Pelkään, että karhut syövät minut :-(
Mitä teen, kun pelkään hirveästi karhuja ja että ne tulevat syömään minut? Pelkään koko ajan, että tuolta ulko-oven läpi tulee karhuja ja että ne syövät minut elävältä :-(
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi?
Mutta kun ne karhut ovat niin isoja, pelottavia, vaarallisia ja väkivaltaisia, varsinkin emokarhut joilla on pentuja niin että en uskalla ollenkaan liikkua luonnossa jos siellä on vaikka joku emokarhu pentujensa kanssa ja sitten se hyökkää kimppuuni ja repii minut kappaleiksi jos minä menen liika läheltä sen pentuja minä näen usein painajaisiakin karhuista varsinkin kun näin vähän aikaa sitten ohjelman, jossa ihmiset syöttivät karhuja. Että jos vaikka joku naapurini alkaa syöttämän karhuja ja ruokkii niitä minulla :-(
Kultakutri? Pidä puurolautasta pöydällä, niin karhut pysyy kylläsenä.
Ainakin monta kertaa todennäköisempää kuin että se olisi susi.
Ne nukkuu nyt, pelkää vasta keväällä :)
Ne karhut menevät pitkälti pakoon hihmisen ääntä ja hajua, ei hätiä. Ei ole karhu tai muu peto tullut vastaan vaikka maalla metsien uumenissa olen pikkulapsena yksin leikkinyt (ilman lupaa tietenkin). Sit jos se ihmeen karhuemo ja poikaset-tilanne häiritsee niin älä liiku sitten siihen aikaan metsässä kun niillä on niitä pentuja.
Törmätessä just vaan pakittaa eikä käännä selkää, heittää sille jonku repun/ evästä tongittavaksi ja jos tulee juosten päin ni huutaa niin vitusti (onnistuu varmaan parhaiten mitä korkeempi fobia-taso) kädet levällään nii kyl se lähtee meneen ja sitä pääsee karkuun.
Jos kuitenkin noin pelottaa niin suosittelisin ottaan ihan oikeesti yhteyttä jonnekkin enkä nyt siis vitsilläni semmoista ehdota.
Psykoosi?