Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Aurinkoista viikonloppua, SYYSnaiset+++

18.03.2006 |

Perjantaiset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6730302&p=1&tmode=1&smode…

Olen nukkunut niin, että aivan pursuan unta.

Ikkunan takana aurinko jo loistaa kovaa ja korkealta.

Miehet yhä umpiunessa köllöllänsä, ovatkohan elossa - en ole tottunut tähän ainakaan sen pienemmän kullan kanssa.

Täytyy etsiä aamun ajatus, opiskella siis.

Illalla tiedossa hyvää ruokaa mahtavassa seurassa.

Voiko ihmispolo elämänpäivältä enempää toivoa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tää on taas ollu kipeenä, vaihteeksi vatsatautia ja flunssaa (edellisestä kerrasta olikin vain kuukausi, samoilla mausteilla) ja tään perhe on kans yökkiny ja ripuloinu (paitsi esikoinen *kopkopkop*). Antibioottikuuri poskiontelontulehdukseen ei myöskään oikein edesauta vatsan toipumista, mutta onneksi ei ole paha olo. Huoh! Ja pikkuherrakin selvisi päivän ripulilla (todella sympatialla ajattelen Mottia ja Väkkärä-Pyörsky -paria, ja muita hurjan vatsatudin sairastaneita lapsosia - kyllä ymmärrän,miten äidin ja isän sydäntä kylmää jos mikään ei pysy sisällä:(()

Se oli valitus, nyt muihin asioihin.

Lempo: onnea ryhdikkäästä unesta! Nauti illasta ja muut myös:))

Tiivii: hurja nenälento. Miehesi on fiksu kun totesi että hänen oikeutensa on olla pojan kanssa! Noin pitääkin sanoa meille äideille, jotka kuvittelevat että juuri heidän pitää valvoa sairasta/loukkaantunutta lasta. Kyllä se on isänkin oikeus!!! (jos itse vain tuon oppisin...)

Ynis lähti jo - leppoista lomaa lähetän ~~~~~~>>>>>

Tuttis: hyviä kirjoituksia olet jo saanutkin vastaukseksi ja keskustellutkin pomon kanssa, hyvä! Tekstisi luettuani ensimmäisenä tuli mieleen, että miehellesi on paljastunut kantapään kautta kotihommien loppumattomuus ja se " helppous" , jolla niiden avulla voi toista aikuista syyllistää. Ja jonkinasteinen mustasukkaisuus siitä, että olet sopeutunutkin työelämään ja että siihen liittyy myös työajan ulkopuolista sosiaalista elämää. Meitä naisia on äärettömän helppo syyllistää. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi sitä, että olet töissä ja väsynyt eikä seksikään kiinnosta. Väsymys ja aikataulun kanssa kilpaa juokseminen + lasten nukkuminen samassa tilassa vie halut keltä tahansa naiselta (*nostaa käden*). Mutta eleenä siitä että toivoisit suhteenne toimivan, voisit ehdottaa, että nyt alkaa projekti-lastenhuone. Se olisi sinun ja miehesi yhteinen asia, jonka tarkoitus on vallata makuuhuone takaisin Teille. Meillä esikoinen rauhottui nukkumaan lastenhuoneessa vasta silloin kun kuopus siirreettiin sinne myös(tätä ennen esikoinen lähes joka yö tuli meidän sänkyyn - eikä siinä sinänsä mitään,vieläkin saa tulla, mutta on ihana kun makuuhuone on taas oman tuntuinen - kyllä jokainen tarvitsee jonkinasteisen oman tilan). Toinen asia, mikä sinulle itsellesi olisi hyvä, on ylityön karsiminen, ja siitähän jo oletkin keskustellut. Paljon voimia! Ja täytyy vielä sanoa, hyvä miehellesi, että sanoi, miltä hänestä tuntuu - vaikka tietysti rakentavampaa olisi ettei kerro sitä toista syyttäen. Voisi olla hyvä ajatus molempien listata, mitä arjesta haluaa perheen ja kumppanin suhteen (tätä voisin itsekin miehelle ehdottaa...).

Jatu: voih, kirppis!!

menen vaipanvaihtoon.

Aurinkoista viikonloppua!

