaa satanen?

Vierailija
22/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskatkirppisloydot.bellablogit.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku katsoo, että on valmis luopumaan tuotteesta hintaan X ja jos se ei sillä hintaa mene kaupaksi, haluaa pitää sen itsellään, mikä siinä on väärin?

Vaimoni oli ystävänsä kanssa viemässä tavaraa johonkin suurempaan kirpputoritapahtumaan ja kysyi olisiko minulla jotakin tavaraa jota haluaisin antaa mukaan?

Muistin samassa, että minulla on tarpeettomana huippulaadukas käyttämätön pieni hylsysarja. Sarja maksaa tänäpäivänä kaupassa 200-250€ Ajattelin että se menee siellä hyvin kaupaksi, koska ostaja voi katsoa itse kunnon jne. toisin kuin nettitorilla.

Kun kerroin hinnan 120€ Muija alkoi hymistellä kaverinsa säestyksellä, että "tuo nyt ei oikein ole mikään kirpparihinta"

Mikä helvetin "kirpparihinta"? Eikö kirpparilla voi myydä mitään muuta kuin 3€ Itse tunteella kudottuja villasukkia?

Ymmärrän että kirpputori ei ole se paras foorumi kaupata työkalusarjaa, mutta se periaate, että tavara on "liian kallis" kirpputorille, jossa kuitenkin kehutaan käyvän ihmisiä laidasta laitaan, eikä pelkästään reikäinen vihreä maihari päällä kulkevia rastatukkia?

M40

Mikä on t a r p e e t o n huippulaadukas hylsysarja? miten se huippulaadukkuus ilmenee ja mitä sillä tehdään? Miksi siitä pitäisi maksaa satanen?

Niin mikä se on? En pyytänyt alapeukkua. Hylsystä tulee mieleen vain pyssyt. Joten jos arvaan oikein - täysin turha tavara, kun ei tykkää ampua esim. viattomia luontokappaleita. Säästää kuule satasia. Ajatella!

Vierailija
24/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Niin mikä se on? En pyytänyt alapeukkua. Hylsystä tulee mieleen vain pyssyt. Joten jos arvaan oikein - täysin turha tavara, kun ei tykkää ampua esim. viattomia luontokappaleita. Säästää kuule satasia. Ajatella!

Minä alapeukutin ihan vain siksi koska kirjoittaja mainitsi, että ITSELLEEN tarpeeton sekä että kyseessä on TYÖKALUSARJA. Hinnasta voi päätellä varmaan laatua. :)

- ohis

Vierailija
25/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kirpparit on kyllä niin hirveää paskaa, että käytän ainoastaan Fidaa, joissa tosin niissäkin on eroja, mutta oma lähi-Fidani sattuu olemaan hyvä. Tavarat on hinnoiteltu niin että ne tosiaan liikkuvatkin, kun taas yksityiset myyjät pyytävät lähes poikkeuksetta karmeita ylihintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi