Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako asuntolainaa raskaana / äitiyslomalla

Kaikki samalla =D
14.02.2017 |

Hei! Olemme harkinneet oman kodin ostamista, mutta suunnitelmissa on samanaikaisesti perheenlisäys. Puolisoani on käynyt huolettamaan se, saako nykyisin pankista lainaa jos on (silminnähden) raskaana tai äitiyslomalla. Asumme Helsingissä ja haaveena olisi rivari/omakotitalo, joten kyseessä on suurehko laina. Uskoisin tulojen kuitenkin riittävän. Kokemuksia lähiajoilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8kk raskaana ja iso laina tuli ihan kivutta. Helsingissä. Tuloistahan se on kiinni ja maksukyvystä.

Vierailija
2/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin asuntolainaa vaikka olin kotihoidontuella. Toki minulla oli vakituinen työpaikkani odottamassa hoitovapaan jälkeen. Ja rivariasunto Helsingistä ostettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saatu vaikka itse en ole ollut töissä eikä töitä tiedossakaan. Yhteisistä tuloista ja menoista se on kiinni. Ai niin ja ei ole myöskään mitään henkilötakausta, ei tarvitse irvileukojen sitäkään miettiä.

Vierailija
4/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äippäloman lopussa lainan -> siirryin hoitotuelle. Töitä oli kuitenkin tiedosss ja rutkasti omia säästöjä.

Vierailija
5/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa kuulla!

Vierailija
6/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa saa helposti mikäli elämän perusasiat kunnossa ja lainamäärä suhteessa tuloihin.

Vierailija
7/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin saimme ison lainan, vaikka ei ollut edes työpaikkaa odottamassa.

Vierailija
8/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskauden loppusuoralla ja juuri saimme lainalupauksen. Olen opiskelija, tosin osa-aikainen vakkarityöpaikkakin löytyy. Lainaa reilu 200 000, mutta omaa rahaa reilusti. Mies on sitten töissä.

Vierailija
9/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa, eikä saa jos on kova vatsa, vasenkätinen tai vihreään takkiin pukeutunut. Nämä on EKP määritellyt kriteereiksi.

Vierailija
10/10 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin asuntolaina kun olin opiskelija ja kerrottiin lainaneuvotteluissa että lapsiakin olisi tarkoitus saada ja hoitaa kotona pitkään. Oltiin vaan laskettu että niissäkin tilanteissa maksukyky riittää, no problem. Ei ne varmaan ajatelleet että parikymppiset ostas viiden huoneen okt:n kahdestaan asuttavaksi.