Simam

Vierailija
2/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käymässä rautakaupoissa ja minä kiristän lauantaikarkeilla lapsia siivoamaan. Miesväki kävi aamulla hiihtolenkillä ja minä Lillin kanssa kaupassa, ja Lilli järjesti ensimmäistä kertaa kunnon huutokohtauksen karkkihyllyillä :-/ kun en antanut syödä lattialle irtokarkkihylllyn eteen pudonneita karkkeja. Huutoa riitti sitten kassalle asti, jossa ystävällinen herrasmies päästi meidät jonossa edelleen ja toinen, vähemmän ystävällinen vanhempi herra sadatteli nykyajan äitejä jotka ei saa pidettyä lapsiaan kurissa. En (tietenkään) keksinyt mitään nasevaa sanottavaa joten hymyilin vain aurinkoisesti.

Kiitos sympatioista eilisiin uutisiimme. Mies lainasi kirjastosta lukemista asian tiimoilta ja nyt näyttäisi siltä että joutuisimme maksamaan korkeintaan sen saunan ja suihkun välisen seinän, jos sitäkään, eli koko kylppäriremontti ei kaatuisi meidän niskaan, vaan se olisi taloyhtiön heiniä. Olemme myös sikäli vahvoilla, että meihinhän ei ole " virallisesti" oltu tästä asiasta yhteydessä, ja jos sellainen yhteydenotto tulee niin olemme ainakin varautuneita ja mies voi heti heittää pykälät tiskiin.

Kurjimmalta tässä tuntuu silti ihan muut kuin raha-asiat. Raha on kuitenkin " vain" rahaa, ja sitä saa pankista lainaksi lisää jos oikein tiukka paikka tulee. Onneksi omien lasten terveydelle ei (ilmeisesti) aiheutunut peruuttamatonta haittaa siellä asumisesta, mutta tuntuu kurjalta se, että siellä nyt asuva perhe on joutunut kärsimään, osin meidän takia, kun me ei huomattu ongelmaa. Asunnon ostanut yh-äiti on sitä paitsi mukava ihminen ja hyvä tyyppi, ja on tosi ikävää että hän on joutunut perheineen kärsimään.

Simamin perheelle parempaa vointia, ja Lempolle opiskeluintoa ja motivaatiota. Kaikille tänään toisensa tapaaville oikein mukavaa tapaamista, harmittaa etten tällä kertaa päässyt mukaan :-(

Ihanaa viikonloppua kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää opiskelee, mutta välillä kurkkii että joskos joku tulisi tännekin.

Tää on kanssa kade tapaamisesta, joskos minäkin taas joku kerta rahtaudun paikalle:) Toivottavasti ruoka maittoi, seura on ainakin parasta mahdollista!

Ankkis, hihittelen täällä noille herrasmiehille, äitistähän se on kiinni, tahtooko lapsi kaupasta jotain vai ei. Meillä ruokien perään ei huudella, mutta kerran sai Motti kohtuullisen raivarin kun ei saanut nuken rattaita omakseen:) " TÄÄ" - karjui Motti ja osoitti rattaita:)

Käytiin aamulla kirjastossa ja viereisessä liikuntahallissa oli joku turnaus. Motti katseli pihalla kun poikalaumoja tuli ulos autoista ja linja-autoista ja huusi väliin " Huih" sekä " Oho" . Aikansa katseltuaan lähti marssimaan poikajoukkojen perässä kohti hallia, kun kerta kaikki muutkin. Teni-ikäiset pojat vähät välitti, mutta valmentaja-isät(?) katselivat huvittuneina ja toivottivat maskotiksi peliin:) Tää ilkeä äiti vaan rahtasi lapsensa tylsästi kotiin päikkäreille.

Minnuu väsyttää ja kahvikin jo hupeni. Yö taas muistutti meille miksi emme halua niitä tuhisevia nyyttejä ihan heti meille, kiitos.

Aavis ja Motti

Vierailija
4/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen että taaperolle kannattaa varata uimahalliin yhdet ylimääräiset tarrasukat. Estävät liukastumisen pesuhuoneissa ja saunassa ja altaan pohjakaan ei luista tarrasukkien alla. Jos Motti tykkäsi uimareissusta niin voitaisiin mennä joku kerta yhdessä, vai mitä? :-) Ps. Mies " joutuu" Pytinki-messuille, saatetaan tulla koko lauma Pohjanmaalle.

Vierailija
5/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun osaltani tapaaminen jäi todella lyhyeksi. Lapsenvahti oli jo tullessaan huonovointinen, mutta ajatteli sen johtuvan vaan siitä että oli juonut liikaa kahvia. Istuttuani mainiossa seurassa 25 min ajan soi puhelin ja lapsenvahti pyysi tulemaan kotiin. Oli alkanut oksentaa. :(

Harmittaa NIIIIIN paljon. Ehdin kuitenkin saada kasvot Saamuskan, Tiiviin ja Lempi-Ilonan nimimerkeille, jotain se on sekin!

Nyt kylvettämään pienokaista. Toivottavasti ei olla koko sakki tässäkin huushollissa kohta oksentelukunnossa.

Vierailija
6/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojan lyhin pinoko???

Voi kurjuus Tea :-( Mua täällä harmittaaku en tapaamiseen päässy!!!meni niihin keikkalippuihin liian paljo rahaa ni en olis pystyny syömisestä nauttimaa ku samal ois miettiny et mitä perhe tällä rahalla syö...toivottavasti muilla on hauska ilta!!!

Tea:Ehitkä nähä Kukkuun?Näkykö vaavi? :-)

Simam:Voi tauti sentään..paranemista iso lähetys!

ME oltii tänää Sea Lifessä..sil oli joku perhevkl.Ihan kivasti meni.Poika juos,kaatu ja sai naarmut käsii..Typy katteli kaloja,ei malttanu nukahtaa ja siks tuli vähäkiukku.Nukku sen 25min kotimatkalla viiden aikaa.....Saatii myös Helsinkiä kauneimmillaan kierros ku käveltii sinne Hesaria pitkin ja Alekiskievä takas...Mä inhoon sitä seutua!!!

Nyt on saunottu ja vilu alkaa helpottaa..Ilma oli kaunis ku lähettii,mut räntää mätti kotimatkalla palelluttii niiiiin...Jos vielä vähän viiniä pöpöt tappamaa!!!

Täytyy väsy typyä viihdyttää,et jaksas viel hetken...

jatu

Vierailija
7/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis:No jopas sattu kivat sedät kauppaan...

kyllä on tosiaan ikävä se asuntu juttu!

jatu

Vierailija
8/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyyyyyylsää. Erityisen tylsää, koska haluaisin todellakin olla muualla kuin kotona. Typy meni jo nukkumaan, suloisesti nukahti ja oli hyvällä tuulella koko illan. Ihan hädissään oli ollut kun kummitäti oli oksentanut, äsken sitten selitti että " masu pipi" ja " täti oksentaa" . Olivat kovasti peseet käsiä eikä kummitäti ollut ehtinyt antaa typylle mitään syötävää, joten toivotaan nyt ettei ehtinyt tarttua.

Jatu, kyllähän Kukkuulla alkoi maha jo näkyä :)

Tuntuupa pitkältä tämä yh-vkonloppu. Mies tulee vasta huomisiltana typyn nukkumaanmenoajan jälkeen kotiin. Päivällä vielä tuntui, ettei oo ees ikävä, mutta nyt alkaa jo ikävä kaihertaa. Tekee varmaankin ihan hyvää vähän ikävöidäkin, kun on tuo suhde päässyt pahasti arkipäiväistymään.

Nyt juon yhden kuivan omenasiiderin *kippis* ja luen aamulla väliin jääneen hesarin.

Vierailija
9/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kukkuulla alkoi jo maha vähän näkyä" .... hmmmmm. Kukkuu taitaa olla " hiukan" pitempi ihminen kuin mä :)))) Mun maha.... ja kävely... näyttää kait lähinnä siltä, kuin oisin just menossa synnyttämään.

Oltiin päivä mummolassa ja taas porukka oli sen jälkeen niin rättipoikkiväsyny, että ilta meni itkuks. Mutta nyt nukkuvat. Ja mieski ehti nähdä hetken lapsia ennen nukahtamista.

Ankkis. Noita kommentoijia sitten piisaa :( meillä mun äiti taas selitti lapsille, että mitä se teidän isi aina on jossain ja sitten äiti joutuu aina yksin teitä hoitamaan.... :( Pitäis suunsa kiinni, jos ei oo muuta sanottavaa.

Hyvä, että raha-asia ei pitäis kaatua teidän niskaan. Muutenhan tuomoiset kosteusvauriojutut on aina tosi kurjia.

Huomenna varmaan lisää.

Hyvää yötä!

T@hti

Vierailija
10/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä yli tylsempää ku piti olla jotain kivaa ja sit ei olekaa....

toivottavasti ei tauti tullu teille!

Öitä kaikille,kämpän raivaus kutsuu...

jatu

Vierailija
11/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuun mahasta - katsoin aika kaukaa, mutta mielestäni se vastasi 5-6 raskauskuukautta pitkällä, hoikalla ihmisellä. Sillälailla että selvästi huomaa, että jotain on tekeillä muttei ihan silmille vielä hyppää. Muistaakseni itse sain tuossa vaiheessa itseni vielä kätkettyä valkotakin alle niin, etteivät useimmat huomanneet mitään.

Kukkuu on varmaan tosi iloinen kun täällä tätä asiaa mietitään :)

Onkohan ne vielä ravintolassa?

Tää menee nukkumaan. Jos typy ikävöi isää yhtä usein kuin viime yönä, ei oo yhtäjaksoista nukkua yli 2 h pätkiä tiedossa.

Siiderikin on juotu, oli hyvää.

Vierailija
12/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila: Kiitti vinkistä. Ongelmaksi tuntuu nyt vaan muodostuvan, että en ole mistään saanut Motille korvapantaa, olen yhden jos toisenkin apteekin juossut ja kaikista saisi vain tilaamalla. Täytyy heti ma aamuna soittaa Rukan apteekkiin, jos loppu viikoksi saisivat tilattua.

Ihanaa jos tulette! Pidän viikonlopun tyhjänä suunnitelmista. Ja jos uintihommat onnistuu, tottahan yhdessä mennään:)

Tea: Kurjasti kävi, harmin paikka. Ja totta, pieni ero miehestä on aina paikallaan, piristää kummasti kaikin tavoin;)

Tää tahtois nähdä masukuvia!

Aavis ja Motti

Vierailija
13/28 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollu paljoo lukemista!

Niinkai ku reissussa ovat ainaki Ynis ja T-P ja moni manna siellä illanvietossa...

Ajoin lasten kanssa tänään Nummelaan serkkujensa 1v-synttäreille ku mies on niin räkänen ettei viittiny lähtee. Eikä siis olis ollu järkevääkään. Olipa herttaista lähteä kotiin ajelemaan viiden jälkeen ku lunta tuli taivaan täydeltä :(

Olin täysin romuna, rikki ja syvällä suossa eilisestä klo 16 lähtien. Silloin luin allergia-listalta että Sassan lähes ainoa ravinnonlähde on loppu!!!! Siis se erikoiskorvike Nutri Junior. Se ollaan lopettamassa Kelan korvike-päätösten vuoksi, valmistus piti loppua KESÄLLÄ... Nyt on siis apteekeissa mitä sattuu olemaan, lisää ei tuu... LUOJAN kiitos löysin sitä yhdestä apteekista ison läjän ja he olivat niin enkeleitä että pitävät niitä siellä toukokuuhun asti jolloin me voidaan sitä vasta ostaa lisää!!!!!! Kun sen listan viestin luin ni en voinu muuta ku itkeä. ja sitä riitti... Tän arkipäivän elämän jaksaa kestää ku siihen on jo tottunu (ulkopuoliset ei tajua kuinka jaksan enkä ihmettele...) mut tälläset äkilliset vastoinkäymiset " katkasee tän kamelin selän" tasan tarkkaan. Mulla on aivan sairaan huono stressinsietokyky joka tuli hyvin taas todistettua... Mut tuli jo mieleen et hitto mä meen telkkariin ja kysyn että onko tää oikein.....

No, hengissä selvisin ja helpotusta sain ku kesän yli päästään nyt sit niillä... Sit sassa täyttää 2v ja toivon tosiaan et tilanne olis sit toinen ja ei korviketta tarttis anoa korvattavaksi uudelleen...

Toivossa on hyvä elää,

Kerppu

Vierailija
14/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme kuulumisia eilisillasta, muiltakin kuin Tealta! Tea, voi tylsyys:((( Toivotaan että oksutauti kiertää nyt teidät...

Ankkikselle unohtui pahoittelut kosteusvahingosta. Todella kurja juttu:((( Onneksi asia on ratkaistavissa, ja eikö noissa homeoireissa ole niin, että kun altistus lakkaa, elimistökin toipuu. Ja onneksi miehesi taitaa lakikoukerot! Huhhuh.

Kerppu: sulle erityisannos voimia>>>>>> Kyllä kamelin selkäkin joskus menee pahasti notkolle.

Mä olen täällä taas kerran analysoinut itseäni, ruumis-henkeä. Tajusin, että olen jatkuvassa stressitilassa, sillä aamuisin herään nihkeään hikeen ja sellaiseen tunteeseen, että olisin menossa pitämään puhetta (niin, en tosiaankaan nauti julkisesta esiintymisestä). Päivästä en yleensä odota mitään erityisen kivaa, vaan ajattelen että tämäkin nyt pitäisi suorittaa, alkaen esikoisen saamisesta päiväkotikuntoon ja odotan illalla hetkeä että pääsis nukkumaan (ja silloin ahdistun kun muistan että aamulla taas herättävä). Ei ihme, että vatsa ei ole mun ystäväni ja että taudit tarttuvat. Kamalinta, että arvokkaat hetket menee tällä tavalla ihan ohi, nauttimatta. Ekaa kertaa tosissani mietin, että saiskohan työterveyden kautta lähetteen terapeutille.

Se siitä.

Jatu: tarjouduin viemään esikoisen tarhakaverinsa kanssa SEalifeen, mutt ne tekeekin sinne päiväkodin kanssa retken. Höh, enkö ikinä pääse sealifeen??? Jostain syystä erityisesti kiinnostaisi meduusat, joita olen nähnyt vain rannalle ajatuneina.

Pitäisi ryhtyä töihin. Viikon sairastaminen tässä tilanteessa ei ole hyvä! Huomenna ja tiistaina on lisäksi kaksi kokousta, joiden käytäntö on mun vastuulla. huoh.

stressi-simam

Vierailija
15/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin jo äsken tuossa viestiä mutta lähti ennen aikojaan jonnekin avaruuteen taas.

Kerppu, minun tuli niin paha mieli puolestasi :( Kyllä koetellaan taas! Voi kun teillä alkaisi arki jo helpottamaan, olisi kohtuullista. *Lämmin ajatus halauksen kanssa*

Voimia Ankkiksellekin tuon homeasian selvittelyyn. Onneksi miehelläsi on tietoa-taitoa asian selvittämiseen ja olettekin jo saaneet asiaa selvemmäksi.

Tyttö komensi äsken kovalla äänellä " Myffit" eli Smurffit. Hän sai joululahjaksi nuoremmalta sedältään Smurffit-levyn joka on tytön ehdoton suosikki. Järkyttävää kimitystä minusta mutta mun mielipiteellä ei ole tässä asiassa tietenkään merkitystä :) Tuossa nyt tanssii onnessaan.

Tytön tauti alkaa olla selätetty. Ruokakin alkanut maistumaan, isoja määriä vetelee. Varmaan ottaa takaisin sitä, mikä jäi syömättä kun oli huonossa kunnossa. Ainoa asia mikä huolettaa että miksi tytö nenä edelleen valuu? Siis räkää tuntuu olevan edelleen tuolla nenä-kurkku-onteloissa. Antibioottikuuri päättyy kahden päivän päästä. Täytyy seurata tilannetta, josko on niin että kuuri ei sittenkään ihan ole purrut. On toki kuume laskenut eikä ole todellakaan niin kipeä kuin muutama päivä sitten mutta silti ... On toki rohina päättynyt ja ei sitä räkää niin paljoa valu mutta vähän nyt kuitenkin vielä .. En kestä, jos tulee perään heti toinen kuuri :( Inhottaa kuitenkin ajatus siitä että pieni syö monta a.bioottikuuria mutta minkäs sille voi.

Kummallista kyllä mutta käynti työpaikallani viime viikolla sai aikaan minussa pienen ikävän töihin. Olen lähinnä ajatellut että ihanaa olla kotona ja kamalaa mennä takaisin töihin. Mutta kun kuuntelin kaikkea mielenkiintoista mitä siellä on menossa, kehitysprojekteja, jne., mulle tuli yhtäkkiä sellainen tunne, että haluan mukaan!! Tuli ihan uutta potkua taas ja minä olenkin alkanut tutkailemaan ammattikirjallisuutta täällä. Jollain tasolla ihana huomata, että tämäkin puoli minussa elää ja voi vielä hyvin :)

Täytyy mennä, tyttö hermostuu. Mies on treeneissä ja minä saan heittää hyvästit aamun omalle rauhalle lukea Hesaria rauhassa.

Alli

Vierailija
16/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan raporttia eilisestä :) Toivottavasti on ollut hauskaa!! Ketä kaikkia siellä nyt olikaan?

Vierailija
17/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki on?

Oliko kiva ilta eilen? Alli, syömässä olivat Kukkuu, Ayap, Pile, Maija69, Lempo, Keilin, Saamuska ja Tiivii. Ja minä puolikkaan siiderin ajan...

Typyn eiliseltä hoitajalta tuli aamulla viestiä, että hänen miehensäkin oli joutunut lähtemään päivystämästä kotiin kesken kaiken oksennustaudin takia. Olivat yön poteneet ja aamulla kummallakin jo parempi olo. Näyttää siis tarttuvaiselta ja lyhyeltä taudilta. Saa nähdä alkaako meillä huomenna sama.

Tulee aika pitkäksi, kun ei oo mies kotona. 6:50 herättiin ja ulkoiltiin vajaa 2 h aamupäivällä. Iltapäiväkävelyllä taidetaan käydä kaupassa ja hakemassa kiinalaisesta ruokaa illaksi. Mies tulee vasta myöhään illalla kotiin. Ei uskalla lähteä mihinkään kyläilemäänkään ja mahdollisesti tartuttamaan, joten kahdestaan typyn kanssa ollaan tämä päivä.

Eipä muuta tällä erää.

Ai niin. Valmistaudun henkisesti unikouluun osa 2: nukkuminen omassa sängyssä. Oman unen laatu kärsii aika paljon siitä, kun typy könyää ja potkii vieressä. Kuulosti niin ihanalta tuo Simamin miete, että makuuhuone olisi " omaa reviiriä" .

- tea -

Vierailija
18/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos eilisestä syysystäville! Illan pahin pettymys oli Tean valitettava poistuminen. Hhaarrmmii. Ruoka oli maukasta ja kalaista ja ravintola hyvin valittu. Seura oli A-luokkaista, viehättävää ja virkistävää, tietenkin. Kukkuun maha on minun silmin katsottuna jo ihan oikea kaunis vauvamaha. Osa seurueesta poistui aiemmin, toiset jatkoivat vielä ainakin yhdelle. Minä jäin siinä välimaastossa, mikä tosin harmitti, sillä jutut sen kuin paranivat illan vanhetessa.

Vierailija
19/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ainaki yhdelle jatkaneista kykenis??

Varmaan oli kiva ilta...

jatu

Vierailija
20/28 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamisesta! Oli hienoa saada" kasvot" niin monelle nimimerkille. Ruoka oli hyvää ja muutama tunti meni nopeasti. pakko kuitenkin myöntää että pojan tilanne pyöri koko päivän mielessä,etten voinut oikein sillä lailla retoutua. Takaraivossa kaihersi pienesti koko päivän,että kotonahan mun pitäsi olla! Aamupäivästä käytiin kaverini kanssa ikealla, josta ostin lohikäärmematon vilhon huoneeseen ja sellaisen pallon,josta tulee tähtien ja planeettojen varjoja seinille,mietin kyllä että onkohan lapselle pelottava pimeässä. no,voihan se laittaa vaikka keittiöön jos ei lastenhuoneeseen käy : )

Syysmammatapaamisen jälkeen tapasin pikaisesti vielä muutamaan opiskelukaveria ja sitten päätin hypätä iltajunaan ja olin kotosalla jo puolenyön maissa.

viikonloppuja,tiivii