Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suunniteltu turvallisin ja hyödyllisin synnytystapa?

Vierailija
14.02.2017 |

Jos ei halua pilata alapäätään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus itsessään jo vaikuttaa alapäähän, vaikka vauva syntyisikin sektiolla. Eli vastaus on ei.

Vierailija
2/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ja pitääkö tästä samasta jankata vähän väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua pilata alapäätään, älä hanki lapsia ollenkaan.

Tosin, älä myöskään vanhene, lihoa, jätä treenamatta alakerran lihaksia jne.

Ja huom ei se synnyttämisessä välttämättä pilalle mene. Joillain käy hyvä tuuri, joillain huono, joillain jotain siltä väliltä.

Vierailija
4/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana alatiesynnytys, komplikaatioina istukan palasen jääminen kohtuun, jonka takia kaavinta. Muutamia tikkejä. Tästä on vain 4kk ja voin sanoa, että muutama haalistuva raskausarpi alavatsalla ovat ainoa fyysinen merkki, jonka kehossani huomaan verratuna aikaan ennen raskautta. En huomaa alakerrassa oikeasti mitään vikaa, se ei ole mennyt mitenkään pilalle. Toimii aivan kuten ennenkin.

Joillain käy paremmin kuin minulla, joillain huonommin. Mutta älkää siskot pelätkö. Luonto hoitaa. Vaikka ikävältä tuntui ihan alussa, en missään nimessä haluaisi vaihtaa synnytystäni vapaaehtoisesti sektioon. Tämä on vain minun mielipiteeni

Vierailija
5/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa tämän kevään aikana suunniteltuun sektioon synnytyspelon vuoksi.

Mua ei kylläkään pelota synnytyskivut tai se, että alapää repeäisi. Pelkosektio tehdään sen vuoksi, että pelkään vauvalle käyvän jotain alatiesynnytyksessä.

Vierailija
6/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana sektio, silti alakerta muuttunut:( niin pinnalliselta kun kuulostaakin, en kyllä hanki enää lapsia, en halua alakertani huonontuvan entisestään. Osittain tän takia hankin pelkosektion, olin kyllä tietoinen että raskaus itsessäänkin voi olla riksi alapäälle, mutta en ajatellut että se kävis mun kohdalla kun sektion vaadin:( :(

Vierailija
7/7 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme