Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ihmisten puolesta, jotka ovat päästäneet itsensä leviämään ylipainoiseksi

Vierailija
13.02.2017 |

Ja kuvottaa ajatellakin, millaiset ruokailutottumukset heillä on. Kurkkasin mielenkiinnosta että mistä tuo kokoajan pinnalla olrva Värikäs Pipsa keskustelu oikein vauhkoaa ja ei jukoliste en vaan ymmärrä miten tuollaiseen kuntoon voi itsensä saada. Puhumattakaan siitä millainen meno Amerikassa on! Viimeksi olin siellä viitisen vuotta sitten ja normaalipainoiset ihmiset olivat todella harvassa.

Joku vois kehitellä painonpudotusjärjestön, joka ottaa liikalihavilta ylimääräiset ruoat pois ja lähettää ne nälkää näkeville köyhille. Kaikki voittaa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä häpeät, jos joku toinen on alkanut relata ja nauttia elämästä ja on piittaamatta siitä, mitä sinä hänestä ajattelet? Tuo toinen on henkisesti terveemmällä tolalla kuin sinä.

Vierailija
2/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relata ja nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ottaa päähän kun läskit tulee yhteiskunnalle niin kalliiks...

Vierailija
4/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä häpeät, jos joku toinen on alkanut relata ja nauttia elämästä ja on piittaamatta siitä, mitä sinä hänestä ajattelet? Tuo toinen on henkisesti terveemmällä tolalla kuin sinä.

Elämästä nauttiminenhan tosiaan tarkoittaa sitä, että lappaa prosessoitua paskaa suuhunsa kaksin käsin, kärsii terveyshaitoista ja hengästyy portaiden kiipeämisestä.

Vierailija
5/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun myötähäpeälläs ei ole mitään merkitystä, joten ihan suotta kulutat siihen voimiasi.

Vierailija
6/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se häpeäminen sinussa näkyy? Etkö uskalla enää mennä ulos?

Vierailija
7/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla sellainen kuin on, ei sen pitäis sua haitata.

Vierailija
8/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä nauttiminenhan tosiaan tarkoittaa sitä, että lappaa prosessoitua paskaa suuhunsa kaksin käsin, kärsii terveyshaitoista ja hengästyy portaiden kiipeämisestä.

Miten jonkun hengästyminen haittaa sinua? Urheilijat ovat aina hengästyneitä suorituksen aikana; hävettääkö sinua urheilijatkin? 

Vierailija
9/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ottamaan multa ylimääräinen ruoka pois. Kun ei kaikkien ylipaino johdu ruoasta, vaikka niin toivoisitte. Ja mä en tule ees kalliiksi. Kaikki arvot on ok, just mitattu.

Vierailija
10/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maksetaan meidän hoito veroina ruuassa ja herkuissa

Vierailija
11/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas huvittaa sun kaltaiset henkilöt ja aina jos näen että jotain ällöttää esim hesessä niin tuijotan silmiin ja maiskuttelen tyytyväisenä

Vierailija
12/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hävettää jnkun puolesta", "Vit*ttaa", "Läski", jne? Tämähän on jo vihapuhetta! Nykyään pitää sanoa "Olen huolestunut", "Haluan vain heidän parasta", "Kansanterveyden takia" jne.

Ja mistä ihmeestä joku voi tietää mihin juuri hänen veroeuronsa menevät? Jospa tienesteistäsi otetaankin esim. alkoholistien hoitoon tai pedofiilien terapiaan?

Ja joka helvetin päivä tätä samaa! Huutavan ääni korvesta, millä et mitään saavuta. Mene itse hoitoon, jos noin kiristää!

Vierailija
13/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun hengästyminen haittaa sinua? Urheilijat ovat aina hengästyneitä suorituksen aikana; hävettääkö sinua urheilijatkin? 

Vertaatko tosissasi liikunnasta hengästymistä siihen, että joku on niin lihava ettei pysty suoriutumaan normaaleista ihmisen aktiviteeteista hengästymättä? Kunnolla ylipainoiset kun tuppaa läähättämään pelkästä kävelemisen rasituksesta...

Vierailija
14/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilijat ne vasta vaivaisia ovat. Astma joka toisella. Ja kaiken maailman katkenneet akillesjänteet ja pamahtaneet polvikierukat maksatetaan - - - veronmaksajilla!!!

Vierailija
15/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa ottamaan multa ylimääräinen ruoka pois. Kun ei kaikkien ylipaino johdu ruoasta, vaikka niin toivoisitte. Ja mä en tule ees kalliiksi. Kaikki arvot on ok, just mitattu.

Eikö? Mistä ne liikakilot sitten ilmestyvät, jos eivät liiallisesta kalorimäärästä?

