Mistä nimestä on vaikea keksiä lempinimeä?
Tuleeko teille mieleen nimeä, josta on vaikea keksiä hyvää lempinimeä?
Kommentit (34)
Erika
Ellen
Mai
Kai Ellenistäkin voi jonkun elskun vääntää jne mutta kuitenkin.
Ida
Iitu sun muut eivät kelpaa, koska kaksi iitä. Iduska on kanssa hieman outo, eikä kukaan ole sitä käyttänyt (keksin äsken väkisin vääntämällä).
Itu ei myöskään ole tullut kenellekään mieleen nimestäni, onneksi :D
Ikinä minulla ei ole ollut lempinimeä, yrittäkää keksiä! Olisi mielenkiintoista kuulla miksi muita Idoja kutsutaan :)
Janne.
Olen Janne. Jos olisin Jan, olisin Janne. Mutta ei, olen valmiiksi Janne eli valmiiksi lempinimi.
Luontevaa lempinimeä lempinimestä en ole kuullut.
Kouluaikoja muistellen Mikolla, Tuulialla, Marialla ja Hannalla ei ollut lempinimeä. Liekö sitten vain mielikuvituksettomat luokkakaverit.
Mutta jos tahtoa löytyy, kenelle vain keksitään lempinimi. Parhaat tietämäni ovat olleet tyyliä Juha -> lempinimi Reiska ja Anni -> lempinimi Rontti.
Nimet, jotka kuulostavat valmiiksi lempinimiltä. Riku, Tatu, Pete jne
Kyl kaikille voi jonkin vääntää. Mut eri asia onks siinä mitään järkeää :D
Laurat on ollu ainaski Laru, Late, Larppa.
Maria on ollut Marska, Mara, Mallu.
Rikua kutsuttiin Riksuks.
Hannat tosi monesti Hanskeja.
Ja sit tosiaan lempinimi voi kuiteskin olla mitä vaan. Yks Johanna oli joskus Nasu. Ja jossain piireissä väännetään sukunimestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Jasu
Santtu
Mimi
Nanna
- Johtuukohan siitä, että edellä olevat nimet moni mieltää "jo" lempinimiksi
t. Santeri ja Miriam
alias Santtu ja Mim(m)i
Vierailija kirjoitti:
Ida
Iitu sun muut eivät kelpaa, koska kaksi iitä. Iduska on kanssa hieman outo, eikä kukaan ole sitä käyttänyt (keksin äsken väkisin vääntämällä).
Itu ei myöskään ole tullut kenellekään mieleen nimestäni, onneksi :D
Ikinä minulla ei ole ollut lempinimeä, yrittäkää keksiä! Olisi mielenkiintoista kuulla miksi muita Idoja kutsutaan :)
Tottakai Iitu kelpaa! Vai onko olemassa laki, joka sanoo, että lempinimessä ei saa olla kahta iitä 😂 Tai että lempinimen pitäisi olla lyhyempi kuin virallinen nimi? Tai jotain muuta yhtä järkevää?
Kaikista nimistä on helppoa keksiä lempinimi.