Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on kilttinaisella ja jännänaisella?

Vierailija
14.02.2017 |

Kilttinainen ei uskalla tarttua jännämiehen karvaisiin pakaroihin niiden noustessa ja laskiessa hänen päällään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen on ujo ja arka ja ruma sekä sosiaalisesti taidoton, eivätkä miehet ole kiinnostuneita hänestä.

Jännänaisella on ainakin joskus ollut intiimi suhde johonkin miespuoliseen.

Vierailija
2/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaisilla on yleensä alkoholi- tai/ja mielenterveysongelmia. Jos on ollu lapsia, ne on huostaanotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen on draamaqueen. Hän manipuloi tahtonsa lävitse ja käyttää keinona omaa viehättävyyttään.

Vierailija
4/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännänaisia ei ole kaikki nii saatanan tylsiä. On perus naisia ja sitten on horoja. Tieädt varmaa otsekkin erot mutta tiedätkö kumpaan kuulut

Vierailija
5/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jännänainen ei ole naispuolinen vastine jännämiehelle vaan joku mielenterveysongelmainen? Tuo ei ole tasa-arvoa.

Vierailija
6/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yhteistä heille on jännämies.

Vierailija
7/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaiset ovat niitä ihanan pirskahtelevia, pidäkkeettömiä, heruttavia naisia, joihin niin kiltti- kuin jännämiehet ovat lääpällään. Sitten jälkeenpäin itkevät, kun eivät kestä sitä draamailun määrää. Kilttinaiset ovat aidosti empaattisia ja hyvntahtoisia, siten kuten sekä kilttimiehet että jännämiehet eivät ole.

Ap:n määrielmän mukaan aika monesta naisesta tulee jännä, on hiukan väljä määritelmä.

Vierailija
8/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla eräänlainen jännänainen. Saan miehen kuin miehen ihastumaan itseeni ainakin Tinderissä - livenä ei onnistu yhtä helposti koska se fyysinen kemia kuitenkin vaikuttaa myös. Mutta keskustellessa osaan luoda ilmapiirin, jossa miehelle syntyy mielikuva että kemiaa on. Takertuvat todella lujasti kiinni, piirittävät ja haluavat tavata. Monet tapaamani myös haluavat kovasti suhdetta, vaikka omasta mielestäni meillä ei ole juuri mitään yhteistä. Epätoivoisia miehiä en tapaa ollenkaan, joten siitäkään ei ole kysymys.

Itse ihastun todella harvoin ja olen yrittänyt paikata tilannetta silloin tällöin aloittamalla seksisuhteen (avoimin kortein tietysti). Miehet suostuvat tähän mutta ennen pitkää alkavat haluta kuitenkin myös enemmän, ja sitten tulee pahaa jälkeä kun itse en ole muuttanut mieltäni.

Joskus tuntuu siltä että olisi ihan kiva olla vähän vähemmän jännä. En vain oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä että onnistuisin siinä. Toki osaisin olla treffeillä siten, että kummallakaan ei olisi hauskaa, jos yrittäisin, mutta ei siinäkään olisi mitään mieltä.

Vierailija
9/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jännänainen ei ole naispuolinen vastine jännämiehelle vaan joku mielenterveysongelmainen? Tuo ei ole tasa-arvoa.

koska jännämiehen suora vastine on L_utka.

Vierailija
10/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen on ujo ja arka ja ruma sekä sosiaalisesti taidoton, eivätkä miehet ole kiinnostuneita hänestä.

Koen itseni kilttinaiseksi, koska olen ujo ja hiljainen ja tosi varautunut uudessa seurassa. Oon myös oikeesti liian kiltti. En osaa oikein sanoa ei. Tietyissä tapauksissa osaan kyllä.

Mutta, miksi kilttinaiset ovat rumia? Mä olen kaunis ja hoikka. Ja miksi miehet ei voisi olla heistä kiinnostuneita? Mulla on erittäin suosittu ja sosiaalinen mies. Monesti baarissa mulle tullaan juttelemaan ja jotkut tullut vain sanomaan että olen kaunis.

Vierailija
11/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he yleensä ovat mielenterveysongelmaisia. 

Vierailija
12/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen itseni kilttinaiseksi, koska olen ujo ja hiljainen ja tosi varautunut uudessa seurassa. Oon myös oikeesti liian kiltti. En osaa oikein sanoa ei. Tietyissä tapauksissa osaan kyllä.

Mutta, miksi kilttinaiset ovat rumia? Mä olen kaunis ja hoikka. Ja miksi miehet ei voisi olla heistä kiinnostuneita? Mulla on erittäin suosittu ja sosiaalinen mies. Monesti baarissa mulle tullaan juttelemaan ja jotkut tullut vain sanomaan että olen kaunis.

Taitaa kyseessä olla se stereotypia, että rumat ovat kilttejä ja kauniit ovat ilkeitä. Kyllähän tuo jollain tasolla pitää paikkansa, mutta toisaalta myös ei pidä. Ruma ei saa juurikaan huomiota, joten silloin kun hän sitä saa, niin hän haluaa oikeasti panostaa siihen ja myös miellyttää toista. Kaunis saa niin paljon huomiota, että voi välillä olla piittaamaton, eikä jaksa torjua kovinkaan lempeästi. Toisaalta hänellä ei ole mitään syytä haukkua muita tai olla heille tyly jos hänen itsetuntonsa on kohdillaan. Heidän elämänsä on yleensä ihan hyvin raiteillaan jos mielenterveys on kunnossa, koska hyvä ulkonäkö hyödyttää monessakin asiassa. Rumat kokevat jatkuvia pettymyksiä ja heistä tulee helposti katkeroituneita ja siten todella ikäviä ihmisiä. 

Vierailija
13/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän moniakin ns. jännänaisia, jotka ovat rumia kuin synti, eli sikälikin en allekirjoita väitettäsi. Itseasiassa kaikki kauniit naiset, jotka tiedän, ovat luonteeltaan säädyllisiä, fiksuja ja suhteellisen vaatimattomia, en siis puhu mistään tyrkkybimboista vaan oikeasti kauniista naisista. Ei heidän tarvitse hakemalla hakea huomiota kun saavat sitä niin paljon muutenkin. Niillä rumemmilla on aina kova show päällä.