Vierailija
16/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilijat ne vasta vaivaisia ovat. Astma joka toisella. Ja kaiken maailman katkenneet akillesjänteet ja pamahtaneet polvikierukat maksatetaan - - - veronmaksajilla!!!

Juu ja kun ylirasittavat kehonsa ja vanhana tulee kremppaa tai sydän pettää niin sekin vielä

Vierailija
17/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten arvioi ihmisiä ulkonäöllisin perustein, mutta olen kyllä rikkonut omaa tuki- ja liikuntaelimistöäni, kun parikymmentä vuotta olen hoitajana nostanut, siirtänyt ja kääntänyt ylipainoisia potilaita/asiakkaita. Ja kyllä haavaumat hautuneilla poimualueilla ovat vaikeita, pitkällisiä hoidettavia. Vaikka nyt ihannoidaan "kurveja" soisin kaikkien pysyvän tai pyrkivän hoikkuuteen. Tottakai ihmisenä meitä ei voi painon mukaan arvioida.

Vierailija
18/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes superläskit ei saa syötyä niin paljon että niillä veroilla kattaisi murto-osaa hoitokuluistaan.

19/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en itseasiassa syö edes paljon, mutta oon pullea. Syy on vajaassa 160cm kropassa, hitaassa aineenvaihdunnassa ja liikkumattomuudessa. Jos aikoisin pysyä laihana, joutuisin syömään suurimmaksi osaksi kasviksia, rajoittamaan paljon hiilareita ja rasvoja ja hylkäämään täysin makeat sekä liikkumaan päivittäin kiitos fysiikkani. Ei vaivan arvoista minusta kun nytkin kalorisaantini on jotain 1200 luokkaa ja paino pysyy samassa eikä hoikistumista tapahdu.

Kerran lääkärillä mitattiin terveyskontrollissa, että viikossa rasvaprossani oli kasvanut vaikka paino laski kilon. Olin tuolloin 54kg ja laijduttanut juuri 15kg. Tohtori totesi, että onneksi olkoon, joudut liikkumaan päivittäin pysyäksesi hoikkana. Ruokavaliolla mahdoton hallita.

Tuon viikon aikana Olin siis lisänyt aterioihini yhden salaattiaterian lisää (kasviksia, broileria ja juustikuutioita. Ei ylettömiä määriä.) Riitti siis että rasvan määrä kasvoi niin rasvaprosenttinikin kasvoi.

Vierailija
20/23 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa (kuten monessa muussakin maassa) ylipaino ja huomattava liikalihavuus on nimenomaan alimpien sosiaaliluokkien ja koyhien ongelma... Asun itse rikkaalla alueella taalla ja harvoin nakee ylipainoisia. 80-vuotiaat kayvat monta kertaa kuntosalilla jne. Varakkaat naiset varsinkin todella hoikkia ja urheilullisia. Sit kun kay vaikka Walmartissa ruokaostoksilla niin ei voi valttya nakemasta ylipainoisia lappaamassa karryt tayteen valmisruokaa, pakasteita ja muuta hottoa. Koyhilla ei ole hirveasti mahdollisuuksia terveelliseen ruokaan, se tuntuu olevan taalla (ainakin missa itse asun) niin alyttoman kallista. Tuntuu niin epaoikeudenmukaiselta, etta voidakseen syoda terveellisesti, riittavasti kayttaen puhtaita ruoka-aineita on pakko laittaa alyttomia summia rahaa ruokaan kuukaudessa.

Taalla on myos ihan yleista se, etta kouluttamaton henkilo ei tieda esim. kokiksen olevan terveydelle haitallista, tai etta sokeroituja tai painvastaisesti taynna rasvaa olevia tuotteita ja ruokia ei kannattaisi syoda paivittain. Jos ihmisia valistettaisiin enemman terveytta edistavasta ruokavaliosta, ja annettaisiin paremmat mahdollisuudet terveellisen ruoan hankkimiseen, ei liikalihavuutta olisi laheskaan niin paljoa. Ylipaino ei aina siis ole pelkan oman valinnan ja laiskuuden seurausta, vaan siihen vaikuttavat myos muut (yhteiskunnalliset) seikat. Monille voi olla kovin vaikeaa ymmartaa terveellisen ruokavalion merkitysta, jos heille ei ole kukaan siita viela elamassaan kertonut ja koko lyhyen kouluajan on oppinut elamaan hampurilaisilla, ranskiksilla seka sokeroiduilla limuilla. Kaikilla ei ole samat lahtokohdat elamaan, mika tulisi mielestani jokaisen ymmartaa ennen kuin alkaa tuomita lihavaa ihmista. Se on sitten eri asia erikseen, jos tietaa oman ruokavalionsa ja elamantapojen olevan haitallisia, mutta silti tietoisesti jatkaa painon kerryttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi