Miesystävä soittelee minulle täysin mitättömistä syistä 6-8 kertaa päivässä
Siis kun hän on töissä. Nyt viimeksi soitti, kun ajoi kadun ohitse, jossa luki tyyliin "Turrenkatu" ja Turre on entinen koirani ja herätti minut kahdeksalta , että oli ostanut minulle jostain leipomosta matkalta sydämen mallisen leivoksen. Ärsyttävää kun puhelin soi jatkuvasti.
Kommentit (19)
En tykkäisi. Jonkinmoista kontrollointia. Mitä tekisi, jos jättäisit vastaamatta? Etkö itse ole töissä?
Sano sille suoraan että kiva kulta kun ajattelet mua ja haluat soitella, mutta en haluaisi että puhelin soi monta kertaa päivässä, koska se häiritsee mun työtä/opiskelua/lepoa/asiaa x. Jutellaan päivän sattumista sit illalla, ok?
Hyi. Mä en kestäisi edes jos soittaisi vain kerrankin päivässä. Viestit riittää jos ei ole mitään akuuttia asiaa.
Pyydät jotakuta miestä vastaamaan, että 'hen olla suihcussa'. Soittelut vähenevät.
Isäni on vähän tällainen. Saattaa aloittaa puhelun sanomalla ettei hänellä oikein mitään asiaa ollut ja sitten selittää jostain x asiasta. Joskus soitti kun olin vanhemmilla käymässä että tulee kohta käymään kotona töistä ja ajatteli ilmoittaa etten ihmettele kun ajaa pihaan :D
Ärsyttävää. Mä soitan vain jos on tärkeää asiaa. Muut asiat hoituvat viestillä.
Haluaa tietää mitä teet? Ja oletko vieraan miehen kanssa mahdollisesti?
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Mä en kestäisi edes jos soittaisi vain kerrankin päivässä. Viestit riittää jos ei ole mitään akuuttia asiaa.
Minä olen samanlainen. Suoraan sanoen vituttaa, ettei minunkaan miesystäväni (en ole ap) aina tahdo uskoa, kun sanon etten jaksa koko ajan hölöttää turhanpäiväisistä asioista puhelimessa. Ja miesystävä inhoaa viestejä. Asiasta saadaan siis jatkuvaa vääntöä. Ei hän onneksi ole yhtä paha kuin ap:n mies noissa turhissa puheluissa.
Umpirakastunut. Mutta on tuo myös yksi tapa kontrolloida sinua. Jos suhde on jo pidempään jatkunut, niin veikkaan jälkimmäistä
Puhelu kahden tunnin välein on kyllä muuta kuin rakastumista. Järjetöntä. Jotain kyttäystä mitä teet.
Ap, jätä vastaamatta seuraavaan puheluun ja tuu kertoon tänne miehen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Umpirakastunut. Mutta on tuo myös yksi tapa kontrolloida sinua. Jos suhde on jo pidempään jatkunut, niin veikkaan jälkimmäistä
Voi toki olla kontrollointiakin tai sitten mies on vieläkin rakastunut ja haluaa kuulla kumppanin äänen. Minunkin poikaystäni soittelee muutaman kerran (ei toki noin usein) päivässä vaikkei asiaa olekaan, haluaa vaan kuulla ääneni. Mut ap:n kannattaisi täällä valittamisen sijaan keskustella miehensä kanssa ja sopia miten jatkossa.
Mieheni soitti minulle alussa monta kertaa päivässä, olen yähän asti ajatellut, että oli niin rakastunut. Jouduin jopa pyytämään, että pidettäisiin taukoa, kun ahdisti enkä saanut tilaa kaivata häntä, joten aloin luulla, etten välittänytkään enää.
Nyt ekaa kertaa tuli mieleen mahdollinen yhteys tuohon alkuun. Soittelu hiljeni ajan mittaan kertaan päivässä ja nykyisin ei enää soita edes joka päivä. Mutta oltuamme naimisissa puoli vuotta tein kerran niin, ettwn vastannut soittoon enkä tekstariin. Se on ainoa kerta ikinä, kun mies on käynyt muhun fyysisesti käsiksi, tuli silloin kotiin ihan silmittömän raivona.
Ap, suosittelen ehdottomasti, että jätät vastaamatta ja katsot, mikä on reaktio. Jos poikaystävä vaikuttaa ärtyneeltä tai muuten tyytymättömältä (tuskin uuskaltaa suuttua näkyvästi vielä, koska ette ole sitoutuneet vielä niin, ettetkö voisi helposti erotakin), niin se on erittäin huono merkki.
Nuo aiheet on kyllä aika tavallista umpirakastuneen "söpöä hullaantumista". Ei minusta tosiaan vaikuta kontrolloinnilta jos höpöttää koirannimisestä kadusta tai sydänleivoksista.
Meillä oli aluksi niin, että mies oli tuolla tavalla "ylihullaantunut", ja minä muutenkin tasaisena luonteena en, vaikka rakastinkin miestä. Minä vieläpä koin jotenkin tosi epämiehekkääksi sen että yhtäkkiä mies, joka ennen oli ollut tavallinen, höpötti lapsenomaiseen ääneen kaikesta söpöstä jne. Mutta näin kyllä että mies on rakastunut ja seurailin lähinnä huvittuneena, ajatellen että kaipa tuo ohi menee, ja että nyt tosiaan ymmärrän sen tiedelehden jutun jossa sanottiin että rakastuminen on aivokemiallisesti mielisairaus ;) Meni se ohi noin vuodessa pahin, mutta kyllä mies vieläkin romanttinen höpsö ja söpöilijä on. Naimisissa on oltu jo 15 vuotta varsin onnellisesti eikä mitään kontrollointia ole koskaan ollut. Toki mies haluaisi läheisyyttä paljon enemmän kuin minä, mutta vuosien myötä siinäkin on löydetty kompromissit.
Ja sitten te naiset poraatte kuin mies EI soita.
*puistelee päätään*
Siis joku käy käsiksi (!!??), kun toinen ei vastannut puhelimeen??
Itse saatan unohtaa puhelimeni äänettömälle koko illaksi töiden jälkeen. Sitten joskus yhdentoista aikaan, kun laitan herätyskellon aamua varten, näen että aijjaaaaa täällähän on viesti/puhelu. Ahdistaa pelkkä ajatuskin, että pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun hän on töissä. Nyt viimeksi soitti, kun ajoi kadun ohitse, jossa luki tyyliin "Turrenkatu" ja Turre on entinen koirani ja herätti minut kahdeksalta , että oli ostanut minulle jostain leipomosta matkalta sydämen mallisen leivoksen. Ärsyttävää kun puhelin soi jatkuvasti.
Silloin kun seurustelin naisystävän kanssa ( olen siis mies :D ) niin jatkuvasti soitteli, kun lähdin 2pv reissuun niin soitti tule jo takaisin. Takertumista ehkäpä , kyllästyin ja jätin naisen. Kypsyys puuttui tältä, ennemmin olen ilman kuin sitten siedän em. käytöstä.
On rakastunut. Sinä et ole. Päästä mies vapaaksi tuollaisen valittajan hihnasta.