Mitä lähtisin opiskekemaan? Onko olemassa jokin testi?
Niin, voiko jossain testata, mikä ala olisi sopiva itselle? Haen yhteishaussa kyllä, mutta ensikertalaiskiintiöiden pakottamana joudun vakavissani miettiä myös muita aloja, kuin alkuperäinen hakukohteeni.
Sairaanhoitajan-ammatissani en aio enää jatkaa. I'm done with that shit.
Kommentit (6)
Täälläkin yksi kyllästynyt ja väsynyt hoitaja vaihtamassa alaa.
Kannattaa miettiä ensisijaisesti työllistymistä. Hoitajana on ehkä tottunut siihen että töitä on,kun monella alalla on nykyään normaalia että suurin osa valmistuneista ei saa oman alansa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä ensisijaisesti työllistymistä. Hoitajana on ehkä tottunut siihen että töitä on,kun monella alalla on nykyään normaalia että suurin osa valmistuneista ei saa oman alansa työtä.
Onneksi on hoitoala mullakin taustalla ja sillä saan mukavasti keikalla rahoitettua tulevat opiskeluni. Mä myös mietin nyt mikä ala olis sopiva. Nyt siis olen kokki ja sh, mutta kumpikaan ei kiinnosta. Sairaanhoitajan ollut 2 vuotta mutta viisi työpaikkaa kierretty ja pahempaa vain tiedossa. Tradenomiksi nyt haen, siistiä sisähommaa, järkeviä ihmisiä ja työkavereina miehiä jolloin liksakin alkaa pikkasen eri numerolla kun uraa tekee.
En ala enää kenenkään tiskirätiksi.
Art director
Cobywriter
Elokuvaaja
Dramaturgi
Graafinen suunnittelija
Kriitikko
Kustannustoimittaja
Siinä oli mun top kympistä. Kyllä testi tiesi mikä mua kiinnostaa.
Sama. Taas taputeltu iltavuoro vuodeosastolla, nyt alkaa tämä riittämään.
Joku luovempi ala voisi sopia itselle, mietin sisustussuunnittelijaa.
T: lähihoitaja