Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uus mies...

Vierailija
14.02.2017 |

Ollaan tapailtu nyt pari viikkoa, ihan mukava tyyppi. Eilen illalla laittoi vain viestin joka sai miettimään:
"... kun huomena on se the ValentineDay, voitaisko tavata mun luona... tahtoisin hieman pimpanbuu ja tisulei ;) ;)"

Öö, ei olla sekstailtu, vain suudeltu... eli seksiäkö tuo nyt haluu? Jösses....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsea turn off :D

Vierailija
2/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kiinnostunut miehestä niinkuin pidemmällä tähtäimellä? :) Sinuna en antaisi ihan vielä kun tuollain kyselee, vaan katsoisin jaksaako hän odottaa ja haluaako jotain muutakin 😂 ja selvästi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset osaavat tehdä seksuaalisen aloitteen pajon tyylikkäämmin. 😂

Vierailija
4/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse kiinnostunut miehestä niinkuin pidemmällä tähtäimellä? :) Sinuna en antaisi ihan vielä kun tuollain kyselee, vaan katsoisin jaksaako hän odottaa ja haluaako jotain muutakin 😂 ja selvästi haluaa.

Siis selvästi haluaa seksiä, tarkoitin :D

Vierailija
5/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä?

Vierailija
7/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen miehen entisen työn kautta, tavattiin uudestaan vajaa kuukaus sitten. Mun elämässä ollut kaikkee paskaa ja toi tyyppi osaa piristää mua, hyvää seuraa siis. Mutta taidanpa jättää ystävyysasteelle, en ole muuta vielä luvannutkaan... Muistaakseni kuitenkin jo 33v, joten vähän liian lapsellinen mun makuun....

Vierailija
8/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo pimbanpuu kyllä täydellinen turn off.

Vierailija
9/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin yksinkertainen, kun pitää täältä kysellä, haluaako tuo mies seksiä?

Vierailija
10/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen, kun pitää täältä kysellä, haluaako tuo mies seksiä?

Taidat itse olla aika tyhmä kun et ymmärrä sarkasmia 😅

Vierailija
11/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana.

Vierailija
12/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tapailtu nyt pari viikkoa, ihan mukava tyyppi. Eilen illalla laittoi vain viestin joka sai miettimään:

"... kun huomena on se the ValentineDay, voitaisko tavata mun luona... tahtoisin hieman pimpanbuu ja tisulei ;) ;)"

Öö, ei olla sekstailtu, vain suudeltu... eli seksiäkö tuo nyt haluu? Jösses....

Yöäk! Eikä osaa edes englantia ....

Vierailija
13/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kauheaa jyystöä tiedossa  : P

Vierailija
14/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tuleeko yllätyksenä, että seksi kuuluu yleensä aikuisten suhteisiin :D

Vierailija
15/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään vaan pimpanduu eikä pebanduu. Tai ehkä sen aika on myöhemmin sit? Vaikka jouluna?

Vierailija
16/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä urpolta mitä noi oudot sanat tisuleit ja pimpanpumit oikeen tarkoittaa? Ja sit ilmotat että kiitos mutta ei kiitos on muuta menoa ystävänpäivänä. Ja jatkossa otat etäisyyttä etkä tapaile tollasta pölvästiä.

Seksissä ei ole mitään vikaa, mutta tollanen etukäteen "tilaaminen" on idioottimaista.

Vierailija
17/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä urpolta mitä noi oudot sanat tisuleit ja pimpanpumit oikeen tarkoittaa? Ja sit ilmotat että kiitos mutta ei kiitos on muuta menoa ystävänpäivänä. Ja jatkossa otat etäisyyttä etkä tapaile tollasta pölvästiä.

Seksissä ei ole mitään vikaa, mutta tollanen etukäteen "tilaaminen" on idioottimaista.

Miksi se on idioottimaista? Pitääkö seksin "vaan tapahtua" eikä siitä saa puhua etukäteen?

Vierailija
18/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on idioottimaista? Pitääkö seksin "vaan tapahtua" eikä siitä saa puhua etukäteen?

No eihän tuo osannut edes puhua seksistä vaan käytti jotakin kummallisia tilulilulei juttujaan. Ällö.

Vierailija
19/19 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi