Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono sisäilma?

Vierailija
13.02.2017 |

Hei miten teillä muilla sisäilma- ja homeongelmat ovat oireilleet? Olen asunut nyt pari vuotta vuokra-asunnossa jossa epäilen olevan hometta kylpyhuoneessa. Tuntuu että olen jatkuvasti väsynyt, masentunut ja alakuloinen, mitään ei jaksaisi tehdä. Nenä on jatkuvasti tukossa ja hengittäminenkin tuntuu jotenkin raskaalta. Silmät kuivuvat ja ärtyvät myös todella paljon, tosin käytän myös piilolinssejä niin sekin voi vaikuttaa. Olenko vain masentunut vai vainoharhainen kun epäilen homeongelmaa? Oireet ja väsymys helpottavat jos pidän ikkunaa auki mutta en oikein viitsisi jatkuvasti tuulettaa, varsinkaan talvella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita asiasta isännöitsijälle ja asunnon omistajalle, niin tutkivat asiaa. Missään taloyhtiössä ei haluta homeen muhivan pitkään.

Vierailija
2/5 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huoneistossa on hometta, niin sen haistaa usein nenällä eli on maakellarin haju, joka tarttuu esineisiin ja vaatteisiin, joka ei lähde pesemälläkään pois.

Piilolinssit aiheuttavat monelle ongelmia. Samoin huonepöly. Siivoatko tarpeeksi usein. Myös ulkoilu on tärkeää ja piristää, koska ilma on happirikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkoisen nenän saa myös pölyisistä petivaatteista ja siksi tyynyt pitäisi pestä ainakin pari kertaa vuodessa. Ja viikottainen siivous on tärkeää. Myös sänkyjen ja kaappien alta.

Vierailija
4/5 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mutta tuo edellinen viesti oli aika hyvä, kaappien alla pesii aika paljon pölyä. Miten saatte imuroitua esim. sängyn alta jossa on laatikoita? En todellakaan siirtele huonekaluja jokaisen imuroinnin yhteydessä. Ehkä siksi tukkoinen nenä kun herää?

Vierailija
5/5 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/4 ei siis ollut ap.