Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö luovuttamassa verta?

Vierailija
13.02.2017 |

SPR-kriittisten mamuvouhottajien ei tarvitse osallistua ketjuun.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut hiukan yli 20 kertaa. Enää en ihosairauteni puhkeamisen jälkeen voi ( ihoni on jostain jatkuvasti rikki, en kelpaa)

Vierailija
2/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luovuta vertani SPR:n kaltaisille rikosjärjestöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en arvosta SPR:n moraalia. Ja en nyt puhu mamutuksesta vaan monesta muusta. Minun verelläni se pulju ei ainakaan tee rahaa ilmaiseksi.

Vierailija
4/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, koska SPR osasi iskeä suoraan hermoon enkä enää uskalla + kädessä hermovaurio. Piti aloittaa vakituiseen käynnit, oli mun 8. kerta.

Vierailija
5/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Oletko itse aikeissa vaiko mitä? Mä niin luovuttaisin, mutta taju lähtee jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
6/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, sieltä saa aina kaikkea kivaa: huulirasvan, auton jääraaputtimen, hyvät voikkarit, kahvia, mehua, hemoglobiinin tietoon ja rautatablettejakin.

Vierailija
7/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa luovuttaa, olin Englannissa 90-luvun alussa pidempiaikaisesti... Muuten menisin tietysti, lähes kansallisvelvollisuus! 

Vierailija
8/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan. Yritän nyt alkaa käymään säännöllisesti kun ei ole mitään rajoituksia. Hyvän mielen saa joka kerta!

Vierailija
9/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Olen käynyt yli 60 krt.

Mikään toimipiste ja henkilökunta ei pyöri ilmaiseksi, tietenkin spr myy verta eteenpäin.

Vierailija
10/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hetkeen käynyt, enkä käy vielä pitkään aikaan. Syynä aknelääke Roaccutan.

Vierailija
11/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin jos voisin, paino ei riitä ja hemoglobiinikin on siinä rajoilla.

Vierailija
12/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin, mutta en juuri enää.

Veriryhmäni ei ole koskaan lopussa tai edes vähissä, joten ei viitsi.

Plasmaa luovutin, mutta lopettivat sen keräämisen.

Vierailija
13/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös entinen luovuttaja.

Mamutuksen jälkeen lopetin vereni lahjoittamisen, sillä SPRn touhu on niin kuvottavaa.

Käyn välillä toteamassa veripalvelun sivulla, että  verivarastot on nykyään jatkuvasti aika vähissä. Hyvin moni on kypsynyt ja lopettanut verenluovutuksen.

Vierailija
14/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös entinen luovuttaja.

Mamutuksen jälkeen lopetin vereni lahjoittamisen, sillä SPRn touhu on niin kuvottavaa.

Käyn välillä toteamassa veripalvelun sivulla, että  verivarastot on nykyään jatkuvasti aika vähissä. Hyvin moni on kypsynyt ja lopettanut verenluovutuksen.

Kiitos motivoinnista.

Olin vähän kahden vaiheilla, mutta jos verenluovutus on kannanotto niin täytyypä käydä.

Vierailija
15/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut hiukan yli 20 kertaa. Enää en ihosairauteni puhkeamisen jälkeen voi ( ihoni on jostain jatkuvasti rikki, en kelpaa)

Minä siis mielelläni jatkaisin. Läheiseni sai juuri verta ennen joulua, olen hyvin kiitollinen kaikille luovuttajille!

Vierailija
16/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Luovutin silloin kun heillä oli täällä kiinteä toimipiste. Nyt aikatauluni ei käy yksiin SPR:n kanssa.

Vierailija
17/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon aidosti hyvää tekevä kansalaisjärjestö joka tämän hoitaisi niin kävisin. SPR:n tapa pyrkiä maksimoimaan sijoitusomaisuus ja sisäpiirin etujen parantamiseen sylettää. Kieli pitkällä odottavat uutta katastrofia, jotta pääsevät kerään lisää sijoitusomaisuutta.

Vierailija
18/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kelpaa verenohennuslääkkeen vuoksi.

19/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa luovuttaa verta mutta kiitos verenluovuttajien, olen elossa.

Vierailija
20/72 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen naurettavaa jättää auttamatta sairaita tai onnettomuuden uhreja vain, koska järjestö tekee jotain itselle epämieluisaa (mutta ei kuitenkaan haitallista). Siellä ihan suomalaisetkin (jos siis kansalaisuudella on väliä) ihmiset jäävät vaille tarvitsemaansa verensiirtoa tuollaisten asenteiden takia. No, ehkä sitten heräätte, kun osuu omalle kohdalle. Ai niin, ettepä välttämättä herää jos kuolette verenhukkaan.

Itse kävisin säännöllisesti luovuttamassa, jos voisin. Kortisonipohjainen lääkitys kuitenkin estää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä