Kaveri ei uskonut että minulla on banaaniallergia, nyt on kurkku ja kitalaki tulessa
Halusi testata, "pelleilenkö" kuten hänen serkkunsa joka keksii kuulemma milloin mitäkin rajoitteita vaikkei ole allerginen. Olin kaverin luona ja hän teki meille smoothiet. Oli salaa laittanut minun smoothieeni banaania. Nyt kurkku turvoksissa, kitalaki kipeä ja koko suun alue niin turvonnut etten saa alas mitään muuta kun mehua pillillä. En tule jumalauta ikinä laittamaan mitään tuon psykon valmistamaa ruokaa suuhuni enää.
Kommentit (7)
Mene lääkäriin kuvauttamaan oireesi ja tee ilmoitus pahoinpitelystä.
Oli pakko itse asiassa mennä kun alkoi henkeä ahdistaa. Olisiko ppahoinpitelysyyte liioittelua? Hän ei ole kuitenkaan suoranaisesti ilkeä, hyvin lapsellinen kylläkin. Ap
Ilkeyttä tuollainen on ja henki kyseessä. Jos et tee asialle mitään niin kaveri naureskelee tilanteelle jatkossa.
Eikö Porvoossa osata hakeutua lääkäriin jos kurkku turpoaa, se on oikeasti vakava paikka Porvoossakin.
Nämä ruokaterroristi-idiootit ovat kyllä perseestä. Milloin ei uskota, että on allergia ja milloin epäillään toisen keliakiaa. Ja sillä nyt varsinkaan ole mitään väliä näille hölmöille, jos toinen haluaa noudattaa periaatteellisista syistä, vaikka vegaanista ruokavaliota. On äärimmäistä ääliöimäisyyttä valehdella, mitä ruoka sisältää ja tahallaan syöttää jotain sellaista, mitä toinen ei haluaisi syödä.
Voi olla ettet ole allerginen itse banaanille vaan sille myrkylle mikä on kuoressa. Jos et pese banaania/käsiäsi kun kuorit hedelmän sitä myrkkyä voi siirtyä itse hedelmään tai sitä voi jopa imeytyä kuoren läpi.
t kerran sairaalaan banaanin takia joutunut
Kivoja kavereita sulla.