Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan halunneet jotain ihmistä niin, että

Vierailija
13.02.2017 |

tekisi mieli läpsiä ja töniä ja alkaa vähän väkivaltaiseksi himoissaan? Mielikuvissa hyökätä sen ihmisen kimppuun ja oikeasti repiä vaatteet pois.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

????? No ei tommonen kyllä sellasta aikuisten oikeeta haluamista ole.

Vierailija
2/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei.

Onko sul raskas elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä läpsiä... Mut "heittää" sängylle ja repäistä paita auki niin et napit lentelee... 😍😆

Vierailija
4/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdistä läpsimisiä enkä tönimisiä haluun lainkaan. Mutta yhtä ihmistä olen halunnut niin etten meinannut henkeä saada, tunsin päästä varpaisiin asti jotain sellaista mitä en sen koommin ole kokenut enkä varmasti koskaan enää tulekaan kokemaan.

Vierailija
5/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä noin. Olen fantasioinut kaikkea aika ihanaa ja intohimoista hänestä. <3

Vierailija
6/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhdistä läpsimisiä enkä tönimisiä haluun lainkaan. Mutta yhtä ihmistä olen halunnut niin etten meinannut henkeä saada, tunsin päästä varpaisiin asti jotain sellaista mitä en sen koommin ole kokenut enkä varmasti koskaan enää tulekaan kokemaan.

Mulla oli hänen lähellään kerran sellainen olo kuin koko kroppani pinta kihelmöisi sähköä. :)

Vierailija
7/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tolle ole nimikin? Nimittäin RAISKAUS!!!

Vierailija
8/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Michael C Hallia Dexteriä katsellessa joo mutta en kyllä ketään näitä tavis äijiä kehen normi elämässäni törmäilen. Onneksi!

Vierailija
9/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin se jolle noin tehtäisiin.

Vierailija
10/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hänen lähellään kerran sellainen olo kuin koko kroppani pinta kihelmöisi sähköä. :)

Nyt on pakko kysyä oletko mies vai nainen?

Vierailija
11/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nainen. Enkä tosiaan ole väkivaltainen luonne, tuo mies vaan saa mussa aikaan sellaista ihmeellistä, jopa vihaista intohimoa. Jäätävää.

Vierailija
12/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama. Katsekontakti on kuin sähköisku eikä sitä pysty pitämään yllä sekuntia kauemmin. Olen nainen.

Vierailija
13/13 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia syöttejä joku voi heittää, että vaikuttaisi kiinnostavalta, rehellisesti: en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi