Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kesätyön hakeminen, kaikkien myyjähommien varsinkin, mutta muista ei kokemusta. Mihin voisin hakea?

Vierailija
14.02.2017 |

Ahdistaa kun tuntuu että pitäisi olla joka paikkaan niin nopea, fiksu ja filmaattinen sekä DYNAAMINEN mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Mitä tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa Kelan avoimet työpaikat, siellä on myös kesätöitä tarjolla. Jos vaikka jokin niistä tuntuisi sopivalta?

Vierailija
2/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sellainen tai ainakin anna työnanatajalle kuva itsestäsi sellaisena kuin hän haluaa kesätyöläisen nähdä. Tällä tavoin saat työpaikan. Todellisuudessahan kaikki työntekijät ovat ihmisiä ja aivan yhtä laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Jotkut vain osaavat antaa työnantajille itsestään sellaisen vaikutelman, että se vakuuttaa työnanatajan.

Pomo kävi juuri kehumassa työtäni vaikka olen suurimman osan tästäkin päivästä kirjoitellut tänne palstalle.

Muista, että se paikan saaminen on tärkein juttu. Ei se työ itsessään useinkaan vaadi lähellekkään yhtä paljon kuin mitä työilmoituksissa annetaan ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelma onkin juuri siinä, että en HALUA esittää mitään muuta kuin olen! Voin ja haluan kyllä tehdä työni kuten pitää mutta inhottaa jos pitäisi teeskennellä muuta kuin on,  siitä olen saanut jo ihan tarpeekseni eli ei ole ok.  Normaali ystävällisyys sitten erikseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan